|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hier ook nog steeds en dat na een maand grijs draaien |
|
quote:Veel bier drinken, voel je dr niks van |
|
quote: jaja & dan out gaan voordat meshuggah of SYL begint, ech nie You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:ow yeah.. i forgot..hmm.. |
|
quote: dat laatste schijfje = ook zeker niet te versmaden (van SYL). zo mogelijk nog lomper dan de vorige. dit gaat live echt verpletterend worden You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Hell yeah |
|
Put it in gear motherf**kers! mvg wk10 |
|
snoeiharde band! kan het nog sneller en harder? man man ... |
|
quote: Nee, onmogelijk. |
|
CITY en natuurlijk Heavy as a really heavy thing. In the rainy season Heersch!!!! |
|
ik vind ze nog altijd suuper, maar city vond ik veel beter en de vorige ook ietsje, voor mij toch iedere keer iets minder magie :p |
|
[offtopic] spuitpoep, kan je even online komen (msn) ? anders lultopic? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-04-2005 23:19] Bruce Banner |
|
quote: i agree |
|
quote: Tja, minder magie zou ik niet als omschrijving gebruiken. Het wordt steeds wat subtieler... Maar dat bevalt me eigenlijk wel. |
|
die dvd beukt er ook aardig in |
|
|
|
quote: FRNK = held! Helaas kon ik niet naar Waldrock, maar nu zit ik toch te genieten van het optreden van SYL. En tja, CITY blijft toch voor mij nog steeds het beste werk. Neemt niet weg dat de andere cd's nog steeds heerschen boven welke band in het genre dan ook. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Hahaha, een maat van me is dus wel in slaap gepleurd tijdens Meshuggah, de idioot! Edit: mooi, dat downloaden schiet iig op [Dit bericht is gewijzigd door slome op 08-07-2005 10:29] |
|
quote:Hey maat! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-07-2005 10:28] |
|
Ah, jij dus ook? |
|
quote:Naar het schijnt.. Wel erg ja.. kan me alleen nog herinneren dat ze opkwamen maar verder.. :S Ach ja |
|
Whahaha, dat live concert damn... kut muziek maar wat een belachelijk debiele dingen schreeuwt die kerel tussen de nummers door zeg Het is zo achterlijk dat het gewoon fucking grappig wordt! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
De nummers van het (matige) titeloze album klinken nog het sterkst live. mvg wk10 |
|
quote: Nee, dit klinkt lekker intelligent: quote: Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |