|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Beitsen. Dat moet ik ook nog doen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
De zandlaag zit op 6 meter diepte. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Zelf gekeken? Lijkt mij aardig diep, al is het in de polder wel erg wisselend. Maar 6 meter diep kan je ook prima zelf palen boren. Boeiender |
|
Op de bouwtekening van de garage staat dat. Maar ik neem voorlopig genoegen met een veranda. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Mijn volgend klusproject is om van mijn afgebroken hardhouten terras een loodzware tuintafel te maken. Poten van 10x10 Azobe hardhout, en een dek van Bankirai. Hout eerst even opschaven om het als nieuw te laten lijken. Denk de tafel een metertje of 3 lang te maken. Dan heb ik nog hout genoeg over om ook nog stoelen en/of een bijpassende bank te maken. spelfout weggehaald... |
|
Sterkte alvast. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dank u.. Is ook de bedoeling dat de tafel een vaste plaats krijgt, wordt idd loodzwaar... spelfout weggehaald... |
|
Dat azobe is troep om mee te werken. Zelfs met goed gereedschap. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Heb er 11 jaar mee gewerkt (waterbouw..), dus weet er wel een beetje mee om te gaan.. spelfout weggehaald... |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
kastje in de grondverf gezet, nu naar de kerk en dan I am mine own redeemer...! |
|
hopla, weer een binnenwandje gesaust,afdeklatten gemonteerd, wc afgewerkt... nog een likje verf hier en daar en dan plankgas richting de schuur die oefenruimte, hri HQ en studio wordt... I am mine own redeemer...! |
|
Zo de keuken staat, alleen het blad, de kookplaat en de afzuigkap moeten nog gemonteerd worden. De handvatten plinten en frontjes komen als laatste aan de beurt in de eindafwerking. De woonkamer knapt ook al aardig op, de linkermuur nog ff schilderen en een vloer erin. Vrijdag worden de radiatoren opgehangen en aangesloten. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 09-07-2012 23:07] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Komt er nog wat op de vloer? Boeiender |
|
Hoe is het met je trap, Mr N.? Al begonnen aan die helleklus? @Sgeiterd: zie er goed uit man! [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 09-07-2012 22:54] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Haha, ik heb het nog uit kunnen stellen door eerst de achtertuin een beetje te pimpen. Maar in de herfst doemt het trappemonster wel weer op..... Boeiender |
|
quote: quote: Een grijze laminaatvloer om precies te zijn 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Is dat een cd-rek rechts? |
|
@ Mr N.: Hehe zeer begrijpelijk Ik zal je alvast even lekker maken: Van deze oude bende: naar dit: met als resultaat : Sterkte [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 09-07-2012 23:09] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Goed voorbeeld doet goed volgen toch? Ach, komt ook wel goed hoor, maar heeft (nog) even geen prioriteit. Boeiender |
|
quote: Sorry, overheen gelezen! Wel even het resultaat posten, ben benieuwd! Boeiender |
|
quote: Nee een tijdschriftenrek! quote: Komt goed, de vloer zal er met een week of 2 liggen schat ik zo. @Count Steel: Wij willen de trap ook zo, hij is nu nog kaal en ongeschuurd. Heb jij veel moeite moeten doen om de leuning te schuren en schilderen? Die vernislaag krijg ik er bijna niet af, nog tips? [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 09-07-2012 23:18] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ja, langer schuren Geen idee eigenlijk, misschien een grovere korrel gebruiken? En anders goed dik (2 of 3 keer) in de grond zetten en nogmaals schuren. Lijkt me dat de verf dan wel blijft zitten. En nog een tipje vwb de traptegels: zorg, naast de gebruikelijke lijm/kit, ook voor een spijkerpistool (zoals voor je plinten, met van die mini-spijkertjes) om de tegels nog vaster te krijgen. De kans dat je nu een keer blijft hangen en alles meetrekt is helaas groot (of het ligt aan de kwaliteit van mijn traptegels/kit ) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik schuur me suf, heb al verschillende korrels geprobeerd. Gewoon volhouden dus, ooit zal hij geschuurd zijn. Wat betreft die trap, bedankt voor de tip! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 09-07-2012 23:31] 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |