|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, maar mijn aanhanger is maar 2 meter. Dus "gewoon" zit er al niet in. Heb je vanmiddag wat te doen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ja, ga uit-eten straks... maar aans moe'j maar eehm meel'n ofzo... I am mine own redeemer...! |
|
Wellicht volgende week zondag. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Net ff de dakgoot ontdaan van prut en bladeren, want we hadden vannacht lekkage. De afvoer zat verstopt en al het water bleef staan, waardoor de dakgoot overstroomde. Nu is het hele kozijn boven doorweekt en de vensterbank en vloer lagen vol plassen. Op het plafond in de woonkamer zitten nu 2 vochtplekken 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
quote: Wat naar Sgeiterdt. Heb hier ook last gehad van lekkage en alle schade van dien (kromme vloer, vochtplekken noem maar op) dus kan me voorstellen hoe jullie balen. Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: ok, mail maar eehm, mail ik je m'n tel. nr I am mine own redeemer...! |
|
quote: k.u.t.! verzekering? I am mine own redeemer...! |
|
quote: en vind net de unholy grave sjit terug... I am mine own redeemer...! |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
totaal offtopic, maar zocht in een kast naar "breekbaar" stickers, zie ik ineens een enveloppe: "jack's life!" (nummer van agathocles) met 3 ep's en een split-cd erin... on topic: kast in elkaar geklust... I am mine own redeemer...! |
|
Vandaag bezig in de tweede slaapkamer, die een soort van studeerkamer wordt. Ik ben alle troep aan het opruimen terwijl Chris vloekend de rolgordijntjes ophangt. Erg gezellig. Nu hopen dat ik een leuk bureautje tegen kom op marktplaats, anders zelf maar gaan timmeren. |
|
zoiets? http://www.youtube.com/watch?v=d1IfxtDNawM ruime benadering natuurlijk, dat wel... maar euh, wie gaat er studeren, wat en waarom? [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 26-08-2012 15:11] I am mine own redeemer...! |
|
quote: Morgen ga ik ff de verzekeringsagent bellen en vragen hoe dat zit. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Gokje: Dakgoot verstopt = achterstallig onderhoud = Eigen schuld, dikke pech. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ah, al vloekend klussen. Klinkt bekend. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat denk ik ook, maar proberen kan geen kwaad 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Het zal misschien nog iets verschil maken of je rechtstreeks zaken doet met de verzekeraar of een welwillende onafhankelijke tussenpersoon hebt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja, zoiets! quote: Ik, mijn derde jaar in. In het nieuwe huisje wél plek voor een studieplek. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 26-08-2012 16:25] |
|
quote: De tussenpersoon is de oom van mijn vriendin. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
mmm, die wil vast wel een leuk verhaal ophangen... I am mine own redeemer...! |
|
Stukje waaierkoraal via een lavasteen aan de muur bevestigt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
stylish IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Mooi man, corruptie. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 28-08-2012 20:19] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |