|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mouse, dikke prima! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Toppertje zo'n ding. Heb een keer eerder een trap blank gemaakt met een heteluchtpistool. Geeft minder troep dan schuren. En de mouse is een kut apparaat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Om verf af te branden zijn dat idd ideale apparaten. De Mouse is een kutding, daar hebben we er al 2 van versleten haha. Vandaag een stuk van de trap geschuurd met een bandschuurmachine en dat ging best goed, hopelijk is ie dit weekend klaar. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
En de tredes zijn nu de helft dunner? |
|
quote: Klopt, maar voor de hoekjes was het prima. En een heteluchtpistool werkt ook goed idd, in combinatie met zo'n 3-hoek-krabber Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zo, alle radiatoren hangen en alle aansluitingen in de keuken zijn gemaakt. Maandag komt het blad erop en dan is de keuken helemaal klaar! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zo ziet de keuken er nu uit, alles staat en doet het. Nu de achterwand nog bedekken, een vloer erin en de plinten ervoor. Vanavond gaan we voor het eerst koken in het huis! Dit is de volgende klus die af moet, ik ben nu op de helft met de laatste schuurbeurt, dan schoonmaken en in de grondverf zetten. Ik ga het tree om tree doen, zodat we nog gewoon naar boven kunnen lopen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: slim ziet er verder lekker strak uit ... hoe de hazen lopen ... |
|
Wel wachten met het naar boven lopen totdat de geverfde treeen stofdroog zijn. |
|
Ga je ook van die halve maantjes op je trap plakken Sgeiterdt? heb ik toevallig net gedaan, lijkt best tof ... hoe de hazen lopen ... |
|
Geen idee, dat zien we nog wel. Eerst zorgen dat de trap geschuurd en geschilderd is 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Of antislipstrips infrezen. Daar moet je alleen niet mee wachten tot de trap geverfd is. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 19-07-2012 19:42] |
|
Ziet er strak uit! Nette keuken. Succes met die trap, lijkt me geen leuk klusje. |
|
quote: In die opzet had ik serieus een kookeiland overwogen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Omdat je dan je pannen aan twee kanten van het fornuis kan laten flikkeren? |
|
quote: Ik ook. Maarja Sgeiterdt is de serieuste niet he ... hoe de hazen lopen ... |
|
Mwah, het staat misschien wel mooier, maar je keuken wordt ook een grotere bende. |
|
quote: Want? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Thanks, hoe gaat het met jullie huis? quote: Dat hebben we ook overwogen, maar dat kwam heel lelijk uit met een afzuigkap erboven quote: Lul niet zo slap man, ik ben altijd serieus! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Je moet met je kookwaar van het aanrechtblad naar het kookeiland met kans op knoeien, druppen etc. En bij het bakken spettert het aan twee kanten op de vloer. En de kans dat je met het schuiven van 1 pan aan de ene kant een pan aan de andere kant van je fornuis ketst is er ook nog. |
|
We gaan dat eiland als bar gebruiken en we kunnen er nog dingen op zetten. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: mwah Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, want daar had Sgeiterdt plaats voor. |
|
Dat wil ik ook ooit. 'Als ik later groot ben.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |