|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klusn00b weer.. trap is er klaar voor! Nu nog van die trapmaantjes plakken, moet niet lastig zijn. In principe is de laatste laag vanavond droog, ik wil morgenmiddag beginnen met plakken. Nu de grote vraag, moet ik de plek waar de plakstrip komt nu wel of niet licht opschuren voor een betere hechting? En zijn die bijhorende plakstrips voldoende of is het aan te raden extra tape te gebruiken? Iemand ervaring mee? Op internet diverse adviezen te lezen. |
|
met die trap maantjes? ja, iemand naar boven laten lopen en ze dan eerst neerleggen (niet vastplakken) in de loopijn, dan van boven eentje die niet scheel kijkt ze aan de binnenkant (dus van boven af gezien de rechterkant) in een strakke lijn latten leggen... oftwel: ze niet allemaal in het midden leggen, dat ziet er uit als een aap en zo loop je niet naar boven > ALLEEN ale je een trap hebt met een bocht er in. I am mine own redeemer...! |
|
quote: extra tape niet nodig is mijn ervaring... ligt opschuren wel als je strak afgeplakt heb... I am mine own redeemer...! |
|
Mijn ervaring is dat wat extra klodders bisonkit wel degelijk nut heeft. Niks is zo irritant als de boel na een aantal weken weer los schiet. Bij een bocht, steeds zelfde afstand houden van de muur aan de kant van de binnenbocht, inderdaad niet in het midden gaan leggen daar. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 23-01-2013 16:39] ... hoe de hazen lopen ... |
|
wat begon als "even de keukenkastjes schilderen" eindigt dan weer in een grote schilder- en sausklus... maar wel weer mooi voor mekaar. groene klodders doen het goed in ral 9010! I am mine own redeemer...! |
|
Foto's! Wil mijn keuken ook eens doen. Heb al nieuwe rvs handgrepen en verf klaar liggen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
geen idee hoe ik die op zm krijg! maar volgens iemand die keukenkastjes spuit, was het houtwerk onder de plastic laag heel lelijk... konden dus beter over spuiten a 300 euro... ik dacht: dikke lul, dan liever nieuwe kastjes...toch de plastic laag er af getrokken, en de boel overgeschilderd... voor 10 euro klaar... dus da's 290 euro winst... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 26-01-2013 16:46] I am mine own redeemer...! |
|
quote: Je bent gewoon lui! ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Nee, gewoon dom. Boeiender |
|
dom? I am mine own redeemer...! |
|
quote: dat dekt meer de lading... I am mine own redeemer...! |
|
quote:Ja, dom. Omdat je na zoveel keer uitleg van mij nog niet weet hoe je een foto plaatst. Boeiender |
|
O. gelukkig gaat mij het snappen van je gitaarpartijen en deze schaamteloos immiteren beter af... I am mine own redeemer...! |
|
Zo weer even mn oude fiets uit elkaar gehaald voor onderdelen voor mn huidige simpele maar oerdegelijke fiets. De oude fiets was toch een beetje total loss na dronken een trap op te fietsen. (niet bewust het wat het einde van een tunnel maar daar liep dus een trap ipv een helling. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
net drie van deze vitrinebakken gemaakt, later komen er nog 7 bij. [Dit bericht is gewijzigd door rotor op 02-02-2013 23:43] |
|
Sjieke dinges man! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Trap voor elkaar.. Volgende project wordt die keukenvloer storten denk ik of toch de tuin geheel aanpakken. Nouja, eerst voorlopig even niet zoveel doen en lui doen. |
|
Mooi, rotor! Ik wil ook een creatieve plankjes-spulopbergmuur. |
|
Handig zo'n foto van 10MB op een forum. |
|
quote:Hehehe, zeker gezien de auto resize echt volkomen zinloos en storend. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Oh verrek. Heb het formaat even aangepast. En bedankt. |
|
Klote behang Het is een soort fotoprint verdeeld over 8 stukken. Maar dit is veel dunner en gladder dan wat ik gewend ben. Valt gewoon niet goed recht te trekken. Een en al vouwen en luchtbellen. Enorme rommel!! Ik was al halverwege maar ik heb alles er weer afgetrokken, het zag er niet uit. Ga morgen wel gewoon normaal stevig behang halen. Hele middag voor niks bezig geweest. Ik vind klussen best leuk maar zo gaat de lol er wel af ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dank voor de tip, zat te denken om een fotobehang te laten drukken, maar zie er denk ik toch vanaf. Boeiender |
|
quote: Met 2 man en mbv een behangtafel is het best goed te doen hoor. Alleen valt het wel heel erg op als je het niet waterpas hangt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |