|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Helemaal mee eens, de Necronomicon mag zeker niet ontbreken. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Very good busy Vakantiehuis toch, of gewoon echt kleiner en simpeler wonen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee, gewoon voor erbij! Onthaastplekje ... hoe de hazen lopen ... |
|
Onthaasplekje, zodat je enkel en alleen kan falen? Maar vet man. Hoe ver van je eigen huis? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Knap man! Very good busy indeed! When your people matter, menstrual health matters |
|
@Faalhaas: ziet er goed uit! En op aanvraag, geklungel (want handig word ik vanzelf, of niet) in mijn minihuis op wielen. Overal deze bekleding, echt overal. Het plafond, de stoelen, dashboard, panelen in de zijdeuren, de banken, alles..: Nu een heel eind in het verwijderen (al moet ik nog wat dingen loswrikken en schroeven voor de laatste restjes). Maar onder de stof ziet het er al een stuk minder stoffig uit. Oh, en heeft iemand tips over het verwijderen van roestkleurige lijmrestanten (keihard). WD-40 en schuurpapier doen beide zeer weinig. Komende klussen; nieuw houten paneeltje uitzagen, voor plafond + dashboard + als zonnewering. Alkoof schilderen, daarna de keuken er uit zien te slopen. Ik vind het nog leuker dan ik dacht. Even niks met mijn hoofd doen en niet praten. Keifijn. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 09-05-2017 15:40] |
|
quote:Ik heb pas de plinten boven verwijderd en opnieuw weer vastgemaakt. Alle lijmresten heb ik eraf gewrikt met een scherp plamuurmes. Wel oppassen met kracht zetten dat je niet uitschiet in je andere hand. (Twee keer met pleisters in de weer gekund.) Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als het een beetje weer wordt samen met een maat hier maar eens beginnen aan het bouwen van een terrasoverkapping aan de achterkant van het huis. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat met mijn handen werken bevalt mij ook zeer goed, ff je kop helemaal leeg maken en je ziet meteen resultaat, das voor de verandering ook wel eens fijn. Harde lijmresten zou ik idd met een scherpe spatel of beitel los proberen te krijgen. Als dat niet wil aan de gang met een föhn/verfstripper of met een oplosmiddel zoals bijv. cellulose thinner. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Wat een plannen. Ik moet al weken twee plankjes ophangen in de keuken. Vanavond schijnt het te gaan gebeuren. Maar dat was al vaker zo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Oh dingen uitstellen doe ik ook nog steeds hoor... ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik klus altijd samen met iemand die logisch nadenkt. Want ik ben wel redelijk met mijn handen, maar ik heb absoluut geen overzicht. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En ik klus liever niet met mijn vrouw, schoonvader of naaste familie. Want als ze orders gaan uitdelen of commanderen haak ik af. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Zullen we allemaal komen helpen? Gezellie... |
|
Ik merk dat ik veel dingen toch liever alleen doe. Als ik te veel mensen om me heen heb die willen helpen raak ik juist het overzicht kwijt. Alleen als het fysiek te zwaar wordt schakel ik wat vrienden in. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Meh... Ik zie er nu alweer tegenop. Eerst van die plug schroef dingen (precies, dat niveau) halen, want ik heb alleen nog maar verschillende. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Lassen voor satan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
En bezig met het bouwen van een kippenhok omdat het ex hok van Herrie zijn beste tijd heeft gehad. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Opel-goud! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Gisteren was het overigens ook schroeven voor Satan. Achteras vervangen vanwege speling op divers lagerwerk: En daar ligt de ellendeling: [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 11-05-2017 10:56] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Afgelopen weekend was het zagen en timmeren voor Satan. Veranda en de basis voor het dak gemaakt: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Heel tof! |
|
Gaaf, ja! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Mooi hoor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |