IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Crowbar Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2011 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2011 13:01 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoe bedoel je dat? een goede plaat is toch een goede plaat? (oude sabbath is nog steeds te gek bijv. en kill'm all>>>>>>> death magnetic). of bedoel je qua sound ofzo??
Productie met name Toen kon er nog een stuk minder


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-03-2011 13:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2011 13:09 schreef Jenje het volgende:
Jup, misschien kunnen ze Obedience eens opnieuw opnemen
Ze zijn Dekker niet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2011 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kunnne het allicht vragen


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 13-03-2011 18:42 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Ik blijf de volgorde van de nummers vreemd vinden op die nieuwe.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2011 19:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoezo?


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 13-03-2011 19:38 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Waarom is er geen intro, dat nummer hoort meer ergens in het midden met die trage hakkel in het midden. Wtf dat 2e nummer opeens snel, er mag wel een beetje samenhang zijn >? nummer 11 mag weg.

er zit te weinig een lijn in, doet me teveel aan een losse verzameling nieuwe nummers.

IMHOOFZO


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-03-2011 1:54 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ruige plaat die nieuwe!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2011 16:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Lekker rommelige intro van High Rate Extinction (mijn favoriete Crowbar-nummer, staat tevens op mijn tot nu toe favoriete Crowbar-plaat). Heel fijn om invloeden van Crowbar in een lompe metalcoreband te horen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


black metal gast
Usericon van black metal gast
Posted 01-10-2011 10:11 by black metal gast Wijzig reactieProfiel van black metal gastQuote dit bericht

Super dit


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-01-2012 16:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heerlijk nietstoevoegende post: The Only Factor


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-06-2012 23:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Schop voor deze helden. De kans is groot dat ik ze deze zomer twee keer live ga zien. Wel beide keren op een festival, ik hoop dat die setting niet nefast werkt.

Time Heals Nothing


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-06-2014 15:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zeg nu wat je wilt, maar ik vind de nieuwe nogal tegenvallen. Iets te clean naar mijn zin, het mist wat punch.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 03-06-2014 16:06 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/




cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-06-2014 19:30 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2014 15:22 schreef BenKnuckles het volgende:
Zeg nu wat je wilt, maar ik vind de nieuwe nogal tegenvallen. Iets te clean naar mijn zin, het mist wat punch.


Jep. Niet slecht, maar behoorlijk wat tammer dan Sever The Wicked Hand.


Faustian Spirit of the Earth


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 03-06-2014 21:06 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik vind Sever The Wicked Hand eerlijk gezegd weinig aan.
Niet doomy / depri genoeg en eigenlijk gewoon te vrolijk.
Het is de enige Crowbar die ik niet heb. (De nieuwe komt morgen op vinyl binnen.)

En die nieuwe vind ik toch een stuk beter.
Het openingsnummer Walk With Knowledge Wisely, daar kan ik niets mee maar daarna is het weer genieten geblazen.
De produktie (ik kan alleen de mp3's) is mischien wat lichter dan de vorige platen maar verder prima te doen.

Lekkere plaat.






bub


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-06-2014 10:58 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Vette plaat de nieuwe! Productie is enerzijds wat tammer misschien, anderzijds vond ik die van Sever een stuk minder.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-06-2014 11:00 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2014 21:06 schreef Bub het volgende:
Ik vind Sever The Wicked Hand eerlijk gezegd weinig aan.
Niet doomy / depri genoeg en eigenlijk gewoon te vrolijk.
Het is de enige Crowbar die ik niet heb. (De nieuwe komt morgen op vinyl binnen.)

En die nieuwe vind ik toch een stuk beter.
Het openingsnummer Walk With Knowledge Wisely, daar kan ik niets mee maar daarna is het weer genieten geblazen.
De produktie (ik kan alleen de mp3's) is mischien wat lichter dan de vorige platen maar verder prima te doen.

Lekkere plaat.







Ik mis er nog een aantal, dus ik ben benieuwd: wat is volgens jou de meest doomy/depri plaat van hun?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2014 13:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Time heals nothing
Sonic Excess in it's purest form
Broken Glas

Die begin tot mid periode is imho het meest depri.

Nieuwe is iid wat gelikt en gladjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 16-06-2014 13:47]


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-06-2014 13:50 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Time Heals Nothing is wel een van mijn favorieten

Alleen bar weinig doomy imho. Wel boos en depri.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-06-2014 13:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Equilibrium en Odd Fellows Rest gaan meer richting traditionele doom. Lifesblood eigenlijk ook wel.

Edit: Time Heals Nothing en Broken Glass zijn hier de grote favorieten, waanzinnig goede platen.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 16-06-2014 13:59]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-06-2014 14:00 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Odd Fellows Rest: Planets Collide: favoriete nummer


Broken Glass en Sonic Excess zoek ik zsm op!



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-06-2014 15:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik ga het hardst op The Only Factor en Wrath of Time Be Judgement. Die kan ik urenlang op repeat horen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-06-2014 23:56 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2014 14:00 schreef Dirge for november het volgende:
: Planets Collide: favoriete nummer


Dat is absoluut een briljant nummer!

Voor mij is 'Odd Fellows Rest' eigenlijk ook de meest depressieve plaat als geheel, maar dat kan ook komen door mijn eigen toestand toen die plaat uitkwam.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-12-2014 12:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

14 februari op Ieper Winterfest. Hallelujah.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 01-09-2016 20:59 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Nieuw Crowbar nummerke. Lekker!



bub


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen