![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
ZO net ff de video van All I Had I Gave gekeken VET HEFTIG! ![]() |
|
Wat een heerlijke band is dit toch. Lekker wentelen in zelfmedelijden. Terwijl de lompe riffs je ribbenkast kapot beuken. Ik vind vooral de zwaar depressieve langzame nummers erg gaaf. Through a wall of tears is daar een goed voorbeeld van. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
kirk speelt ook in Down ![]() ![]() ![]() het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! ![]() |
|
Er speelt idd 1 Crowbar lid in Down. Van Superjoint ritual weet ik het niet zeker. Maar SR vind ik ook niet echt een geweldige band om eerlijk te zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: vond er eerst ook niet veel aan maar je moet de live dvd es kijken,dan ben je gelijk fan,gaan ze heerlijk jammen ![]() het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! ![]() |
|
Kirk speelt iid in Down. In SR twijfel ik ... ![]() |
|
quote:Zanger Phil Anselmo speelt ook in SR [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 07-12-2003 22:06] ![]() |
|
Maar niet in Crowbar en daar ging het om. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Phil speelt dan weer niet bij Crowbar Oud-Pantera bassist Rex speelt trouwens nu wel bij Crowbar, hij mixt het nieuwe alum ook trouwens ![]() |
|
Hm...begin dement te worden.. ![]() |
|
Nee je bent gewoon een groentje ![]() ![]() |
|
grmbl ![]() zal het eens uitzoeken [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 08-12-2003 9:01] ![]() |
|
quote: Dat zeg ik ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
De gitarist Jimmy Bower van Crowbar heeft gedrumt in Superjoint Ritual ![]() ![]() |
|
Welk album van Crowbar speelde hij dan gitaar? Meestal was het namelijk die gast die in Acid Bath speelde ![]() |
|
Broken Glass en Odd Fellows Rest... ![]() |
|
*denkt (kzit nu niet thuis)* Kan goed kloppen ja. Op Sonic Excess speelt die andere gast weer mee ... die ook in geitenhoer (goatwhore) en Acid Bath speelt ![]() |
|
quote:Sammy Pierre Duet ![]() ![]() |
|
Ja die ja ![]() ![]() ![]() |
|
Crowbar is op zoek naar een label voor de nieuwe plaat, BELACHELIJK!!!!! dat deze band geen goed label kan vinden! NP Odd fellows rest, ik hoop dat er op de nieuwe zo'n soort nummer staat ![]() |
|
JAHAAA Crowbar gaat dit jaar naar Nederland komen woepdidooo ![]() |
|
quote:Bron/URL? ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:onze eigen frontpage dipshit ![]() |
|
quote:Vandaar de knipoog, dork! Ik heb Borgia zelf geholpen met het CMS ![]() http://www.zwaremetalen.com/nieuws/2234.html dus ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |