|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo zo, eindelijk van je luie reet afgekomen ja? |
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/2413.html JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JA JA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA drie keer in Nederland, zekers dta ik ze ga zien!!! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 26-03-2004 20:13] |
|
nee sinds die bassist weg is zijn ze niet zo groot meer maar ik neem aan dat de optredens goed verspreid zijn en waarschijnlijk dus met Kataklysm en dan zijn 3 optredens zeker niet slecht. |
|
quote: Hoeveel woog die gast eigenlijk? 175 kilo ofzo? overigens zijn die lui van poison idea nog vetter, qua lichaamsgezicht dan, niet muzikaal. (P.I. is een goede hardcore band). |
|
Ik wete niet, maar ik ga niet onder em zitten ... |
|
Ik weet niet of dit al bekend is maar ik zit net mijn oude metalupdates te lezen die ik nog niet onder ogen had.... CROWBAR former Black Label Society bassist, Steve Gibb, has been added to the lineup on guitar KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Oud nieuws Slecht nieuws: van de drie nederlandse data gaat alleen die in tilburg door, de anderen 2 zullen in duitsland zijn |
|
Grmbl, waarom komt die cd pas in Februari Kwil nieuw crowbar matriaal |
|
Bands als Crowbar blijven me verrassen. Hun laatste plaat van een geweldige band met een puur eigen geluid. De nummers klinken altijd zo veelbelovend dat dit echt een van de betere bands in dit genre kan noemen. Crowbar heerst de pan uit ja [Dit bericht is gewijzigd door Super trouper op 18-08-2004 18:11] |
|
Crowbar heeft het genre zo'n beetje ontwikkeld ... |
|
Welke genre? Let's do us both a favour, and assume I know everything! |
|
quote: En zo is het ook. Dank u voor de ondersteuning |
|
quote:Right, wie ben jij? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Graag gedaan |
|
quote: is daar al wat meer van bekend? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
8 feb komt nieuwe schijf in de VS uit .. Crowbar komt in Maart naar Europa als voorprogramma voor Hatebreed!! Jamey Jasta heeft ze persoonlijk daarvoor gevraagdm eindelijk iemand die deze band naar zijn waarde schat!! Data daarvoor kan ik op de crowbar site nie vinden |
|
Hatebreed/Crowbar our is alleen voor Engeland, in Maart, daarna gaat Crowbnar nog wel verder europa in als headliner, data/plaatsen zijn nog onbkend ... hopelijk deze keer in noord nederland een keer |
|
Nieuwe track online http://www.zwaremetalen.com/nieuws/3792.html |
|
quote: jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja. dat klinkt weer zoals het hoort. |
|
DAT DACHT IK! De vette groove zit er weer in, het troosteloze .. jum jum, kom maar met die nieuwe |
|
19 maart, Willemeen; CROWBAR (USA) + KORODED (DL) + PATH OF NO RETURN (DK) + REDRUM INC. (DL) het ziet ernaar uit dat dit de enige show in NL wordt... |
|
Inmiddels is de nieuwe Crowbar al geleakt en ik heb em! Hij is zwaar, loodzwaar, komt in de buurt van het niveau van sonic excess. Maar staan zoiezo weer heerlijke typische crowbar depri nummers op. Ik ben tevreden |
|
quote: Ik ga me aan zeer zware zelfbeheersing blootstellen en niet dowloaden. ik verwacht volledig platgewalst worden nadat ik de orginele cd in de speler hebgeschoven. |
|
Downloaden is voor homo's er werd op Ebay ook al een promo van aangeboden .. Ik wil het echte!! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |