![]()  | 
    ||||||
![]()  | 
	||||||

| 	
||||||
| Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
| Auteur: | 

| 
|||
  | 
 Ik heb toen voor het eerst die clip van The Only Factor gezien...Vet nummer! Ook leuke band Wat je zegt ben je zelf!  | 
|||||||||
  | 
 Argh geweldig nummer, geweldige clip .. van beste album van ze imnsfho  | 
|||||||||
  | 
 http://cgi.benl.ebay.be/CROWBAR-Collectors-Signed-picture-4-cds_W0QQitemZ310126200757QQcmdZViewItemQQptZBEFR_Musique_CDs_1?hash=item310126200757&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318 iemand intrested (niet van mij hoor) signature  | 
|||||||||
  | 
 Heb al die albums al, en handtekeningen op een LS staan  | 
|||||||||
  | 
 ik dacht, ik ga es lief zijn  signature  | 
|||||||||
  | 
 Wat zijn qua albums aanraders?  | 
|||||||||
  | 
 Time Heals Nothing, Broken Glass  | 
|||||||||
  | 
 Meteen in de wachtrij gezet.  | 
|||||||||
  | 
 Sonic Excess is ook moddervet! Por Vida  | 
|||||||||
  | 
 Time heals nothing nog maar eens opgezet. Heerlijk plaatje!! " When the going gets weird, the weird turn pro!"  | 
|||||||||
  | 
 quote: quote: Wat ik tot nu toe gehoord heb, vind ik die ook wat minder, klinkt toch net anders. Maar I Feel The Burning Sun en Dreamweaver zijn erg fijn. Sonic Excess, nog niet geluisterd, alleen The Lasting Dose daarvan.  | 
|||||||||
  | 
 Hmm als ik ene beste moet aangeven dan toch het oude werk, Time Heals Nothing en de s/t  | 
|||||||||
  | 
 Kaartje trouwens binnen voor zaterdag.  | 
|||||||||
  | 
 Ik ben er ook bij  Zin an  | 
|||||||||
  | 
 +1!  | 
|||||||||
  | 
 Voor de liefhebbert: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 18-06-2010 12:04]  | 
|||||||||
  | 
 Toch niet. Slaap kindje slaap [Dit bericht is gewijzigd door Mentale Kwestie op 18-06-2010 14:11]  | 
|||||||||
  | 
 Vooral psyched voor Amen Ra, telkens weer een onvergetelijke ervaring!  | 
|||||||||
  | 
 Goede CD  | 
|||||||||
  | 
 quote: Odd Fellows Rest  | 
|||||||||
  | 
 quote:Absoluut ja, en Like Broken Glass, en Time heals nothing zijn dnek ik wle mijn drioe favo's ...  | 
|||||||||
  | 
 quote: drugs are bad mmm'kay signature  | 
|||||||||
  | 
 lol, Jenje doet geen drugs Slechts typetyfus!  | 
|||||||||
  | 
 Ik heb een paar dagen terug Time Heals Nothing opgesnort, wat een plaat!   Gek genoeg vind ik het toch wel snelle nummer The Only Factor echt geweldig  | 
|||||||||
| Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 
| Index / Heavy Metal |