IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Crowbar Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-03-2005 20:03 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Welke tekst moet je hebben?
Dan tik ik hem hier wel even uit.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2005 20:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Fall Back to Zero (No 5)


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-03-2005 20:19 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Crowbar - Fall back to zero
Fall back to zero - Come back to life.

You can't hold me down.
You can't hold me down.

That light ahead has always shown the way.
That voice above is why I'm here today.

Take all my sorrow - Leave all my love.
You can't hold me down.
You can't hold me down.

That light ahead has always shown the way.
That voice above is why I'm here today.

A better life has grown from all the pain.
A stronger mind is what I long to gain.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 15-03-2005 8:24 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Hartelijk dank!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-03-2005 13:45 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Graag gedaan.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 15-03-2005 16:25 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Zondag!



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-03-2005 16:46 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 16:25 schreef CTTS het volgende:
Zondag!




ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-03-2005 18:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

idd Zaterdag moet je erbij zijn!


bongo
grolsch
Usericon van bongo
Posted 15-03-2005 18:34 by bongo Wijzig reactieProfiel van bongoQuote dit bericht

nou ik heb er net ook wat van gedownload maar het is mij een beetje te traag


do i look like i care about god?


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 16-03-2005 16:26 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 15 maart 2005 18:17 schreef ghoulliette het volgende:
idd Zaterdag moet je erbij zijn!


dan kan ik niet, bovendien is zondag dichterbij..tenminste, de locatie dan



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-03-2005 3:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Het was leuk, morgen een betere reply, ben nu te moe.

Wat waren die crowbar mannetjes trouwens een viespeuken!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-03-2005 12:57 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik vond Crowbar een beetje tegenvallen.....of het was gewoon niet mijn avond, dat kan ook.

btw. viespeuken zijn het altijd al geweest, stelletje rednecks


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-03-2005 13:00 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

was neit echt wat nee..


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2005 13:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze sparen zich voor volgende week zondag


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-03-2005 13:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dan zijn ze nog brakker dan ze al waren...blowen, zuipen, blowen, zuipen en nog effe een riedeltje spelen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2005 13:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zie het wel volgende week


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-03-2005 13:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2005 13:29 schreef Spirit In Black het volgende:
dan zijn ze nog brakker dan ze al waren...blowen, zuipen, blowen, zuipen en nog effe een riedeltje spelen.

whaha en dan nog over twee 18 jarige heenklappen.

(We hadden paspoort koppien nodig maar de tour manager kon er niet bij omdat er geneukt werd in de bus muwhahaha)


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-03-2005 14:21 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2005 13:59 schreef ghoulliette het volgende:
whaha en dan nog over twee 18 jarige heenklappen.

(We hadden paspoort koppien nodig maar de tour manager kon er niet bij omdat er geneukt werd in de bus muwhahaha)


die twee sloeries ja, die helemaal uit hun plaat gingen op Pantera tijdens de slechtste dj-set van de afgelopen 5 jaar.

btw Jenje take your chance, ze zijn er waarschijnlijk in R'Dam ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 20-03-2005 14:21]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2005 14:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Volgende week zondag spelen ze op Noordschok in Groningen daar ga ik ze zien ...


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 20-03-2005 16:02 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

quote:

We hadden paspoort koppien nodig maar de tour manager kon er niet bij omdat er geneukt werd in de bus muwhahaha)


Muhahaha, dit gebeurt wel vaker in Arnhem tijdens (of eerder na) metalshows...

[Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 20-03-2005 16:02]


We don't take it, we just fake it...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-03-2005 16:19 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2005 14:36 schreef Jenje het volgende:
Volgende week zondag spelen ze op Noordschok in Groningen daar ga ik ze zien ...


oh ja in Groningen, dat wist ik niet, maar goed, daar zijn ze ook....


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-03-2005 11:21 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Gister was leuk De bands die ervoor kwamen waren niet veel soeps maar dankzij de NS heb ik daar niet al te veel van mee mogen maken...
Ik vraag me alleen af waarom die zanger de godganse tijd op de grond aan t kitsen was...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2005 11:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja hoort erbij .. zijn stijl van zingen weklt volgens mij aardig wat speeksel op ..

Ik heb kaartje voor zondag


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-03-2005 11:56 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Ah so... Tja, zn stem werkte in ieder geval niet de hele tijd mee, ghehehe...
Veel plezier zondag trouwens!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-03-2005 13:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2005 11:56 schreef Miss Lucifer het volgende:
Ah so... Tja, zn stem werkte in ieder geval niet de hele tijd mee, ghehehe...
Veel plezier zondag trouwens!


ohoh is het alweer zover...dat wordt een instrumentaal setje van Crowbar, Jenje.
Dat heb ik al eens eerder meegemaakt, is niet eens zo slecht!


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen