|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
eigenlijk zoek ik een tas ofzo waar ik al mn zooi in kan kwakken ( dubbel pedaal / bekkens / overige kleinte sjit ) en dat op mn rug ofzo kan doen, zon losse bekkentas is zoooo verrot man op de fiets |
|
Ik heb verschillende tassen.. Een losse bekkentas, stokkentas, losse hoezen voor mijn complete drumstel, een kleine hardwaretas en dus een tas voor mijn twinpedaal.. Dan blijft het allemaal heel Ow ja: dat neem ik natuurlijk niet allemaal op de fiets mee Ik gebruik nu trouwens een plunjebaal als mega-hardware tas in het geval ik mijn eigen kit mee moet nemen naar een optreden maar dat is toch een vrij ontilbare oplossing.. Ik moet toch maar eens een koffer op wieltjes of zo'n caddy-achtig ding kopen.. |
|
quote: Oops... sorry. Touché, pussycat! |
|
quote: Wat jij nodig hebt, is een gemotoriseerde flightcase. Touché, pussycat! |
|
haha ja, hele drumstel mee op de fiets :D nah, ik hoef in princiepe alleen bekkens en pedaal mee, maar dan wel op mn rug, want fietsen met een bekkentas EN een koffer voor het pedaal... beetje brakjes |
|
quote: Je hebt al gezien dat ik voor 25 euro een hele mooie tas hebt gekocht toch Een stuk handiger ook dan zo'n hardplastic koffer.. quote: Hmmm.. Mijn bekkentas heeft (zoals elke fatsoenlijke bekkentas) gewoon een schouderband. Dus: de koffer van het twinpedaal gaat met spanbanden/ snelbinders op de bagagedrager en de bekkentas gaat over de schouder.. Sim-pol |
|
tas heeft ook een schouderband... helaasch is het gevulde tasje een beetje erg zwaar, vooral die ride man, ontilbaar /offtopic [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 05-03-2004 9:46] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |