IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Drumvraagje: Twinpedals! Vorige pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-03-2004 19:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 19:17 schreef [@nD®?@$] het volgende:
Handig maar mijn pedalen(dw4000) passen ook in een rugzak. mmaar voor me bongo's is zo'n tas ook wel handig. Toch maar langs de drumboer binnen niet al te lange tijd voor 2 tassen. Waar koop je ze?

Mijn pedalen passen ook in een rugzak maar dit is toch net wat steviger/ handiger.. Anders prikken die pedalen zo in mijn rug

Stagg is een vrij jong merk. Ik heb de tas bij MusicForce in R'dam gekocht, hij had hem op voorraad. Alleen zag het er naar uit dat die zaak ter ziele aan het gaan is..

Voor zover ik weet levert Feedback ook Stagg.

Enne: in theorie zou je twinpedaal in elke bongo-tas moeten passen natuurlijk..

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 04-03-2004 20:31 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

eigenlijk zoek ik een tas ofzo waar ik al mn zooi in kan kwakken ( dubbel pedaal / bekkens / overige kleinte sjit ) en dat op mn rug ofzo kan doen, zon losse bekkentas is zoooo verrot man op de fiets

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-03-2004 20:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb verschillende tassen..

Een losse bekkentas, stokkentas, losse hoezen voor mijn complete drumstel, een kleine hardwaretas en dus een tas voor mijn twinpedaal.. Dan blijft het allemaal heel

Ow ja: dat neem ik natuurlijk niet allemaal op de fiets mee

Ik gebruik nu trouwens een plunjebaal als mega-hardware tas in het geval ik mijn eigen kit mee moet nemen naar een optreden maar dat is toch een vrij ontilbare oplossing.. Ik moet toch maar eens een koffer op wieltjes of zo'n caddy-achtig ding kopen..

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 04-03-2004 23:31 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 11:11 schreef Snaack het volgende:
Ahhh, het is helaas een koffer voor een enkele IC

Oops... sorry.

Touché, pussycat!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 04-03-2004 23:33 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 20:31 schreef SiQDiZ het volgende:
eigenlijk zoek ik een tas ofzo waar ik al mn zooi in kan kwakken ( dubbel pedaal / bekkens / overige kleinte sjit ) en dat op mn rug ofzo kan doen, zon losse bekkentas is zoooo verrot man op de fiets

Wat jij nodig hebt, is een gemotoriseerde flightcase.

Touché, pussycat!

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 04-03-2004 23:53 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

haha ja, hele drumstel mee op de fiets :D

nah, ik hoef in princiepe alleen bekkens en pedaal mee, maar dan wel op mn rug, want fietsen met een bekkentas EN een koffer voor het pedaal... beetje brakjes

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-03-2004 0:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 23:31 schreef Sporty Voleg het volgende:
Oops... sorry.

Je hebt al gezien dat ik voor 25 euro een hele mooie tas hebt gekocht toch

Een stuk handiger ook dan zo'n hardplastic koffer..

quote:
Op 4 maart 2004 23:53 schreef SiQDiZ het volgende:
nah, ik hoef in princiepe alleen bekkens en pedaal mee, maar dan wel op mn rug, want fietsen met een bekkentas EN een koffer voor het pedaal... beetje brakjes

Hmmm..

Mijn bekkentas heeft (zoals elke fatsoenlijke bekkentas) gewoon een schouderband.

Dus: de koffer van het twinpedaal gaat met spanbanden/ snelbinders op de bagagedrager en de bekkentas gaat over de schouder..

Sim-pol

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 05-03-2004 9:45 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

tas heeft ook een schouderband... helaasch is het gevulde tasje een beetje erg zwaar, vooral die ride man, ontilbaar

/offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 05-03-2004 9:46]

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com