|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Mjah, heb net dr Yamaha DFP-880 aangeschaft... Whoah wat een heerlijkheid Soepel, onverwoestbaar en ALLES is af te stellen... Aanrader!!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
**dubbelpost** [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 19-11-2002 15:10] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
**Triplepost** [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 19-11-2002 15:10] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ik zit eraan te denken mijn Axis toch maar voor een Iron Cobra in te gaan ruilen.. Vind de feel van de Axis net wat minder als van een IC. Meningen? |
|
ik ben van plan ook een Cobra te halen deze maand... of moet ik de Axis van Snaack overnemen?? Snaack, wat motte ervoor hebben |
|
quote: 400 pleuro, met een nieuw setje Iron Cobra kloppers erop. Ik heb al een potentiële koper trouwens, en ik ga ook kijken of ik hem kan ruilen voor een IC bij Feedback. Eerst ff op de site van Axis kijken wat ik allemaal kan verstellen aan dat ding om de feel te verbeteren, want dat vind ik nu dus 3 keer nix aan dat pedaal. |
|
hmmm, kheb net ff een maat gebeld die zei dat ik toch voor de cobra moest gaan... denk dat ik dat maar doe, succes verder in ieder geval je hebt em pas net he? dan doen ze vast nie moeilijk bij Feedback.. ik ga d'r vanuit dat je hem daar vandaan hebt? |
|
Nop, ik heb hem 2e hands gekocht.. Maar goed, hij is spinternieuw en ik ben vaste klant bij Feedback, dus ik neem aan dat het no problemo is hem in te ruilen. Alleen verkoop ik hem liever voor een lekker prijsje aan een particulier, omdat feedback hem anders voor een belachelijke prijs in de winkel neerzet. Geven ze mij 300 pleuro en zetten ze hem voor 500 te koop ofzo |
|
ja da's idd klote.. ken ik em net zo goed overnemen voor 300 |
|
Ha, bijna iedereen die ik ken met een Axis, is er na een tijdje ontevreden over (ik ook, overigens)! Typisch. Ik ga eerst nog proberen er andere veren op te doen om de respons van het ding te verbeteren. Arien van God D. heeft dat ook gedaan (en als ik het wel heb Sjoerd van Monolith/To Elysium ook). Trouwens Snaack, is 400 Euro voor een derdehandsje niet wat veel? Ik keeg een inruilwaarde van 250 aangeboden (op een Pearl Eliminator, weliswaar) voor een tweedehandsje. Ik begrijp dat ie veel pegels heeft gekost, maar ik vraag me af of je dit er voor vangt (of hij moet al in nieuwstaat verkeren). Touché, pussycat! |
|
veel voor die Axis?? Vinnik nie hoor.. De gozer die interesse had kon een andere 2e hands Axis voor 450 pleuro kopen. Ik vraag er 400 voor omdat er net nieuwe kloppers opzitten (heb ik pas 1 keer gebruikt). Dussuh -- probeer maar ergens anders voor 400 pleuro een Axis met 2 setjes kloppers te vinden |
|
Nou, ik zou ook graag zo veel vangen voor de mijne (gezien de nieuwprijs), maar ik heb er nogal een hard hoofd in. Touché, pussycat! |
|
Ik niet Ga zo trouwens naar Feedback om te vragen of ik hem in kan ruilen voor een Iron Cobra.. |
|
damn, ik snap niet hoe mensen ontevreden kunnen zijn over hun axis... ik blijf het een pracht pedaal vinden Trieste gast |
|
quote: Feedback Utrecht?? vraag ff wat een IC power glide (dubbele kettingkjes) kost.. ik heb net ff 380 euro van de bank gehaald om d'r morgen ofzo een te halen |
|
quote: Ik vind hem esthetisch wel erg mooi ja Maar ik kan maar niet wennen aan de feel.. Met mijn verrot getrapte Pearl TW100 (de goedkoopste dus) lukte bepaalde dingen die met die Axis gewoon niet lukken. En de pedalen vind ik te glad, met sokken aan drummen gaat niet en mijn schoen(en) schieten soms tussen pedaal en chassis. Allemaal problemen die ik met een Iron Cobra niet heb. quote: Bij Feedback R'dam kosttie 375 euro. Ik kreeg trouwens krap 200 euro terug voor mijn Axis! Fucking afzetters [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-11-2002 16:24] |
|
tering, da's idd weinig... je bent er niet op ingegaan neem ik aan? ik ga hem morgen ophalen in Utrecht.. ik dacht dat die cobra net wat goedkoper was daar... naja, ik zie 't wel |
|
quote: Nee tuurlijk ben ik er niet op ingegaan.. Ik heb hem verteld dat zijn bod asociaal en belachelijk laag was. Hij zei dattie hem in de winkel voor maar 315 kon verkopen, MY ASS www.marktplaats.nl |
|
hehe precies.. marktplaats heerst! ff 250 bieden..... |
|
quote: Probeer je me te beledigen |
|
nee heur hmmz heersch.. ik dacht dat die axis echt veel beter was dan een cobra... maar oppeens haalt iedereen om me heen een Cobra, including myself wat is nou eigenlijk echt het lekkerste pedaal?? |
|
Check de Yamaha DFP-880... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Trieste gast |
|
ben niet zo weg van yamaha.. alleen de motors dan Die Axis ziet er super uit, maar aangezien Snaack al klaagde over gladheid, en ik alleen met sokjes drum |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |