|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb 2 losse IC Power Glides... errug lekkere pedaaltjes.. veel af te stellen, stabiel, snel en krachtig aanrader dus! Keep the Metal going \\m/ |
|
quote:Jij moet gewoon niet denken |
|
[quote]Op 12 februari 2004 14:08 schreef Imotep het volgende: Alle (extreem) snelle metal drummers hebben Axis. Deze zijn wel duur en vereisen wel een bepaalde techniek.[\quote]Dat je een bepaalde techniek voor axis nodig hebt zal best....ik zou t niet weten.Maar dat alle extreem snelle drummers axis nodig hebben vind ik bullshit.Wie is er anders snel?Het pedaal of de drummer? [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 15-02-2004 3:26] |
|
Als ik dit allemaal zo lees ga ik ervan uit dat een IC Power glide misschien toch het beste is. Hoewel ik die Axis zeker een keer wil testen. Maar klopt 't dat die van zichzelf een érg gay geluidje produceren? Moet je ze gaan versterken om ze gaaf te laten klinken? Belangrijkste vraag nog: Waar, internet/bepaalde winkel(binnen/buitenland), kan ik het goedkoopst aan m'n (nieuwe) pedalen komen? |
|
Gay geluidje? Nu ja, Axis pedalen hebben kleine kloppertjes, dus komt er minder volume uit je bassdrum. Die kloppers kan je natuurlijk vervangen. Maar als je onversterkt speelt, zullen je kicks met Axis-kloppertjes nauwelijks hoorbaar zijn. Touché, pussycat! |
|
Gay dus! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Friesland, nietwaar? Touché, pussycat! |
|
quote: www.musik-produktiv.de kosten de IC's 165 euro en hier in nederland rond de 200 (enkele dan hè) Keep the Metal going \\m/ |
|
quote:Correctemundo Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
|
|
quote: Triggeren die hap dus. Zelf speel ik met iron cobras met kettingen, houten beaters en die zijn ook erg klein ja. # offtopic # lange tijd nie gepost hier.. jaartje of 2 |
|
Blastmaster heeft zijn pedaal *alweer* gesloopt! is dat normaal? Bruce Banner |
|
Frustreert hij zichzelf over de gitarist? |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: 42 zeg je? Ik vraag me af wat voor voeten je hebt hoor. Ik krijg alles wat ik wil uit mn Iron Cobra, zelfs met n 43 rock 'n roll boot Iron fucking Cobra |
|
quote: Ik hoop het niet. Het is de 2e keer in ik dacht 4 maand dat zijn Axis twin-pedalen naar de klote zijn. De verbinding tussen de twin is doormidden. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: je bedoelt dat ene staafje? die van 133 euro? Bruce Banner |
|
geef mijn maar twee losse bass-drums hoor ............mijn twinpedaal(pearl) heeft t ook al meerdere keeren begeven "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
Bij mij heeft geen enkel twinpedaal het ooit begeven. Touché, pussycat! |
|
quote: maar jij drumt bij HIM Bruce Banner |
|
quote: Hmmmmmm dan zal jij wel niet zo hard speelen ofzo "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
quote: Bij mij ook niet... |
|
dan weet ik niet wat het probleem is... feit blijft dat Blastmaster Joris weer een probleem heeft. @Grinroth-ers: is het maandag gebeurd? Bruce Banner |
|
blasmaster joris????!! wie vernoemd zichzelf nou naar die neger van diabolic??!! Striem'n op de pokkel 1227 |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |