|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik db met de 'bal' van mij voet, met mijn hakken omhoog. Ik kan niet db'en als mijn hakken op de grond staan. Trieste gast |
|
U is de drummer van katafalk? Trieste gast |
|
quote: ik heb ookde standaard uitvoering...ik speel hiel omhoog en de punt van men schoen overlapt juist de top v/h Axis logo. comprendé? welnu, vandaaruit kan ikzowel snelle als trage stukken spelen. maar thangt ook af welke hoek je slagarm staat en hoe hard aangespannen ie is... |
|
Wat is eigenlijk het beste bij een axis, de veren erg strak of losjes, ik heb ze nu vrij los zitten. Maar hoe kan je het 't langst volhouden? Trieste gast |
|
dat is bij iedereen anders denk ik. de mijne kunnen bijna niet harder aangespannen worden maar ik voel me er heel gemakkelijk bij.iemand anders gaat ze dan veel te hard aangespannen vinden en kan geen 10 seconden een snel stuk aanhouden... gewoon blijven prutsen met de veren en batter totdat ge vind dat het voor u perfect is. |
|
Ok! Ik zal zo weer ff prutsen, en de voetbladen gelijk afstellen. Trieste gast |
|
quote: Ja,de nieuwe |
|
Ik heb je in schaaf (lwd) gezien, toen met molestor geloof ik. Klonk zeer strak Trieste gast |
|
en u bent de drummer van.....? |
|
intestterror, en binnenkort evt salacious gods Trieste gast |
|
quote: dank u we zijn net klaar met ons album.januari komt hij uit.cd presentatie waarschijnlijk in het noorden |
|
daar ben ik waarschijnlijk wel bij Trieste gast |
|
quote: ben ik ook voor gevraagd maar heb nee gezegd.kheb geen tijd. ik ben benieuwd..... |
|
quote:Damn, you blew my cover. Moareh, hou wordt met de nije cd? Al bijna klaar? Touché, pussycat! |
|
quote:Ik speel nog dagelijks met de verenspanning. Maareh, de hak van de grond doe ik meestal ook. Alleen valt me op dat mijn rechterhak dichter bij de grond hangt dan de linker. Bovendien staat de neus van m'n rechtervoet bijna vooraan op het pedaal. Als ik dat links ook probeer, schuift ie automatisch weer naar achteren en uiteindelijk maakt mijn linkerpoot er een dikke bende van, which sucks. Blijven prutsen, dus. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 14-10-2002 11:57] Touché, pussycat! |
|
quote: hij is op mixen en masteren na klaar. en die van jullie?van christiaan hoorde ik dat hij wel strak is. |
|
Ik heb ook een Axis met longboards met de veerspanning op max.. Ik vind het overigens klote als ik op een basedrum met dicht voorvel speel, het is echt klote om door de terugslag van het vel heen te trappen zeg maar.. Ik speel trouwens ook met de bal van mijn voet, vrij ver naar voren.. |
|
quote: dicht voorvel = hard aangespannen neem ik aan? men bassdrums zijn alle2 hard aangespannen en ik steek er dan per B-drum een handoek in, die tegen het slagvel aanligt. goed spelen op een los vel lukt me maar niet |
|
ik peis dattie een voorvel zonder gat bedoeld Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ajaa gofferdomme fukk gaat idd moeilijk |
|
quote: 1 vr op te speeln 2 daar sta je me je absdrummicro op't podium Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Tja, Jens is een perfectionist, hè? D'r staan nog wel wat schoonheidsfoutjes van mij op, maar ik ben ook maar een mens, natuurlijk (slap excuus). De keys zijn trouwens weer ongelooflijk. Ben benieuwd hoe die gaan uitpakken (in de mix). Touché, pussycat! |
|
quote: Ik bedoelde inderdaad een basedrum met een dicht voorvel.. Dus niet het slagvel.. Het slagvel zet ik altijd zo slap dat hij net niet gaat "flubberen", krijg je een lekkere oompf zeg maar Maar met een dicht voorvel kan de lucht de basedrum niet uit, en ik vind het megairritant om door die terugslag heen te trappen. |
|
Ik ben me wat aan 't oriënteren om nog een (of een ander; Axis de deur uit, dus) pedaal te kopen. Ik heb inmiddels de nodige info over de nieuwe Pearl (Eliminator) en IC (hierboven). Nu heb ik laatst de drummer van Deification op een (goedkoop pedaal van) Dw zien en horen spelen. Heeft iemand hier ervaring met Dw-pedalen? Een tip van Arien van God D.: Axis uitrusten met Pearl-veren = wereld van verschil. Touché, pussycat! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |