|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Die axis kloppers zijn veelstehard, ik kanlde er na een uur gedrumt te hebben meteen doorheen. Weer 50 pleuro naar de klote.. Trieste gast |
|
Ik sla weleens door een snarevel heen (en pas nog het ondervel laten knallen ) maar door het basedrumvel heen trappen? Hoe doe je dat? Wat voor vel had je dan op je basedrum? Ik moest mijn techniek juist enorm forceren om nog enigszins geluid uit de basedrum te krijgen [ik heb me dus verrot gestampt ] Ze zijn te hard, maar ook te klein. Ik vermoed dat de grootte van de kloppers het lage volume verklaart. En ik vond de feel niet fijn met die harde @#$@ dingen. |
|
ik had de powerstroke 4 van remo, ik drum nu met de duo beaters van pearl, en dan doe ik hoogstends twee maanden met een vel.. Trieste gast |
|
dure grap Dubbele base jij zonder beschermpad op je vel ofzo? Of heb je bakstenen als kloppers |
|
ik had op mijn laatste twee beschermpads, ik heb er twee maanden mee gedaan.. Trieste gast |
|
dan vraag ik 't hier ook maar eens: ik zoek een goed DB vel, met een lekkere tik, wat moet ik hebben, en wat gaat 't kosten? |
|
Ik heb een Evens Genera G4 vel op mijn basedrum, erg vol en vet geluid.. Kostte me 45 pleuro's |
|
Powerstroke 4 is een goed vel. Touché, pussycat! |
|
ja, zit wel een vette tik in Trieste gast |
|
quote: hmm.. klinkt fijn.. en kost? |
|
rond de 50 pleuro Trieste gast |
|
Mkay, na druk orienteren ben ik uitgekomen op de Yamaha DFP-880... Iemand hier ervaring mee?? Schijnen erg goeie te zijn, maarjah... Toch maar even navragen Iron Cobra's zijn me toch te duur af... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: ok dan, netjes... ennehm, is een goed voorvel ( of demping ) ook nodig? |
|
ja Touché, pussycat! |
|
quote: powerstroke 4 van remo schijnt uit te zijn! powerstroke 3 heeft een super attack met een geweld(ad)ig geluid!powerstroke 4 nog vetter! |
|
quote: ok ok ik zal voortaan eerst effe verder lezen voordat ik reageer |
|
quote:'k Heb geen ervaring met Yamaha-pedalen. Andere Yamaha-producten die ik ken (en gebruik) ben ik wel erg tevreden over. Maareh, even terug naar een eerder vraagje van mij; iemand ervaring met dw-pedalen? Touché, pussycat! |
|
persoonlijk niet, maar een gast die ik ken (via internet ) is er heel tevreden over..hij drumt al een hele tijd ook en hij vind ze de beste, ie heeft praktisch al iedere bekende pedaal uitgeprobeerd. je hebt meerdere series ook, de acceleration en nog een paar andere..de verschillen ts die seriesheeft o.a.te maken met de -cam- die een ovalen of ronde vorm heeft. hij had me bijna overtuigd een paar te kopen, maar koppig zoals ik ben heb ik me maar es Axis aangeschaft |
|
Drum Workshop Double Basdrumpedaal model Serie 5002 TH Acceelerator in een zeer goede staat Zeer licht gebruikt € 395,- http://www.interdrum.nl 't lijkt mij een prachtig ding... er moet alleen wat van de prijs af... |
|
mooi design wel. en tis zelfs een all-weather model.. |
|
Axis vind ik zelf erg irritant, veel te licht. De Iron Cobra's en Powershifters zijn wel relax. Zelf hou ik het op powershifters! |
|
Interdrum is een goeie zaak... En ik weet niet of je wat in te ruilen hebt, anders is Tonny (eigenaar) zeker neit te misselijk om flink wat van de prijs af te halen... Heb zelf ook nagedacht over dit pedaal, maar mocht er iets kapot gaan en je hebt nieuwe onderdelen nodig: DW=duuuuuuuur En ik weet niet... Dat DW pedaal ziet er zo fragiel uit... Zal ongetwijfeld supersterk enzo zijn, maar toch... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dat geldt overigens ook voor Axis (dat duuuuur), en het bestellen van losse onderdelen duurt over het algemeen erg lang (al gauw langer dan een maand) omdat het vaak helemaal uit de usa moet komen. Dat dw-pedaal is overigens erg fraai, maar ik zou toch sowieso voor de versie met dubbele ketting of nylon gaan (niet een enkele ketting). [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 15-11-2002 13:23] Touché, pussycat! |
|
dat met die enkele ketting weerhield mij er ook van, verder ziet ie er schitterend uit |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |