|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moeder. |
|
|
|
quote: idd |
|
Hetzelfde geldt voor snor. (volgens mij al eens eerder gepost) Maar ik dronk het wel, want dat was stoer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Jaaaa! Meesterlijk radioprogramma was dat. Met oldschool DJ Van Bruggen die tenminste echt verstand had van muziek. Het programma blonk uit in een zeer sfeervolle aankleding en echte liefde voor muziek. Tevens ook de bakermat van het geniale 'Zeg 's euh' Prachtig! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
Als ik dit topic bezoek verschijnt er een pop-up: "A user name and password are being requested by http://saskiasmulders.web-log.nl. The site says: "Protected"" |
|
quote:Hier ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En deze foto is daar de schuldige van quote: |
|
quote:De tekst op die foto is alleen grappig als een Chinees het zegt. Ontopic: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
een complete website |
|
Prachtige tv, ja. Willem Ruis... http://www.flabber.nl/linkdump/video/uit-den-ouden-doosch-blinde-paniek-om-briefjes-van-vijf-10874 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Weet je de overeenkomst tussen Willem Ruis en sinaasappels? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Trrrrrrrrrrrrrr... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ze kwamen allebei in een kist uit Spanje. Om dat onschuldige grapje heb ik een keer onmundig op de lazer gekregen van de juf. Die bleek ook fan van Willem te zijn, zoals alle oververhitte dames van middelbare leeftijd toen. De enige keer dat het er harder op ging was toen met die mop over Jezus aan het hakenkruis op de middelbare. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dan weet je ook de overeenkomst tussen Willem Ruis en de lotto...... |
|
Vertel? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ze gaan allebei niet verder dan 41. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Aha! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
signature |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |