|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
http://www.milinkito.com/los80.php Zie ik net op de muur hoopjes clips uit de jaren '80. Zelfs metal! np death - pull the plug |
|
quote: Ge-wel-dig!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ja, hè. Ik kan niet meer stoppen. |
|
quote: Haha, dat was toen best gaaf! ..."Hate can only create more hate"... |
|
woei, dit is mijn tekenfilmpjes-tijdperk. Ovide en zijn vrienden vind ik echt helemaal tegek!! Kennen jullie dat ook? Woehoe, ik heb zowaar een filmpje gevonden!! http://users.skynet.be/tecra/ovide.avi Enjoy [Dit bericht is gewijzigd door femke op 01-06-2006 16:10] |
|
haha Ovide ja! |
|
thundercats al genoemd? of is dat veel later? [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 01-06-2006 19:48] |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ronnie stapt liever in z'n auto. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hahaha, vetttttttttt!!! Die Motorhead - Girlschool clip |
|
Can't touch this... |
|
|
|
quote: Hey W. Vet, np Vienna van Ultravox. Gaaf nummer. Groeten aan je vrouw, ook van de mijne. lampje |
|
Idem. |
|
Jaren 80 for teh win!1! Mijn gemoed schiet vol als ik aan dat prachtige decennium denk. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Only 1982 is real |
|
Voor mij persoonlijk heerscht vooral 1986, toen kocht ik van mijn zakcentjes mijn allereerste LP, Piece of Mind. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik heb jaren 70 nostalgie.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Groene borden en vreselijk behang en een kipcaravan, ja, ik weet nog goed dat... |
|
Dik feest toen een oom Prins Carnaval werd in Enter. |
|
Enter? Daar ben ik ook nog wel eens geweest in de jaren tachtig. Toen was het al niks, nu wel? |
|
Debbie Harry van Blondie. Kim Wilde Christina Applegate (married with children) Lee Aaron |
|
|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |