IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Jaren 80 Nostalgie Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-04-2006 23:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2006 23:07 schreef Heiden het volgende:
Ja.

1979, 1981 en 1985.


Heerschende films!!!

Moet ik maar eens op DVD kopen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-04-2006 23:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2006 23:23 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik heb nog streepjes in de zijkanten van mijn hoofdhaar gehad, '81 ofzo. En later nog een permanentje. Hehehe.


Feauteaux!!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-04-2006 23:26 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 april 2006 23:24 schreef Snaack het volgende:
Feauteaux!!!


Godver, ja.

Misschien heb ik nog wel wat op zolder liggen qua foto's. Misschien kijk ik wel een keer. Misschien, eerst maar zelf even kijken.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-04-2006 23:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Haha, post ze dan wel in dit topique


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 15-04-2006 23:34 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb ook van alles met mijn haar gedaan in de laatste jaren van de jaren '80. Toen begon ik via Kreator en Slayert steeds snellere en extremere muziek te luisteren. Toen was men nog bezig met een wedstrijd wie de snelste muziek kon maken. Dus mijn muziek kwam uiteindelijk uit bij Cryptic Slaughter, Intense Degree, Napalm Death, Repulsion en Carcass, dus toen kwam ook het punkgevoel op bij mij en mijn vrienden. Ik wou altijd een hanekam enzo in die tijd. Op school noemde ze me stekelvarken want ik had best lang haar, 10 centimeter ofzo en dat zette ik dan in stekels alle kanten op.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-04-2006 23:37 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En snaack?



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 15-04-2006 23:45 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik denk dat Snaack pas in de vroege jaren '90 begon te puberen en te trappen. Bouwjaar 1978, aarschijnlijk was het rond 1991 toen Snaack begon te rebelleren.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 15-04-2006 23:51 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2006 23:07 schreef Heiden het volgende:
Ja.

1979, 1981 en 1985.


Mad Max 1 was gewoon 'wel leuk', deel 2 was geweldig! Films waarin de ontwikkelde samenleving vernietigd is en waarin mensen weer als barbaren leven zijn geweldig (Escape From LA, Escape From Absolom). Topper!
Deel 3 is weer minder dan deel 2, maar nog steeds super.


Nog zo stoere internet warrior.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-04-2006 23:55 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 april 2006 23:45 schreef Heiden het volgende:
Ik denk dat Snaack pas in de vroege jaren '90 begon te puberen en te trappen. Bouwjaar 1978, aarschijnlijk was het rond 1991 toen Snaack begon te rebelleren.


Ja, maar qua haar.

quote:
Op 15 april 2006 23:51 schreef zakkenvuller het volgende:
Mad Max 1 was gewoon 'wel leuk', deel 2 was geweldig! Films waarin de ontwikkelde samenleving vernietigd is en waarin mensen weer als barbaren leven zijn geweldig (Escape From LA, Escape From Absolom). Topper!
Deel 3 is weer minder dan deel 2, maar nog steeds super.


Absoluut. Dat gegeven trok mij ook erg aan in dat soort films.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 15-04-2006 23:56 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vond Mad Max nooit zo boeiend, ik was fan van Bruce Lee in de vroege jaren '80, ik kon al die films wel dromen toen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 16-04-2006 0:00 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Godverdomme, bruce, ja. En meer van die vechtfilms. En dan de video op slow en dan proberen de kabels te zien, hehe.

De vcr, ook zoiets. Betamax hadden wij als eerste. Kleine banden waren dat, in vergelijking met de vhs en zeker met de video 2000 banden.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-04-2006 0:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Vechtfilms zijn tof


Fuck the world and fuck you


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 16-04-2006 0:23 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2006 0:13 schreef mental het volgende:
Vechtfilms zijn tof


Yeah, vooral die ouwe Steven Seagal shit. Die Japanse rommel zoals die Bruce Lee en ouwe Jackie Chan films vond ik nooit zo. Te rommelig.
Jean Claud van Damme is ook altijd gaaf.
Cheap-ass b-movie crap is altijd ok!


Nog zo stoere internet warrior.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-04-2006 0:28 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

LOL! Wij hadden vroeger ook Betamax, die banden waren qua grootte iets van de helft van een VHS-band.
En die tijden van het vinyl was ook altijd zo mooi, mijn eerste LP was Piece of Mind en die kon je openklappen en dan zag je Eddie in een dwangbuis in zo'n kamer voor geestelijk gestoorden met kussens op de muren. Van die kettingen om zijn nek en de deur stond open en buiten zag je wolken enzo.
En die foto aan die grote tafel in dat kasteel met zo'n schotel waar hersenen op lagen.
Heersch!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-04-2006 0:30 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Steven Seagal heerst !


Fuck the world and fuck you


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-04-2006 0:35 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik kan hem echt niet luchten. Ik snap niet dat die gast überhaupt bekend is geworden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-04-2006 0:37 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

marked for death blijft een vette film anders


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-04-2006 0:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

UNDERRRR SIEGE


(is dat jaren '80?)


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-04-2006 0:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

nee, 90


Fuck the world and fuck you


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 16-04-2006 0:40 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2006 0:37 schreef M. het volgende:
UNDERRRR SIEGE


(is dat jaren '80?)


Hehe, daar zit nog enigszins verhaal in, moet je deel 2 eens zien! Da's helemaal gaaf!


Nog zo stoere internet warrior.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-04-2006 0:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht





Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 18-04-2006 21:21 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Die steven kan nog best een potje gieter spelen!


I am the 1%.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-04-2006 21:28 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hij was altijd al goed met zijn handen en voeten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 18-04-2006 21:58 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2006 23:51 schreef zakkenvuller het volgende:
Mad Max 1 was gewoon 'wel leuk', deel 2 was geweldig! Films waarin de ontwikkelde samenleving vernietigd is en waarin mensen weer als barbaren leven zijn geweldig (Escape From LA, Escape From Absolom). Topper!
Deel 3 is weer minder dan deel 2, maar nog steeds super.


Mad Max 1 is juist het vetst. Genadeloze actie, niet van die politiek correcte zooi waarin moeders met kleine kindjes gespaard worden etc.
Mad Max 2 was ook vet, deel 3 was alleen te kansloos.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 19-04-2006 1:18 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Deel 3 was vet in de jaren 80, met tina turner enzo


I am the 1%.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen