![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Het heeft er eigenlijk vooral mee te maken dat ik, wanneer ik in België ben, regelmatig denk 'hee, dat herken ik nog van vroeger'. En dan doel ik op zaken als (om maar iets stoms te noemen) de inrichting van een supermarkt of de treinen/spoorwegen die veel minder hightech zijn/ogen dan in NL. Misschien heeft het ermee te maken dat ik zelf pas in 1985 geboren ben en zodoende mogelijkerwijs een verdraaid beeld heb van die tijd, maar het is wel wat vaak door m'n hoofd schiet. Ik hou overigens wel erg van die sfeer. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 26-03-2006 18:00] ![]() |
|
*proest* ![]() |
|
![]() ![]() |
|
De jaren '80 zijn een schim een vaag schouwspel, waarvan ik bij momenten flarden terug zie in mijn dromen. Toen ze begonnen werd ik 3...ze gingen bijna een eeuwigheid door... Kitch, muziek (fout en minder fout), zeuren tegen ma als we na een afmattende dag spelen toch weer naar bed moesten, vakanties die héél lang duurden, rottige nieroperaties, ..."WAUW! Is dat een computer bij jou thuis?", ...de eerste kennismakingen met de realiteit van leven en dood..., *voef!* bijna de pastoor in de fik, de blasfemie manifesteerde zich reeds... Been there, grew up...maar we leven ondertussen in de 21ste eeuw...en onze auto's zweven gelukkig niet 2 meter boven de grond ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-03-2006 2:12] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Zie ook: Milletjassen ![]() ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: millet, als je die beelden van de millet rage terug ziet bescheur je het echt van het lachan, hoe stompzinnig ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
ah, toen keek ik naar de Troetelbeertjes! En Barbapappa en Teddy Rugspin uiteraard. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Een paar pagina's terug ging het over Lego.. Bij m'n ouwelui ligt nog een plunjezak vol van dat spul. Ik kan niet wachten tot mijn neefje van nu twee ermee aan de slag gaat. Dan ligt oomlief ook weer uren op zijn buik met zijn beentjes in de lucht te wiebelen. ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 27-03-2006 15:35] ![]() |
|
is Lego zo 80's dan? Ik dacht dat dat er al eerder was joh. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Lego Heerscht. Ik kan het weten. LEGO is niet 80's. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Suck my piss ![]() |
|
Meccano verhoudt zich tot Lego als een Audi tot een Rolls. De Audi is fijn maar maar kan niet met een Rolls wedijveren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik wou bijna reageren met; ik heb een fiets. Maar die vergelijking slaat nergens op natuurlijk. ![]() Suck my piss ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Een kloddertje hiér en een kloddertje dáár. ![]() En dat superzenuwachtige beginmelodietje; famillie knots famillie knots familiie knots, ke-nots, ke-nots! Aargh! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: ![]() had ook nog highway Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Sjongejongejonge is het al begonnen, heb je ook wel eens een leverworst gewonnen? Hiephiep hoera, Theo Thea á-á-ááááá ![]() ![]() |
|
quote: Is daar nu ook eindelijk een dvd van? Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: vind ik ook wel een beetje. niet overal dan, kom ook niet overal daar... Je moeder. ![]() |
|
Degrassi Junior High!! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Geen idee, zou wel leuk zijn. @Leviathanica: jaaa dat was een leuke serie, dat meisje met dat haar overeind, Spike, vond ik leuk. Had ik zelf ook dat kapsel gemaakt, incl. haar aan de zijkanten van mijn hoofd weggeschoren, vond mijn moeder énig! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |