IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Jaren 80 Nostalgie Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-03-2006 17:55 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 26 maart 2006 17:46 schreef Hexegot het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die het met mij eens zijn dat er in België hier en daar nog zo'n onvervalst eind jaren '80/begin jaren '90-sfeertje hangt?

niet dat ik weet


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 26-03-2006 18:00 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Het heeft er eigenlijk vooral mee te maken dat ik, wanneer ik in België ben, regelmatig denk 'hee, dat herken ik nog van vroeger'. En dan doel ik op zaken als (om maar iets stoms te noemen) de inrichting van een supermarkt of de treinen/spoorwegen die veel minder hightech zijn/ogen dan in NL. Misschien heeft het ermee te maken dat ik zelf pas in 1985 geboren ben en zodoende mogelijkerwijs een verdraaid beeld heb van die tijd, maar het is wel wat vaak door m'n hoofd schiet.

Ik hou overigens wel erg van die sfeer.


[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 26-03-2006 18:00]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 26-03-2006 19:09 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

*proest*


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 26-03-2006 19:35 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-03-2006 2:12 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

De jaren '80 zijn een schim een vaag schouwspel, waarvan ik bij momenten flarden terug zie in mijn dromen. Toen ze begonnen werd ik 3...ze gingen bijna een eeuwigheid door...
Kitch, muziek (fout en minder fout), zeuren tegen ma als we na een afmattende dag spelen toch weer naar bed moesten, vakanties die héél lang duurden, rottige nieroperaties, ..."WAUW! Is dat een computer bij jou thuis?", ...de eerste kennismakingen met de realiteit van leven en dood..., *voef!* bijna de pastoor in de fik, de blasfemie manifesteerde zich reeds...

Been there, grew up...maar we leven ondertussen in de 21ste eeuw...en onze auto's zweven gelukkig niet 2 meter boven de grond

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-03-2006 2:12]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 27-03-2006 11:40 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Zie ook: Milletjassen ontplofte kapsels ( trek de site van A flock of seagulls er maar eens op na) en geschminkte gasten de dolle eigthies


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-03-2006 12:28 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 27 maart 2006 11:40 schreef madeline usher het volgende:
Zie ook: Milletjassen ontplofte kapsels ( trek de site van A flock of seagulls er maar eens op na) en geschminkte gasten de dolle eigthies

millet, als je die beelden van de millet rage terug ziet bescheur je het echt van het lachan, hoe stompzinnig


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 27-03-2006 12:53 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ah, toen keek ik naar de Troetelbeertjes! En Barbapappa en Teddy Rugspin uiteraard.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 27-03-2006 15:34 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

Een paar pagina's terug ging het over Lego..
Bij m'n ouwelui ligt nog een plunjezak vol van dat spul. Ik kan niet wachten tot mijn neefje van nu twee ermee aan de slag gaat. Dan ligt oomlief ook weer uren op zijn buik met zijn beentjes in de lucht te wiebelen. Vette burchten bouwen met ophaalbruggen, valhekken, kerkers, schavotten en schandpalen, En niksnie prefab.

[Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 27-03-2006 15:35]


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 27-03-2006 16:00 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

is Lego zo 80's dan? Ik dacht dat dat er al eerder was joh.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-03-2006 16:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Lego Heerscht. Ik kan het weten.

LEGO is niet 80's.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-03-2006 16:10 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://



Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-03-2006 16:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Meccano verhoudt zich tot Lego als een Audi tot een Rolls. De Audi is fijn maar maar kan niet met een Rolls wedijveren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-03-2006 16:18 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 27 maart 2006 16:13 schreef Chelman het volgende:
Meccano verhoudt zich tot Lego als een Audi tot een Rolls. De Audi is fijn maar maar kan niet met een Rolls wedijveren.


Ik wou bijna reageren met; ik heb een fiets.

Maar die vergelijking slaat nergens op natuurlijk.


Suck my piss


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 27-03-2006 16:25 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht









Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 27-03-2006 16:39 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht







Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-03-2006 16:50 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2006 16:25 schreef Sneeuwwitje het volgende:




Een kloddertje hiér en een kloddertje dáár.
En dat superzenuwachtige beginmelodietje;
famillie knots famillie knots familiie knots, ke-nots, ke-nots!
Aargh!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-03-2006 18:09 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht





Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 27-03-2006 18:12 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 27 maart 2006 18:09 schreef Heiden het volgende:





Zoeen helemaal kapotgespeeld.

had ook nog highway


Een kleine snol zit zo vol.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 27-03-2006 18:14 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2006 18:09 schreef Heiden het volgende:


Sjongejongejonge is het al begonnen, heb je ook wel eens een leverworst gewonnen?
Hiephiep hoera, Theo Thea á-á-ááááá


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 27-03-2006 18:19 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 27 maart 2006 18:14 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Sjongejongejonge is het al begonnen, heb je ook wel eens een leverworst gewonnen?
Hiephiep hoera, Theo Thea á-á-ááááá


Is daar nu ook eindelijk een dvd van?


Een kleine snol zit zo vol.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 27-03-2006 18:20 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht



Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-03-2006 18:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 maart 2006 18:00 schreef Hexegot het volgende:
Het heeft er eigenlijk vooral mee te maken dat ik, wanneer ik in België ben, regelmatig denk 'hee, dat herken ik nog van vroeger'. En dan doel ik op zaken als (om maar iets stoms te noemen) de inrichting van een supermarkt of de treinen/spoorwegen die veel minder hightech zijn/ogen dan in NL. Misschien heeft het ermee te maken dat ik zelf pas in 1985 geboren ben en zodoende mogelijkerwijs een verdraaid beeld heb van die tijd, maar het is wel wat vaak door m'n hoofd schiet.

Ik hou overigens wel erg van die sfeer.



vind ik ook wel een beetje. niet overal dan, kom ook niet overal daar...


Je moeder.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 27-03-2006 18:22 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Degrassi Junior High!!



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 27-03-2006 18:41 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2006 18:19 schreef SkinPeeleR het volgende:
Is daar nu ook eindelijk een dvd van?

Geen idee, zou wel leuk zijn.
@Leviathanica: jaaa dat was een leuke serie, dat meisje met dat haar overeind, Spike, vond ik leuk.
Had ik zelf ook dat kapsel gemaakt, incl. haar aan de zijkanten van mijn hoofd weggeschoren, vond mijn moeder énig!


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen