|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja. We don't need another hero enzo. Thunderdome. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
MASK! Thundercats... [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 19-04-2006 14:22] |
|
is er ook een naam voor die kortere dan nu, kortesportbroeken, meestal met 2 witte strepen aan de zijkant \? Suck my piss |
|
de topper waren toch wel Tubbs en Crockett... En Das A-Team SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Gaaf voor de zondag..en ook gaaf was de madonna zonnebril.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
"Faaanta, Faaanta! Wij drinken Fanta, met Fanta is het altijd feeheeesst - pompidompom - Mijn vriend Fanta! Yeah" Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Charles Bronson, met z'n "death wish" films I am the 1%. |
|
quote: Uhuh...Snor was ook een stoer drankje spelfout weggehaald... |
|
Stoer wel, vies ook! Maar ja, het leek op bier, hè. |
|
Een leuke site waar veel introfilmpjes van series uit de jaren '70, '80 en '90 staan! http://www.retrojunk.com/list_tvshows.php |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Er staan ook trailers en reclames op zie ik nu pas. |
|
Maar die zijn of erg traag of ik weet het niet. Ik klikte evil dead de trailer 300X aan, maar weinig. |
|
Hm de trailers die ik heb gezien, deden het wel goed. Ff zoeken naar evil dead.. |
|
Ik ben ook wat aan het downen, misschien is dat wat teveel van het goede. |
|
Evil dead 1 en 2 doen het hier ook niet. Misschien kan de site het niet aan dat we er met z'n 2en zitten |
|
Dallax..... Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Vooral deel 3 is erg over de top! |
|
quote: Vergeet de Sinclair ZX Spectrum niet Later days, Willy Mays |
|
Das NES |
|
The Goonies! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |