|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb nog plakplaatjes van de "hulk" gespaard,(gebaseerd op de TV serie). Die kon je dan in een boek plakken. Maar dat was mischien nog zelfs voor de jaren '80. En dan natuurlijk "grease"(de film) buttons en later van doe maar.(zo zie je maar dat het toch weer goed kan komen) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-10-2002 21:11] |
|
Laten we de beer der beren niet vergeten: |
|
quote: echt niet. de beer der beren is natuurlijk Bolke de beer( en de beren uit de berenboot) |
|
quote: Woah jaah! Frogger! En Mr. Robot... Ooh de C64 en de spelletjes op cassettes! De Jetsons op tv.. en Jem Ik keek ook naar een science fiction serie waarvan ik de naam vergeten ben. Ik herinner me alleen nog ijzeren reuzen op 3 poten... Weet iemand waarover ik het heb? Somebody beam me back to the '80s! (al is het maar om nog eens een zot kapsel te mogen dragen ) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:+ de MISFITS!!! Whahahaa wat was dat erg zeg. Wij hadden een MSX thuis, dat was ook wel bruut... met Yi-Ar Kung Fu! quote: Hmmm... Battlestar Galactica? Neh, da's niet met reuzen, maar het was wel cult... die helmen :D (waarom draag je een helm in een ruimteschip???) |
|
The Sisters of Mercy Wiegen Meister ! |
|
THE A-TEAM GVD!!!! Ik spaarde stickers en plakplaatjes en had natuurlijk zon B.A. pop. Op de kleuterschool deden we niets anders dan the A-team spelen en iedereen wilde natuurlijk altijd BA zijn. Leuk om nog eens terug te denken. goede topic. Winter is coming |
|
quote:Ik wilde altijd hannibal zijn Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik was altijd automatish Murdock Vraag me wel eens af hoe dat nou mogelijk was Wiegen Meister ! |
|
quote: Doe maar tienerjaren Maarrre... ik weet het nog wel hoor! klik-klaks pac-man Sky channel (eind jaren '80) knikkeren roze beenwarmers Doe Maar punkers Wham! Gerard Joling Miami Vice en dan moet ik ff verder denken... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: http://magliery.com/Graphics/wups/ If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
springend red ik mij weer keer op keer!!!!!!!!! daarom heet ik ook een gummi beer, ik ben een gummie beer!!!!!!!!!!! whaha aanvulling!!!: DE HERKENNINGS-MELODIE Ik huppel en spartel, vermetel en dartel Maar nooit heb ik mij aan de mensen getoond Helder en luid klinkt mijn lied door de bossen eeuwenlang hebben wij daar al gewoond Gummiebeer Springend red ik mij weer keer op keer Daarom heet ik ook een gummiebeer Ik ben een gummiebee Tov'ren en springen dat doe ik heel rap 't Geheim van mijn kracht zit in gummiebessensap Vrijheid en leven is mijn hele streven Ik vecht voor het goede, want dat is m'n doel Gummiebeer Springend red ik mij weer keer op keer Daarom heet ik ook een gummiebeer Ik ben een gummiebeer Ik ben een gummiebeer! [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 14-10-2002 23:47] |
|
Keken jullie vroeger niet naar heman??? |
|
quote:ROFL!! en ASheraH: duuh Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: by the power of greyskull...*gvd rest van de text kwijt* My madness, my sadness |
|
quote: Jaaaaaaa, die zenden ze tegenwoordig weer uit op Net5/Kindernet ofzo. Heersch. Alleen de stemmen zijn anders dan in mijn herinnering. |
|
quote: Jij ook al ? Ik ook. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik mis de jaren '80 behoorlijk!! dat lekkere zorgeloze leventje... |
|
Ik ook... Het was een heerschdecennium! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Great days, great days! |
|
quote: hahaha |
|
Reebok Pump, yeah SPEED Metolll!!! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die het met mij eens zijn dat er in Belgiƫ hier en daar nog zo'n onvervalst eind jaren '80/begin jaren '90-sfeertje hangt? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |