IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Jaren 80 Nostalgie Vorige pagina
Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 07-05-2020 20:52 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2020 21:37 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik ga dit hele topic niet napluizen, dus misschien al eerder gepost.

Ok, mijn favoriete horrorfilm komt uit 1978, Dawn of the dead van Romero. Maar nummer twee en nummer drie zijn evil dead uit 1981 van Raimi en the beyond uit 1981 van Fulci. En oo k deze jpg's, dit zijn de vhs banden uit die in mijn jeugd in de videotheken lagen.





Keiharde horror qua gore, no fun, no trends...





Dawn Of The Dead en The Evil Dead zijn ook enkele favorieten van mij. The Beyond, lang geleden dat ik die nog gezien heb. En je vergeet The Exorcist (maar dat is natuurlijk jaren 70)

Er komt trouwens een tribute aan de originele The Evil Dead uit binnenkort. Heeft toch wel wat dezelfde sfeer vind ik...



[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 07-05-2020 20:54]


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-05-2020 21:07 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Die ziet er dan wel weer gaaf uit. Maar in principe overbodig, want het origineel is al perfect.

Ik heb de remake 2013 in de bioscoop gezien. Zonde van mijn geld.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-05-2020 7:31 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik ben nu nog eens 'Ash vs Evil Dead' aan het (her)bekijken. Blijft toch goed. Dezelfde prettig gestoorde sfeer.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 08-05-2020 21:59 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2020 21:07 schreef F.Jacobse het volgende:
Die ziet er dan wel weer gaaf uit. Maar in principe overbodig, want het origineel is al perfect.

Ik heb de remake 2013 in de bioscoop gezien. Zonde van mijn geld.





Ja, overbodig is het ergens wel. De eerste The Evil Dead is zo een geniale film. Die sfeer is ongeëvenaard tot op de dag van vandaag vind ik.

Remake wat jaren geleden ook gezien, viel wel mee, maar by far de slechtste uit de reeks. Vooral dat einde vond ik echt zwak.

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 08-05-2020 21:59]


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-05-2020 15:45 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Iemand deze al gezien? Zou ik wel eens graag ergens willen vast krijgen. En ja, de special effects van toen waren toch veel intenser dan al die computerbrol van vandaag .



Nu is er blijkbaar ook één in de maak van sci-fi



Yummie . En daar loopt nu nog een crowdfunding voor:

https://www.kickstarter.com/projects/creatorvc/in-search-of-tomorrow-80s-sci-fi-documentary?ref=uvy6ow

Wat een zalige affiches ook:





[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 11-05-2020 15:51]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-05-2020 16:00 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik heb de gok genomen en het Flash Gordon-pakket gekozen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen