|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 13 en 14 december dus. Op 24 april krijgen we de eerste namen. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-04-2013 11:44] |
|
Afwezig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tenzij ze 30 black metal bands boeken... |
|
Nee, want deze organisatie kennende worden dat dan toch weer dingen als Marduk, Keep of Kalessin, etc. Als ze dit festival gewoon op een dag zouden houden met een fatsoenlijk prijskaartje en alle overbodige bands die ze toch weer gaan boeken er uit snoeien dan is het de moeite om te overwegen waarden. Beetje zoals het Musis Sacrum vroeger deed op de AMM. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zelfde organisatie bal gehakt of ben je dan nu alweer vergeten Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Zeg ik ergens dat het niet dezelfde organisatie is dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Vorig jaar was Krux alleen al meer waard dan 30 black metalbands. |
|
quote: Aandachtshoerderij natuurlijk. Fucked up topictitel is gegarandeerd aandacht. |
|
quote: Zonder zpelvaudten. |
|
quote: Schouderklopjes graag links en recht anders ga ik zo skeef lopen he.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Wel weer aanwezig +1. Eergisteren de hotelkamer al geboekt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Een entreebewijs lijkt me handiger. |
|
quote: Dat heeft geen haast. Iedereen gaat toch weer eerst zeiken over kutbands en te hoge ticketprijs. Als ze daar mee klaar zijn heb ik al wel een early-bird op zak Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Je vergist je. Bovendien had AMM dezelfde programmeur. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik denk dat ik wel ga, want ik heb het vermoeden dat er een hele gave band komt spelen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Aratron? |
|
quote:Nee dus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Doe eens aardig tegen Sgeiterdt en zijn band. |
|
Ik doe haast altijd aardig tegen Ronald. Gave gast. Ben alleen niet zo kapot van zijn band, kan toch? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat zou gaaf zijn ja! quote: Dat kan ja, desondanks ben jij ook een gave gast hoor. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Zekers. Hier hetzelfde. |
|
quote: Waarin precies? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zal ook wel weer aanwezig zijn, zoals gebruikelijk Black seeds of bunny! |
|
Ga je toevallig ook naar King Diamond in de 013? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |