|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Hangt af van mn mood als ik de CD-lader ( 12 ) opvul....nu is t een vrij mooie combo van snelle black en death met enkele rustposen symphonic, doom en dan weer keihard trashen met Destruction Ik probeer niet te vaak dezelfde dingen in de auto op te zetten, zo hoor ik alles nog es wat in mn rek ligt. K moet wel zeggen dat "sfeerstukken" nioet altijd leuk zijn in de auto, wg te stil, te veel geruis enzo... En als k t echt nie meer weet, zet ik een klassieke radio zender op, jawel... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 16-10-2002 10:57] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Darkthrone en zo. |
|
Ik heb nog geen auto (of rijbewijs), maar ik weet nu al dat als er zeker een tape of CD van Maiden in de auto komt te liggen... simpelweg vanwege de soundtrack van Carmageddon 2 I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb een spindel met zeker 50 CDR's in de auto liggen, ik draai nooit originele CD's in de auto eigenlijk. Wat ik vaak doe is nieuwe CD's of nieuw gedownloade muziek in de auto uitchecken omdat ik er thuis niet altijd tijd voor heb, nadeel is wel het lawaai (ik houd niet zo van langzaam rijden). |
|
In de auto draai ik vaak At The Gates. Lekker Heavy, ben ik vaak sneller op de plaats van bestemming..... |
|
Ik draai zelf altijd grindcore in me auto. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
meestal de lompere dingen... Suck my piss |
|
Ik luister liefst symfonisch black (neej, vast geen true )in mn auto, Children of Bodom is cool voor in de auto, of iets als Opeth, rustige (zoals Porcupine Tree ofzo) dingen luister ik thuis dan liever... heeft misschien iets met wakkerblijven te maken... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 16-10-2002 17:41] |
|
quote: Man, jij bent nog geeneens 16 Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ik heb gewoon een mp3 speler waar iets van 100 albums op kunnen.... voltanken met vanalles en nogwat ... afhankelijk van de stemming een selectie maken.. maar vaak is het veer death en grind en hardcore [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 16-10-2002 17:39] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 16-10-2002 17:39] Suck my piss |
|
als ik bij mn pa in den automobiel zit, staat er vaak Iron Maiden aan. |
|
OK OK! ik draai black metal op me fiets! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik draai nooit CD's/tapes in de auto. Ik ben namelijk niet rijk genoeg om een fatsoenlijke autoradio te kopen. Ik kan alleen radiozenders luisteren. |
|
ik death/thrash/heavy op fiets |
|
quote: wow kan dat nu wel weer ik heb meestal hetzelfde bandje erin zitten met van alles en nog wat bij misteltein ga ik meestal harder rijden dan bij apocalyptica Je moeder. |
|
ik heb een 10-ceedee wisselaar in de auto, heb ik meestal 3a4 bekendere ceedees in zitten en de rest zoek ik uit m'n opbergbakken uit, meestal spul wat ik al lang niet meer gehoord heb. ideaal. alleen staat er niet op 't schermpje enige info over de ceedee, soms heb ik geen flauw benul wat ik aan het luisteren was. ik heb ook een walkman met snoertje eraan liggen, die je op de ceedeespeler kunt aansluiten, handig voor verzamelbandjes. alleen heb ik vaak, dat 4 van de 6 boxjes het niet doen, maar waarom? Oud Vuil. |
|
dan zijn de cd's al vergaan Je moeder. |
|
Is een combinatie van vooral Black, Death en een van de drie cd's van Live in Athens van Iced Earth en verder 1 cd Gothic (voor mijn vrouw. ). Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Heb ik ook vaak, als t 1ste nummer begint ga ik ook vaak fronsen soms duurt t tot 2de, is wel leuke manier om alles nog es te horen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik rij geen auto, alleen mijn moeder draait Metallica, Penumbra, Nightwish, Iced Earth, Empyrium, Dat soort dingen..... |
|
als wij muziek in de auto draaien is het meestal iets minder harde muziek bijvoorbeeld iced eart, iron maiden, amorphis, aeternus ect. zodat valorian zich beter kan concentreren op het rijden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Als Icequeen en ik samen in t sardienblik zitten, staat t wel stiller om vlot te kunnen praten...anders geen last van een stevig (maar niet oorverdovend) volume I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Christusverkrachtende Valorian in zijn diabolisch vehikel des doods surt met een helse ende blasfemische vaart door het rode licht OVER alle nietsvermoedende christelijke omaatjes, welke aanstukken gereten worden door zijn van spietsen voorziene gril. En dit alles onder het infernale kabaal van... Iron Maiden. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |