|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
laatste tijd in den auto: veel chillie peppers |
|
ik hoor enkel de ronken van mijn motor, maar dat heb je wel meer als biker moest ik een auto hebben ..... beetje vanalles, vooral compilaties, of ne ceedeelader van een stuk of 10, kwestie van ni heeltijd dazelfde schijfje te moeten draaien If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
Pas een auto gekocht met ceedeespeler erin. Kan maar 1 ceedeetje in. Luister van 06.30 - 07.45 vaak naar 3FM, lekker dom gelul, terug naar huis vaak MDB, Dissection, Dream Theater of wat er in de auto ligt... |
|
Heb Meshuggah nu in de auto "Makes my soul...BURRRRN!!!" doem doem doemdoem doem doemdoem doem doem doem teduhhhhhhhhhhhhhh I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: Leg ne keer Tankard ip!! hèhè, koopt ui een occasie otootje, we zetten ons efkes in de auto om het een en het ander te beluisteren en of we go ..back to the stage...of ja nen auto in the stage zetn After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Eh, jij kan muziek meebrullen, laat staan beluisteren op de motor In de auto doe ik dat ook, maar op de motor kan ik me dat niet indenken...zie me al vliegen met Hell Patrol of iets an Bewitched in de oortjes "Ah, 240 al!!" Dat ding maakt voor mij muziek genoeg op zich. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Klassiek, klassiek, klassiek! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hmm... heb nog geen radio in mijn auto ... zit te twijfelen om nog even door te sparen en een JVC radio/cd/mp3 te kopen voor 150 euro, of binnenkort een Kingstech radio/cd/mp3 voor 80 euro... als ik voor de jvc ga kan ik natuurlijk ook eerst nog even een gettoblaster in mijn auto zetten tegen de verveling , maar toch.. Overigens lijk ik het lekkerst te rijden op muziek als Dissection... veel meer de BM kant moet het niet opgaan want dan blijft er in een auto toch niet veel meer van over, lol... NIET DOEN: oude demo meuk van Carcass terwijl je aan het rijden bent.. ipv rustig te blijven rijden krijg je de neiging om over voetgangers heen te gaan rijden, remmen, achteruit eroverheen, remmen, uitstappen, eroverheen te kotsen, instappen, nog een keer eroverheen en op zoek naar de volgende |
|
quote:De incapabeliteit tot het beheersen van emoties, zo primitief. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Over de auto kan ik niet meepraten, nog steeds te lui om mijn rijbewijs te gaan halen. Op de fiets draai ik meestal lekkere opgefokte muziek aangezien ik altijd te laat vertrek en wel een snelheidsboost kan gebruiken. Veelgedraaide 'onderweg' bands van de laatste tijd: Kataklysm, Hatebreed, propaghandi, Dragonforce en Wehrmacht. Life doesn't get much better than this! |
|
MP3 heerscht! Ik heb in de auto onder de achterbank een versterkerblokje liggen met daarop direct een MP3-harddisk speler met 20 Gigabyte, die 95% vol staat. Dus dat zijn zo'n 400 bands, die eens in de zoveel tijd allemaal voorbij komen. Njeg njeg njeg. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: ga voor die JVC, de mijne houd het al twee jaar zonder morren uit. Ik heb wel de oudere versie , die geen mp-3's speelt. Maar het is bewezen kwaliteit, slaat echt zelden door, en ik ik stel het op de proef. Het zit hem in de afwerking, ik heb bvvb naast boxen i deuren ook nog kleine speakers ingebouwd (op de plaats van die standaard-krengen) met richtbare tweeters, dat maakt wel een verschil. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb vrijwel altijd Iced Earth opstaan, geweldige muziek voor in de auto (en ook voor wanneer je niet in de auto zit natuurlijk) |
|
Ik heb tegenwoordig meestal ID & T radio opstaan. Cd's die ik meestal in de auto heb liggen zijn Fear Factory - Digimortal, Cannibal Corpse, Arch Enemy, Nevermore en Justin Timberlake. |
|
Super Suckers, PeterPan Speedrock, ZEKE, UB40, Callenish Circle, Queen, Blôf zijn de meest gedraaide cd's in de auto voor mij |
|
Obituary, Sinister, carcass, Judgement day, das wel het voornaamste. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
meestal the doors http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
in de auto heb ik meestal redelijk aggresieve muziek opstaan....niet echt bevorderlijk voor mijn rijgedrag wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik heb Deeds Of Flesh, Cryptopsy e.d. vaak op staan, maar ik ga er zeker niet aggressief van rijden. Integendeel zelfs, het maakt me wat minder opgefokt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Tja, dat vraagt discipline , ik vind juist dat ik door die muziek meer ontspannen rijd. Enneuh , al het echt even niet meer metal ofzo moet, zet ik een zender met klassieke muziek op. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:als k klassieke muziek in de auto ga luisteren word ik helemaal gek wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Waarom? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:omdat k van sommige klassieke nummers helemaal para word ,kweenie waarom.... zit n hoop rustgevende muziek tussen maar af en toe krijg k er echt de kriebels van wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik heb geen auto, maar op de fiets draai ik nog het liefste pagan en black metal Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |