IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Muziek in de auto Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2004 11:54 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

treble hoger dan bass ?
Ik zet meestal m'n bass tot 2 keer zo hoog als de treble.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-03-2004 11:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 11:54 schreef campske666 het volgende:
treble hoger dan bass ?
Ik zet meestal m'n bass tot 2 keer zo hoog als de treble.

Vervormt het geluid alleen maar, ik zet de treble/bass altijd zoals het op de plaat ook klinkt, neutraal dus

"This one is older than shit, heavier than time!"

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2004 12:01 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Dat klinkt veel te plat. t gaat hier verdomme over heavy metal, daar moeten je ballen van gaan trillen (quote van slayer dacht ik) !!!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-04-2004 1:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heb net eindelijk maar eens boxjes achterin mijn auto geinstalleerd.. was nogal wat gepruts aangezien er in zo'n fiesta geen standaardboxjes passen onder de speakerroostertjes in het plastic naast de hoedenplank. Heb dus eerst een houten plankje op maat gemaakt en bevestigd aan het plastic en daat weer de speakers onder geschroefd ..

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-04-2004 1:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

de laatste 4 weken ofzo draai ik alleen nog maar spinvis in de auto.

enne, ik wou dat al m'n 6 boxen het nou eens deden. helaas niet zo handig als valorian.

Oud Vuil.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-04-2004 1:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Oke een Fiesta heeft geen ruimte voor een basbox EN boodschappen achterin maar was het niet makkelijker om gewoon 1 fatsoelijke (losse) woofer in het midden van je hoedenplank te plaatsen?
Schijnt beter geluidsbeeld te geven.
(2.1 idee i.p.v. 2+2)

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-04-2004 1:17 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 1:15 schreef MBMarduk het volgende:
Oke een Fiesta heeft geen ruimte voor een basbox EN boodschappen achterin maar was het niet makkelijker om gewoon 1 fatsoelijke (losse) woofer in het midden van je hoedenplank te plaatsen?
(2.1 idee i.p.v. 2+2)

Ook waar.

Hmmmh, ik heb hier nog één en ander aan versterker(s) liggen en n woofer ook. Misschien een idee voor morgen

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-04-2004 1:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 1:15 schreef MBMarduk het volgende:
(2.1 idee i.p.v. 2+2)

Ik hoef geen boomblaster van mijn auto te maken.. neem genoegen met het geluid wat ik nu heb.. misschien dat ik in de nabije toekomst het merk Marquant inruil voor JVC ofzo, maar verder hou ik het hierbij denk ik .. voordeel van alleen boxen in de deuren en achterin onder het plastic is naast ruimtebesparing dat je je hoedenplank niet hoeft te slopen, en makkelijk kan verwijderen zonder stekkertjes van je boxen toe hoeven losmaken en dergelijke..

Verder kan ik mijn geluidsbeeld redelijk goed aanpassen door middel van Fade (rear / front verhouding) op mijn radio

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-04-2004 1:19]

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 12-04-2004 1:19 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

bij veel kleinere autos is het bedroevend gesteld met de geluidskwaliteit v/d aanwezige boxen / bedrading. Kheb zelf de complete bedrading vervangen en andere boxen er in gehangen , scheelt behoorlijk ( Oldsmobile delta88 )

Nu alleen nog ff een subwoofer erbij halen, dan is het af

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-04-2004 1:20 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 1:18 schreef Valorian het volgende:
voordeel van alleen boxen in de deuren en achterin onder het plastic is naast ruimtebesparing dat je je hoedenplank niet hoeft te slopen, en makkelijk kan verwijderen zonder stekkertjes van je boxen toe hoeven losmaken en dergelijke..

Dat heb ik ook. Ik heb nog boxen voor achteraan, maar in die roosters naast de hoedenplank is er niet genoeg plaats en ik sloop de hoedenplank er regelmatig uit (oudere Renault Clio)

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 12-04-2004 1:22 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 1:20 schreef Gunman het volgende:
Dat heb ik ook. Ik heb nog boxen voor achteraan, maar in die roosters naast de hoedenplank is er niet genoeg plaats en ik sloop de hoedenplank er regelmatig uit (oudere Renault Clio)

kan je ze niet in je hoedenplank bouwen dan ?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-04-2004 1:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 1:20 schreef Gunman het volgende:

Hmm.. als de roosters van zo'n clio ongeveer gelijk zijn aan die van een fiesta dan moet het euvel van het gebrek aan ruimte op te lossen zijn door een plankje (met rond gat) te schroeven onder de roosters, daar krijg je wel de speakers op.. meer dan 10cm krijg ik er echt niet in, maar beter dan niets, en als je voor een goed merk gaat kan je nog aardig wat met 10 cm hoor..

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-04-2004 1:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 1:22 schreef SiQDiZ het volgende:
kan je ze niet in je hoedenplank bouwen dan ?

Daar had Valorian het ook over hé. Als je regelmatig je hoedenplank eruit haalt, wordt dat lastig met draadjes. Het gaat wel bepaalde contactjes, maar 100% zeker is het nooit.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 12-04-2004 1:24]

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 12-04-2004 1:24 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 1:23 schreef Gunman het volgende:
Daar had Valorian het ook over hé. Als je regelmatig je hoedenplank erui haalt, wordt dat lastig met draadjes.

sorry my bad. Je zou het op kunnen lossen met glij / schuif contactjes. Je geluids kwaliteit zal wel naar beneden gaan, maar of het waarneembaar is is een 2e

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-04-2004 1:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

@SID: is het weer usericon-verander-dag?

@Gunman: Is er bij jou vooral geen ruimte, of gewoon geen mogelijkheid om de boxjes vast te maken onder de roosters? Het laaste was bij mij het geval en is dus opgelost ..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-04-2004 1:28]

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 12-04-2004 1:28 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 1:26 schreef Valorian het volgende:
@SID: is het weer usericon-verander-dag?

U bent user 9 die er over klaagt...

f5 is your friend

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-04-2004 1:30 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 1:23 schreef Valorian het volgende:
Hmm.. als de roosters van zo'n clio ongeveer gelijk zijn aan die van een fiesta dan moet het euvel van het gebrek aan ruimte op te lossen zijn door een plankje (met rond gat) te schroeven onder de roosters, daar krijg je wel de speakers op.. meer dan 10cm krijg ik er echt niet in, maar beter dan niets, en als je voor een goed merk gaat kan je nog aardig wat met 10 cm hoor..

Hmmh, heb "Norauto" boxen liggen die toch wel wat te groot zijn. Ik heb er van hetzelfde merk vooraan bijgezet (10cm), die met die richtbare tweeters waar hier ik al over sprak. Echt mooi in samenspan met een stel Sony's in de deuren

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-04-2004 1:32 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

While Heaven Wept is heerlijke muziek voor in den auto...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-04-2004 1:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 1:19 schreef SiQDiZ het volgende:
bij veel kleinere autos is het bedroevend gesteld met de geluidskwaliteit v/d aanwezige boxen / bedrading. Kheb zelf de complete bedrading vervangen en andere boxen er in gehangen , scheelt behoorlijk ( Oldsmobile delta88 )

Nu alleen nog ff een subwoofer erbij halen, dan is het af

De boxen in mijn deuren zijn vrij heftig, maar kennelijk vond de vorige eigenaar het ook niet de moeite ze te verwijderen. De bedrading naar achteren lag er nog, en is van vrij goede kwaliteit. Bedrading vanaf accu was kut en heb ik opnieuw getrokken. Grootste manko is de kwaliteit van de speakers achter denk ik, maar al met al vind ik het op dit moment wel voldoende

robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 12-04-2004 1:35 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

pff mijn kar zit vol met die zooi ,lekker knallen op hoog volume

Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-04-2004 1:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 1:35 schreef robbemans het volgende:
pff mijn kar zit vol met die zooi ,lekker knallen op hoog volume

Lol, ik wil best goed geluid en veel volume, maar wat kofferbak ruimte is oook wel ok.

robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 12-04-2004 1:37 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 12 april 2004 1:36 schreef Valorian het volgende:
Lol, ik wil best goed geluid en veel volume, maar wat kofferbak ruimte is oook wel ok.

hehe ik heb een mini ,kofferruimte heb ik zoiezo niet.
gewoon achterbank eruit en gaan

Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-04-2004 1:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 1:37 schreef robbemans het volgende:
hehe ik heb een mini ,kofferruimte heb ik zoiezo niet.
gewoon achterbank eruit en gaan

Hehehe.. 'eruit' in de zin van niet meer in de auto??

robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 12-04-2004 1:38 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 12 april 2004 1:38 schreef Valorian het volgende:
Hehehe.. 'eruit' in de zin van niet meer in de auto??
yup

past toch bijna niemand achterin,waarom zou ik een achterbank moeten ??

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-04-2004 1:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 1:38 schreef robbemans het volgende:
yup

past toch bijna niemand achterin,waarom zou ik een achterbank moeten ??

Heb je hem er helemaal uitgesloopt? Komt een auto dan wel door de apk?

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com