IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Muziek in de auto Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 25-02-2004 10:38 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Atilla is wel de vetste track op de nieuwe IE.

Gmmbrl, binnekort weer eens de rechter deurbekleding van mijn Clio eruit halen. Soms gaat de box die daar ingebouwd zit wat resonantiegeluiden maken, dat hoort niet

Ik vraag er misschien veel van, maar hey, het is metal dat eruit moet knallen.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-03-2004 22:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Vanaf vandaag kan ik ook muziek luisteren in de auto .. net mijn nieuwe JVC autoradio/cd/mp3 geinstalleerd, erg goed geluid, had geen idee van wat voor kwaliteit de speakers waren die in mijn deuren zitten, maar blijkt erg goed..

Voordeel trouwens van zo´n lekker simpel autootje: kabels trekken en dergelijke gaat zo lekker makkelijk

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 24-03-2004 22:24]

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 24-03-2004 22:24 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Het zonnetje komt er weer door, raampie open en King Of The Road van Fu Manchu draaien!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-03-2004 22:31 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Laatste cd's

Cryptopsy - None So Vile
Nocturnus - The Key
Cannibal Corpse - Tomb Of The Mutilated
En morgen Origin - I.I.I.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Sgeit
Petomaan voor het leven
Usericon van Sgeit
Posted 25-03-2004 10:15 by Sgeit Wijzig reactieProfiel van SgeitQuote dit bericht

Zit voor m'n werk dagelijks op de weg, heb autoradio maar zonder cd speler. Heb wel een discman met zo'n autoradio adapter, zodat ik wel metalcd's ken luisteren!

Favorieten:

Gorerotted - Mutilated In Minutes
Six Feet Under - Haunted
Slayer - Divine Intervention

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 25-03-2004 10:16 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Vandaag Effigy of the Forgotten van Suffekeesje gedraaid in de auto.

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2004 10:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Thuis draai ik altijd de rustigere muziek (dream theather, graveworm), en in de auto meer de actieve toestanden.
Vandaag (net zoals elke dag de laatste twee weken): Kreator, oude Metallica, Slayer en Sodom

Sgeit
Petomaan voor het leven
Usericon van Sgeit
Posted 25-03-2004 10:18 by Sgeit Wijzig reactieProfiel van SgeitQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:16 schreef Grom het volgende:
Vandaag Effigy of the Forgotten van Suffekeesje gedraaid in de auto.

Die ga ik effe opzoeken, dan ken ik em vanmiddag tijdens m'n werk aanzetten!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 25-03-2004 10:26 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:18 schreef campske666 het volgende:
Thuis draai ik altijd de rustigere muziek (dream theather, graveworm), en in de auto meer de actieve toestanden.
Vandaag (net zoals elke dag de laatste twee weken): Kreator, oude Metallica, Slayer en Sodom

Lekkere thrash heb ik ook vaak opstaan , maar dat kan wel lastig worden als mensen gaan slakken op de baan.

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2004 10:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:26 schreef Gunman het volgende:
Lekkere thrash heb ik ook vaak opstaan , maar dat kan wel lastig worden als mensen gaan slakken op de baan.

Ik vind het crap als je stilstaat, en voetgangers zo suf naar je auto kijken en zich afvragen wat dat geraas is dat uit je auto blaast

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 25-03-2004 10:36 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:29 schreef campske666 het volgende:
Ik vind het crap als je stilstaat, en voetgangers zo suf naar je auto kijken en zich afvragen wat dat geraas is dat uit je auto blaast

Phuh, dat ga ik me nu eens echt aantrekken zeg. "geraas" hangt er trwouwesn van af. Ik ben blij als ik alles duidelijk kan horen in de muziek. Als ik volk in de wagen heb, hangt het er van af. tijdens een drukke conversatie gaat de boel wat minder, ga ik met maten naar een concert, is dat meestal "Hey, klinkt neig," *hup lange druk op "+"*

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2004 10:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:36 schreef Gunman het volgende:
Phuh, dat ga ik me nu eens echt aantrekken zeg. "geraas" hangt er trwouwesn van af. Ik ben blij als ik alles duidelijk kan horen in de muziek. Als ik volk in de wagen heb, hangt het er van af. tijdens een drukke conversatie gaat de boel wat minder, ga ik met maten naar een concert, is dat meestal "Hey, klinkt neig," *hup lange druk op "+"*

In de auto wel, maar als ik alleen in de auto zit, staat het volume altijd op "pijngrens", en dat hoor je (blijkbaar aan de voorbijgangers te zien) best wel goed tot op het voetpad

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 25-03-2004 10:43 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:38 schreef campske666 het volgende:
In de auto wel, maar als ik alleen in de auto zit, staat het volume altijd op "pijngrens", en dat hoor je (blijkbaar aan de voorbijgangers te zien) best wel goed tot op het voetpad

Kijk dat snap ik dus niet hé, ik zet het naar verluid ook stevig, maar ik moet het goed horen, alles mooi klinkend. Anders krijg je datzelfde effect als die jonnies met hun bonkbakken, die niet meteen doorhebben dat er een politiecombi/ambulance/brandweerwagen achter hun staat te loeien. Ik moet genieten van de muziek, niet de omgeving. Als dat op "mobiele disco" staat, is de fun er voor mij vaak af. Vroeger zette ik in mijn vader zijn wagen wel eesn Slayer met de subwoofer (2de hands ding) op maar dat gaat vervelen na een tijdje.
Harde muziek is neig, maar ik wil er nog lang van kunnen genieten, ik koester mijn gehoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 25-03-2004 10:44]

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2004 10:45 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:43 schreef Gunman het volgende:
Anders krijg je datzelfde effect als die jonnies met hun bonkbakken, die niet meteen doorhebben dat er een politiecombi/ambulance/brandweerwagen achter hun staat te loeien.

*doet alsof z'n neus bloed*

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 25-03-2004 10:47 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Campske is zo'n figuur dat al muziek naar buiten blazend met zn linkerarm naar buiten hangend en zn rechterhand op 11u aan zn stuur 12x achter elkaar hetzelfde rondje rijd door de binnenstad.

Vooral de breezah hangplekken worden hierbij niet overgeslagen.

[Dit bericht is gewijzigd door Grom op 25-03-2004 10:49]

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-03-2004 10:48 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 maart 2004 10:47 schreef Grom het volgende:
Campske is zo'n figuur dat al muziek naar buiten blazens met zn linkerarm naar buiten hangend en zn rechterhand op 11u aan zn stuur 12x achter elkaar hetzelfde rondje rijd door de binnenstad.

Haha

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2004 10:49 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:47 schreef Grom het volgende:
Campske is zo'n figuur dat al muziek naar buiten blazens met zn linkerarm naar buiten hangend en zn rechterhand op 11u aan zn stuur 12x achter elkaar hetzelfde rondje rijd door de binnenstad.

Kijk, dat nu net niet. Ik zet m'n muziek hard voor m'n eigen plezier, en vind de "aandacht" negatief. (btw, ik heb airco, dus m'n raampje blijft fijn dicht )

Ik vind gewoon dat je metal moet voelen blazen, anders is de helft van de fun eraf.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 25-03-2004 10:51 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:49 schreef campske666 het volgende:
Kijk, dat nu net niet. Ik zet m'n muziek hard voor m'n eigen plezier, en vind de "aandacht" negatief. (btw, ik heb airco, dus m'n raampje blijft fijn dicht )

Ik vind gewoon dat je metal moet voelen blazen, anders is de helft van de fun eraf.

Ik voel dat op "mijn volum" ook blazen. Maar ik pruts nogal graag met de knoppen, bij de ene cd gaat de bass boost op, bij de andere zorgt dat dan weer voor constante resonantie, en gaat het af. Maar zo op de limiet, gebeurt zelden,.....ofwel is die limiet bij mij toch al lang zoek, kan ook

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 25-03-2004 10:52 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Ik kan me er ook vreselijk aan ergeren als er iets niet goed klinkt aan het geluid.

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2004 10:59 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:52 schreef Grom het volgende:
Ik kan me er ook vreselijk aan ergeren als er iets niet goed klinkt aan het geluid.

Een hoog volume betekent toch niet persé een slecht geluid (als je eenb eetje een kwaliteits-instalatie hebt, en het niet tot in saturatie draait)

Edit: Maar, ik zit ook dikwijls met m'n equalizer te klooien voor het geluid goed te krijgen natuurlijk. Niet alle bands klionken goed bij dezelfde instelling.

[Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 25-03-2004 10:59]

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 25-03-2004 11:00 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 10:59 schreef campske666 het volgende:
Een hoog volume betekent toch niet persé een slecht geluid (als je eenb eetje een kwaliteits-instalatie hebt, en het niet tot in saturatie draait)

Edit: Maar, ik zit ook dikwijls met m'n equalizer te klooien voor het geluid goed te krijgen natuurlijk. Niet alle bands klionken goed bij dezelfde instelling.

Ik heb het ook niet over volume maar over bass/treble verhouding. Echt hard zet ik hem maar amper, ook niet als ik alleen zit.

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-03-2004 11:03 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 11:00 schreef Grom het volgende:
Ik heb het ook niet over volume maar over bass/treble verhouding. Echt hard zet ik hem maar amper, ook niet als ik alleen zit.

Die moet idd in orde zijn, want ander klinkt het al snel slecht (als de drum ofzo niet doorkomt)

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-03-2004 11:31 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

gisteren in de Bert-Mobiel

Dreamtale, Death, Iced Earth.

....Atilla en Red Baron komen toch altijd weer voorbij, en dat heerscht! zeker het "meebrul-gedeelte"

Bruce Banner

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-03-2004 11:36 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 11:31 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
gisteren in de Bert-Mobiel

Dreamtale, Death, Iced Earth.

....Atilla en Red Baron komen toch altijd weer voorbij, en dat heerscht! zeker het "meebrul-gedeelte"

GREEEENFAAAAAAAAAAACE

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 25-03-2004 11:51 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 11:00 schreef Grom het volgende:

Terble beetje hoger dan bas, maar liefst wel een klein accent op de bas. Als het derde paar speakers erin gaat (achteraan) ga ik wel met een tussen versterker werken en eesn kijken of ik nog een mooier geluid kan krijgen.
Nu is het best goed, ook als het harder mag. alleen, zoals ik al een tijd geleden poste: aan mijn rechter deur moet ik wat bijwerken, want de box daarin geeft soms resonanties, ik denk eraan om de boxen in de deuren van een extra rubberen ring te voorzien aan de ophangingspunten.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com