|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: op de brommer draai ik tegenwoordig niets meer, omdat oortjes in m'n helm irritant is en zo hard moet staan om boven mijn motor uit te komen, dat ik m'n oren goed verneuk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vandaag Fields of the Nephilim in de trein. Old school gothic In de auto geen muziek, wordt gek van die stomme tapes (heb geen cd-speler...). Ik zing zelf (en hoe harder ik zing hoe harder ik rij ) Hatsjikidee! |
|
deze week devious -acts of rage. |
|
Vandaag Kill 'em all Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Een hoop mp3 zooi. Veel dus. Bazzio Attacks!!! |
|
Nieuwe Esoteric, 37 Stabwoundz, Totenmond, The Wounded en Immolation ... |
|
De nieuwe Killswitch Engage Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gelukkig draai ik altijd klassieke muziek in de auto. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Rob de Nijs het werd zomer Zijn spleetje tussen de tanden lijkt net op dat spleetje van Kylie Zminoque tussen haar benen Kylie komt daarna met lalalacan out of your fuck head |
|
quote: |
|
quote:I just can't get you out of my head Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dit isvoor Kylie's poesje bedoeld toch zeeeeeeeeeeeekkkkekrrrrrrrrr |
|
quote: Welke CD? Ik draai vaak Elizium in de auto, geniaal!!! |
|
quote: Earth Inferno, ook heel goed Hatsjikidee! |
|
Gisteren Exciter in de auto, best lekker Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
momenteel de nieuwe Therion , met dank aan Count Usher Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hardcore doet het meestal wel goed in de auto, lekker agressief rijden |
|
Heb enkel audiotapespeler die onlangs zowat de geest heeft gegeven.Hij doet het nog,maar slaat steeds vaker op hol. Wel maf als je doodserieuze muziek ineens hoort verworden tot lachwekkend gefiedel Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Lompe goregrind Rompeprop, CBT etc. as ehh, mense moeilijk finden, moe se ehhh... ópsoeke, en als se niet moeilijk finden dan ..beggggrijpe se wel |
|
Laatst Sirenia - At Sixes and Sevens Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
meestal Iron maiden - the number of the beast... of opeth op de motor t liefste masterplan of dragonslayer van dream evil..... ga ik wel hard van rijden "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hmm dat moet je juist niet hebben ... Laatste weken is de politie weer met een flitsoffensief bezig. Hier laatst op 1 stuk weg in 2 weken drie keer flitsen .... |
|
quote: en dat noem jij een flits-offensief???? Hatsjikidee! |
|
Ik woon in Noord-oostgroningen he |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |