|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook volop carmageddon gespeelt zie ik... You fire your musket.... Bam 5 voetgangers uitgesmeerd!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:tracktor?? wat is dat?? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
AAAH een tractor! hoe bruut!!! |
|
ik kan ook met de tractor rijden,alleen zit er geen radio in,en een auto heb ik niet true disco chick |
|
Draai hetzelfde als thuis! Omdat het gewoon heerst! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
In de auto vaak Cannibal Corpse, Queensryche of Armageddon. Gewoon lekkere automuziek |
|
Een zooi oude half opgegeten black metal tapes I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: die passen niet in de cd-speler.. |
|
Roadmuziek he! Stevige Bluesrock, muziek met een lekkere 'drive' erin, Bikermuziek zeg maar... (Kick Axe, Shameless, Nitro, Crüe, Blitzpeer, Motorhead, Kix,...) nu ligt Thunder Rider er bvb in, en mn alltime Driverclassic is toch wel Trouble - Manic Frustration, en Pentagram's Day of Reckoning ook wel in feite Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Heb liever sex in de auto maar als ik voor de muziek ga moet je het wel mee kunnen bleren. |
|
in het doorgaan 'Walls of Jericho' en tijdens het terugkeren 'Peace sells but who's buying'. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
laatst cirith gorgor tijdens rijles |
|
quote: Wat vertel je me nu?? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
als ik mag helpen...ik dacht te lezen dat ze niet in de cd-speler passen, maar 'k kan ook mislezen hebben hoor. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
dat las ik dus ook, nooit geweten dat je geen tapes in een cdspeler kan afdraaien I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
sauron - die minicd waarvan ik de titel al eeuwen geleden vergeten ben Je moeder. |
|
quote: wouw een echte boerin de enige keer dat ik heb geprobeerd een tractor te berijden, maakte het zon geluid dat ik van de boer er niet meer binnen 20 meter van het ding mocht komen And my marlboro light |
|
Ik ben nog niet zo ver dat ik muziek kan luisteren tijdens het autorijden If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: bij mij zit meer het autorijden tijdens het muziek luisteren in de weg. werkt niet mee tijdens een rotonde nemen. Oud Vuil. |
|
ik luister tijdens autorijden naar Business News Radio of Metal! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
haha k zat net bij iemand in de auto en die draaide het bandje achterstevoren, echt super vaag.....wel grappig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dan zou ik toch een andere auto nemen After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Ik kan naar alles luisteren in de auto I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Laatste tijd draai ik vaak in de auto The Crown: Deathrace King en ZZ Top - verzamelaar (draai ik thuis nooooooit) |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |