|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Eigenlijk naar alles wat ook in de cd-bak staat (metal, klassiek). Minder klassiek, ten eerste omdat je het volume zo hoog moet zetten (om boven de motor uit te komen, en omdat de opnames heel zacht zijn gemaakt) en ten tweede omdat ik daar net iets te bewust naar luister. Soms zet ik de radio nog eens aan (als ik in de haast cd vergeten ben) maar dat is niet bepaald werelds. Daar hoef ik niet over te beginnen, dat is algemeen bekend. |
|
luister meestal in de auto Callenish Circle, Soilwork, Iced Earth oid...muziek met een goeie "groove" erin |
|
Ik heb de laatste dagen steeds Immortal - Sons of Northern Darkness en Extol - Synergy op in de auto. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wij hebben alleen bandjes speler in de auto... en ik heb nog wel wat bandjes van toen ik nog een walkman had hehe... dusch wat er nu in de auto ligt is heel verschillend: Vomitory Finntroll Metallica Helloween Dream Theater Vomitory is echt relaxt om aan te hebben tijdens t rijden vind ik ... ik ga vaak helemaal uit mn dak, wat eigenlijk niet de bedoeling is als je achter t stuur zit LAI LAI HEI |
|
meestal luister ik opeth in de auto. Af en toe schuift er eens wat dream theater tussendoor, maar das niet vaak want dan kan ik me niet meer goed op t rijden concentreren. Als m'n vriend bij me zit staat er meestal wat Bob Dylan of Jimi hendrix op, niet mijn smaak maar wel lekker om mee te rijden. Op de Motor luister ik het liefste The Old Dead Tree, Masterplan of Dream Evil of zo. Leuk op de duitse snelwegen, lekker racen met goeie snelle muziek op. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Arrow classic rock. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Meestal Judas Priest, Alice Cooper, MetallicA of iets dergelijks. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Vanmiddag vast en zeker weer carnavalsmuziek Waag eens een dansje! |
|
quote: hehe we hadden nog geluk afgelopen zaterdag maar dat lag nie aan de muziek ...toch? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Vrouw achter het stuur.....bloed aan de muur. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
vooral blonde gothic vrouw achter het stuur! |
|
quote:wie? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
jij bent toch blond en op de foto zie je er gothic uit, dus ja |
|
quote:NIETWAARRR, k heb de zelfde kleur haar als jij (zonder grijs er tussen ) [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 24-02-2004 17:53] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Zelfde kleur? Van onderen ja, maar op je hoofd niet! |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
|
|
Ik heb nu dus nog geen muziek in de auto.. mis het eigenlijk alleen op het moment dat ik de snelweg opga, voor al die kleine kutstukjes hoeft het van mij niet zo nodig.. @gunman: NB: Ik heb van die standaardboxjes in mijn auto zitten, en gooi er misschien later nog wel een keer wat bij... JVC lijkt mij ook de beste optie.. dus ik wacht nog even tot mijn cashflow weer op pijl is.. |
|
Bij mij is het meestal wat Destruction, Kreator en soms Bolt Thrower. "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Tja, standaard inbouwboxen kunne wel goed zijn, maar dat hangt af van je auto en iets zegt me dat dat geen recente Audi is ofzo. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
de laatste paar weken (wanneer we naar de oefenruimte rijden) word ik bestookt met Atilla en Red Baron/Blue Max van Iced Earth ...en ERG dat ik dat vind .... red barOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON! blue max!! Bruce Banner |
|
Ik vind dat eigenlijk de zwakste lied op GLorious Burden. Vind de lyrics echt mega knullig overkomen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: nevertheless.. die hoge uithaal [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-02-2004 10:08] Bruce Banner |
|
quote: Ja hij heeft bij de ultiemte ballenknijpers gebruld he? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |