|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik lees graag strips en ik kwam net 'n coole stip-site tegen nog meer strip liefhebbers hier? Zo ja welke strips? Zelf vin ik gilles de geus (veronica-bode) erg leuk, ook "De Stamgasten" van toon van driel heerscht wel! ga hier es kijken trouwens er zit erg coole stripjes tussen: http://www.somethingpositive.net/ er staan er 'n paar honderd best wel vette! |
|
Dirk Jan is cool! |
|
ja vooral met de kabouters! |
|
quote: Daar kan ik echt uren later nog om lachen. |
|
deze is vet! |
|
|
|
quote:Sorry als ik niet aan je verwachting voldoe hoor, hahaha... Dirk Jan is geniaal! Zo ontzettend STOM . Dirk & Desiree is wel geinig, ben niet meer zo'n fan van Hein de Kort. Gummbah is wel tof, Joop Klepzeiker soms, en ik vind de ZAK-cartoons in de Volkskrant vaak erg sterk. Sigmund heeft ook wel momenten, vooral als hij cynisch is. Kamagurka vind ik niet zoveel aan tegenwoordig (vroeger was hij beter). Maar dat zijn bijna allemaal cartoonisten en geen striptekenaars. Ik lees nl. geen strips. |
|
|
|
Dirk Jan heerscht. Ruftman . |
|
|
|
Dirk Jan is heel erg wisselend. Die kabouter afleveringen waren erg sterk. Maar ook laatst die met Jackass vond ik erg leuk. De laatste tijd met die smurfen vind ik wat minder. Ook ruftman had ik vrij snel genoeg van. |
|
Blauwbloezen en Gilles de Geus Heerschen. Was pas nog in de stad voor de laatste G. de G. maar die was er nog niet. |
|
Scribbly... nix anders Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Die met Jackass was lachen ja. |
|
Dirkjan!!! Die met jackass zijn vet gaaf ja. Ik heb pas ook nog 2 albums van dirkjan geleend van iemand....GENIAAL! Dirkjan is echt zo super slap dat je echt je lach nie meer in kan houden. Na een album gelezen te hebben had ik nog 1,5 uur tv gekeken en daarna gaan slapen, maar toen ik wou gaan slapen lag ik weer helemaal in een deuk omdat ik terug dacht aan die strips. Die suske en wiskes en donald ducks van vroeger zijn nu voorgoed de deur uit. Dirkjan Roelt! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
|
|
quote: Phehheh Das toch gewoon geweldig! Ik snap gewoon niet waarom er mensen bestaan die hier niet om kunnen lachen. Smaken verschillen, maar dit is anders Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hier lig ik dus helemaal plat van: [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 25-05-2002 16:55] |
|
Dwaallicht was me voor . Dirk Jan . [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 25-05-2002 16:57] |
|
|
|
Wat vinden jullie van Spekkie Big? |
|
toch liever Gummbah: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja, Gummbah heeft echt fantastische momenten ja... als ik hier een scanner had zou ik zo m'n hele album 'Een Kalfslederen Onderbroek om U tegen te zeggen' inscannen, daar staan ook prachtige dingen in. |
|
quote: Da's niet zo moeilijk; het is nl. ontzettend slap; gewoon termen steeds letterlijk nemen. Net zo slap als die Mel Brooks films: "The radar is jammed", waarna je aardbeienjam over de monitor ziet druipen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-05-2002 17:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heheheh; alle 4 z'n pockets zijn kroonstukken in mijn stripverzameling. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |