|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet dat ik vroeger als m'n ouders uitgingen de films altijd wel wou huren, maar ik kan me niet herinneren er ooit iets van gelezen te hebben... tenzij je die ene strip in de les Latijn meerekent natuurlijk. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Is idd vet, ik ga vandaag eens zoeken nar deel 2 want die zou al uit moeten zijn. Iemand een idee wanneer die nieuwe kronieken van de zwarte maan er komt, in Frankrijk is hij al lang uit---->ik heb echt spijt dat ik die reeks niet in het frans ben gaan volgen = oorspronkelijke taal en je hebt 'm als hij uitkomt. En raar maar waar eens kijken voor tweedehands rode ridders, (voor nummer 100) ik mis er maar een tiental, gewoon om die z/w collectie compleet te hebben. Zitten af en toe wel serieus melige verhalen tussen maar bon. quote: Oh jawel, die heb ik allemaal 'tig keer gelezen: ben er vroegr wel enkele kwijt gespeeld met uitlenen (een drietal)---->weer ideetje om straks in de tweedehandsbakken te zoeken De nieuwere reeks (met alleen Uderzo) is vaak wat over the top, maar ja : een romein die de verhalen gaat bedenken (U. is Italiaan dacht ik) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 25-06-2003 8:13] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Gummbah is stom |
|
quote:gummbah heerscht de focking pan uit. lekker nergens overgaand en afentoe giganties bot, heerlijk. |
|
nou ik snap die prenten in de volkskrant anders vrij zelen |
|
quote:dat heeft m'n ma ook maar ik en m'n pa liggen er krom om, crouwen hebben gewoon een afweiking |
|
Mijn favoriete strips: 1.Asterix en Obelix 2.Paling en Co. 3.Sjors en Sjimmie 4.Calvin and Hobbes There is no religion higher than Truth! |
|
De Generaal..... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Urbanus!!!!!!!!! Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Dirk Jan ruleert inderdaad. *lacht nog even na over de kappertjes* Geniaal! Maar qua echte strips/comics spannen deze de kroon, qua schrijf en tekenwerk: en |
|
quote:die vandaag heerschte anders weer behoorlijk. |
|
quote: Met die vogel verlaten bij gebrek aan vrouw! dat was juist de aanleiding voor mijn post! leg die eens uit. we hebben wel een leuke van Gummbah over sm met een opblaaspop op de wc hangen, dat zal wel een uiztondering zijn |
|
quote:wat valt daar nou aan uit te leggen |
|
quote: Asterix is cool! verder: Fokke en Sukke Lucky Luke Joop Klepzeiker De Stamgasten Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
quote: wat er grappig aan moet zijn bijvoorbeeld |
|
quote:het geheel, tja moeilijk uit te leggen, ieder z'n soort humor. |
|
Flater is zo'n vette strip, alleen worden er geen nieuwe meer getekend. En Gummbah heerschd hard! grrr |
|
Cowboy Henk |
|
quote:playboy |
|
quote: Hehe, hij stond hier altijd in de krant Nozzman is ook welens droog: http://www.nozzman.nl/ha-ha/cartoon.php?ID=65 |
|
|
|
k snap helemaal niks over die cliniclown ding maar al die dingen snap ik niet. when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain |
|
metabaronnen!!!!! Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Jaaa!!! Squee is idd tof!! En Johnny the Homicidal Maniac ook. [een vriend van me vindt het zelfs zo gaaf dat hij een tattoo van Johnny wil... hehe] Verder hou ik ook van: - Calvin & Hobbes - Fokke & Sukke "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |