|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
"KRONIEKEN VAN DE ZWARTE MAAN" !!!!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
Sluggy is wel goed http://www.sluggy.com/daily.php Gewoon naar beneden gaan en bij "convergence" "Book 1" nemen, en beginnen te lezen. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 01-07-2002 12:33] |
|
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze sarcastisch zijn.... pffff . Anyway... m'n vriendin kwam aanzetten met Jhonen Vasquez, die maakt wel coole strips, vooral Squee is tof. Wat plaatjes enzo: http://www.viciousgrin.com/jthm/gallery.html |
|
Mijn favorieten: Gummbah Fokke & Sukke Dirk & Desiree Peer de Plintkabouter Spekkie Big Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Digitale comic: http://www.nuklearpower.com/comic/index.html Brian Clevenger's 8-bit theater. Zeer gaaf. |
|
JAHAHAH Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: ik denk dat je van de extreme x-men vertaling die een tijdje geleden uitgekomen is ook wel heb zitten smullen dan, mooie tekeningen en zo eindelijk weereens een goed verhaal van claremont My madness, my sadness |
|
Fokke en Sukke Dirkjan Garfield Had laatst tranen in mn ogen van het lachen na het lezen van de nieuwe Fokke en Sukke Meesterlijk!! En Dirkjan... Need i say more? Kabouters zijn koel Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Leest hier iemand Spawn (is me user icon ook van) Spawn |
|
quote: Lees jij ook hellspawn? Ik zie die nummer 13 nergens uitkomen,............ I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Yep, en the amazing Spider-man + Battle Chasers... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:goed nu je t zegt zie ik t pas, !!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Yeah! Extreme X men is nu ook eindelijk in het Nederlands uitgegeven Ik ben ondertussen best wel een fan van tekenaar Travis Charest geworden; Kan iemand mij vertellen welke Wildc.a.t.s deeltjes hij getekend heeft (Jim Lee deel 1-13 dacht ik; nr 14 door Erik Larsen )? Dus in ieder geval vanaf nummer 15... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind "De familie Doorzon" persoonlijk flink heersen. Ik ben die strip aan het sparen. Wel leuk zo'n 2e hands stripboekwinkel. Winter is coming |
|
De avonturen van Luitenant Blueberry van Giraud blijven min inziens onovertroffen. Vooral de laatste albums zijn weer heel top. mvg wk10 |
|
europese strip vind ik geweldig en een beetje manga Do androids dream of electric sheep? |
|
Garfield is the best Ik voel wat hij voelt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dirkjan heerscht En de Stamgasten natuurlijk! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Joop Klepzeiker!!!!! 'Tjemig de pemig!' Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
casper en hobbes blijft geniaal kan me wel identificieren met casper Do androids dream of electric sheep? |
|
Ik heb een tijd heel fanatiek Elfquest gelezen, maar die strip is een paar jaar terug echt waardeloos geworden. verder vind ik Sigmund heel leuk, Fokke & Sukke en scribbly. En strips zoals Thorgal vind ik ook wel zeer oke. Verder ooit eens de "scharlaken mummie " gelezen, maar heb geen flauw idee van wie die is. |
|
vroeger las ik altijd graag de rode ridder true disco chick |
|
ook eel leuke van 1 v/d lui van de kronieken v/d zwarte maan: requim de vampier ridder |
|
ik hou niet echt van strips ik vind gewone boeken namelijk leuker. maar vroeger hield ik echt ernorm veel van rataplan(gevangenishond) die ook wellis in lucky luke voor komt.van lucky luke heb ik nog 8van die hardcore verzamelboeken waar iets van 3strips per boek zitten. when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |