|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
deze is ook weer kewl: |
|
Tja, ik vind Casper en Hobbes toch echt heel erg goed. Gelukkig hebben wij de Zwolse courant. (Staan ze elke dag in. ) My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
princess of darkness - manga |
|
Doe mij maar Shadowskill. Toch heb ik thuis de hele kliek van Klepzeiker en Dirk en Desiree. Fantastisch. De Stamgasten trouwens ook. God hates us all... |
|
ha, ha deze heerscht! |
|
ik ben nog altijd groot fan van de Donald Duck, garfield en murphy brown. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: bedoel je niet Charly Brown? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wij verzamelen strips van Storm & Trigië; maar dan wel alleen getekend door Don Laurence. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Gumbaah en donald duck "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
DirkJan is helemaal geweldig! Verder waardeer ik de Stamgasten wel, Mevrouw de Heks uit Metro ook. En FC Knudde heb ik alle albums van gezien (vooral die korte stripjes waren af en toe geweldig!). |
|
quote: Uiteraard!!! Ik heb zelf zijn Cathy album! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-05-2002 4:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Sorry, maar ik kan er nog niet eens een grijns van op mijn gezicht krijgen. |
|
quote: Tja, dat heb ik dus eigenlijk ook. Waar zit de humor? Ik ken vele gewoon slechte humor, maar daarvan weet je tenminste dat er wel mensen zijn die het wel leuk vinden, maar ik kan hier gewoon de humor niet in vinden. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik maak af en toe ook voor de gein een soortement commics enzo.. asterix en oblix is leuk die dirk-jan strips zijn echt leuk [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 26-05-2002 13:59] |
|
Garfield en denne familie Doorzon Ik, Wil Schuurman |
|
Kent iemand de strips van Slaine, de Keltische krijgsheer? Slaine |
|
dirkjan natuurlijk |
|
quote: Erg goed, schijnt geschiedkundig gezien te kloppen (buiten de fantasy elementen natuurlijk). De eerst 5 delen zijn door Simon Bisley gemaakt en naar mijn idee de beste. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: deel 6t/m14 zijn een beetje slap aftreksel van deel 1t/m5 waar nog volop aandacht wordt besteed aan de achtergrond |
|
quote: PRECIES, hein de kort rules big time, heeft u een stofzuiger ZAK? dit rondje is van de zaak, daar blijft u dus van af! eens kocht ik z'n albums, eikels, pardon lul eytc maar op een gegeven moment werd het me toch echt te duur oja, checken!!! http://www.heindekort.nl/ Oud Vuil. |
|
Joop Klepzeiker heerscht! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-05-2002 22:28] |
|
quote: whahaha, de ideale kombinatie is: DICK VAN BIL getekend door eric scheurs en de texten van hein de kort http://www.sombrerobooks.nl/easysubpage0053.html hier te vinden. Oud Vuil. |
|
Nog een leuke: [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-05-2002 22:43] |
|
Hier mijn favo humorstrips: - Guust Flater, ZAAAAAAAAAAAALIIIIIIIIIIIIG - Biebel GIEREN - Asterix de Galliër lachen geblazen: - Die laat zich niet koeioneren, Boes, Boes Je kunt het al raden - Ook niet te vergeten, Hagar de Verschrikkelijke: - En natuurlijk, de kat die iedereen kent, onze GARFIELD Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |