|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het niet sarcastisch, en ook niet scherp. Eerder een soort geaffecteerd-ironisch toontje; het lijkt wel alsof de auteur in een wereldje leeft van louter iamge-afhankelijke mensen. Als zodanig is de grondhouding van de strip wel cynisch ja; ik kan er echter niet om lachen. |
|
quote:hoe kom ik in vredes naam bij murphy brown?? Naja.. deze strip heerscht. vooral de sneeuw escapades Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: yup, erg goed, en idd zijn de eerdere delen een eind beter. Ken nog zat andere strips die ook zeker de moeite waard zijn, bijvoorbeeld 666, Kronieken van de Zwarte Maan, Wat miniseries van Spawn of van Vampirella (Spawn the Impaler is erg goed, men neme graaf dracula, een turkse inval en een Paus, en je hebt een gaaf verhaal) en natuurlijk Succubus. Strips heerschen. Over all die cartoons die hier gepost zijn: enkele zijn wel aardig, het gros komt nog niet bij matig in de buurt. Slechte humor is erg vermakelijk, maar humor zonder humor.... ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
geweldige strips - lanfeust van troy - trollen van troy - gipsy - de scorpioen - serie op zoek naar de tijdvogel |
|
Lanfeust en trolen van Troy zijn idd erg goeie strips, leuk verhaal, veel humor Tijdvogel heb ik ook, en die heeft zo z'n goede en slechte momenten, al met al best leuk (deel 4 kan ik jammer genoeg nergens vinden) ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
quote: ik heb ze allemaal, deel 5 speelt zich af voor de 1e 4 delen en zijn ze jonger, dat valt wat tegen. probeer BeeDee's in haarlem eens die heeft een heleboel. BTW komend weekend stripdagen in haarlem, daar kan ook vaak dingen vinden die je al lang zoekt |
|
quote: Hij is amerikaan. |
|
Dirk Jan Spekkie Big Fokke en Sukke Kuifje (sorry hoor) Blake en Mortimer Comics van Image (sommige) Buck Danny (alleen nieuwe, ouwe zijn slecht getekend) Doorzon (soms) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Heb ik allemaal, vooral "Opdracht Apocalyps", ""De Hellepiloten" en "Vuur Uit De Hemel" zijn echte prachtstrips, goed verhaal, prachtig getekend, de max om te lezen voor een luchtvaartgeïnteresseerde Ik houd ook enorm veel van die strips omdat mijn favo gevechtsvliegtuig erin komt, de F-14A Tomcat, tomcats heb ik ook soms in het weekend, dat betekend namelijk "kater" Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Milk & Cheese Heerst! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:...Dan denk ik dat jij een bepaalde jas van mij helemaal het einde zal vinden... Dat ding zit nl. vol Tomcat patches. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik ben een luchtvaartgeïnteresseerde en geen freak, zo'n jassen zijn eerder voor de freaks, daar loop ik dus nooit mee rond. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Daar loop ik ook nooit mee rond maar hij's zo mooi... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Comedy has arrived! [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 27-05-2002 21:00] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Kan ik me inbeelden, ik heb thuis wel een enorme mooie poster hangen van 2F-14's zoals de F-14 op die foto, maar wel in de vlucht, vleugels in de -mach 1 positie, dus naar voren gebracht. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dilbert.com is tevens mijn startpagina. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 27-05-2002 17:40] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Nog een Milk & Cheese Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
YES! deze maand is de tweede en voorlopig helaas laatste Nederlandse uitgave van ULTIMATE X MEN uitgekomen!!! Werkelijk fantástisch artwork van de Kubert broers!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
DOORZON |
|
Milk & Cheese Wel nog nooit van gehoord. Van waar komt dit? |
|
storm thorgal kronieken van de zwarte maan succubus deze strips vind ik echt geweldig goed verhaal enzo (behalve succubus die gaat echt nergens over) een paar die ik grappig vind: sigmund gumba dirk jan |
|
quote: Getekend door Evan Dorkin, uitgegeven door Slave Labor Graphics, ik heb zelf 2 boekjes van ze. Slechte scan, had hem geresized Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
mensen hier moeten krãhn eens proberen fantasy + humor echt schitterend! My madness, my sadness |
|
Vroeger was er ook een strip topic, en toen riep ik ook al steeds DIRKJAN! DIRKJAN |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |