|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ziet er wel leuk uit, alleen kan ik het niet lezen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heeft wel wat weg van Arthur en de Lettervreter van Henk van Kerkwijk uit 1973. Leuk detail; de Arthur in het verhaal is gebaseerd op mijn broer 'Arthur'. Ja hoor... |
|
Heeft Little Nemo niet eens, heel lang geleden, in de Donald Duck gestaan? Het doet wel een belletje rinkelen. |
|
No frakking way, veel te eng man! Ik moet mijn recent-aangeschafte stripalbums nog steeds lezen. |
|
Geen idee of ie hier al langs gekomen is, en ik ben te lui om het te controleren, maareh.. Looking For Group is ook een briljante online comic. (www.lfgcomic.com) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Of ie daarin heeft gestaan weet ik niet, maar het waren volgens mij wel oorspronkelijk allemaal kleine strips van 1 pagina die dan in een krant ofzo stonden. Later zijn die volgens mij gebundelt en verfilmd. Looking For Group ziet er erg mooi getekend uit, maar ik hou persoonlijk niet zo van dat kleurgebruik. [Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 15-10-2010 8:42] |
|
Iemand die Magasin General leest? http://www.stripinfo.be/strip.php?reeks=1842 Enorm sterke reeks. Een pastorale eigenlijk. Maar geen clichéverhalen. Heel menselijk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Leuke nieuwe aankopen: Franquin, Jijé en Morris proberen het in Amerika te maken. Guus Flater meets Robbedoes en Kwabbernoot The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Lewis Trondheim is de nieuwe baas. Al zegtie dat hij gestopt is, maar ik geloof er niks van.... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Dit is een geweldige serie. Duidelijk de pen van Jodorowski. De thema's bekend bij de liefhebber komen weer allemaal langs. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
En moet nog steeds alles verzamelen van Gibrat. Tering wat kan die gast (vrouwen) tekenen! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Sowieso is alles van Larcenet gaaf. BLAST wordt wellicht zijn meesterwerk, helaas zijn er nog maar 2 delen uit. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: tnx goeie tip http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Net gekocht Die hollander heeft dat volgens mij goed aangepakt. Lovecraft vlot leesbaar maken, da's geen sinecure. Belachelijk goed getekend, zeker die gezichtsuitdrukkingen...hoeveel computertechnieken komen hier aan te pas (of helemaal geen?) The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Erik Kriek heeft ervoor gezorgd dat ik mijn abonnement op Schokkend Nieuws heb opgezegd. Als ik strips wil lezen koop ik wel strips geen filmbladen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Mij even goed laten gaan in de stripwinkel. Nu nog tijd vinden om dat allemaal te lezen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Of [/Sorry, wat flauw] Ja hoor... |
|
quote: wat wil zo een "compendium"zeggen? ik heb zes dikke ingebonden delen van the walking dead en ben dus benieuwd of het nog de moeite waard is zo een compendium aan te schaffen... |
|
quote: Ik wordt altijd een beetje emotioneel als ik hem uit heb. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Viel beter mee dan de vorige twee, maar het blijft natuurlijk ondermaats voor deze reeks. quote: Sterke reeks! Je moet zeker ook Betelgeuze, Aldebaran en Antares opzoeken. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Die reeks heb ik al volledig, het is daarom dat ik Kenya nu ook eens wil lezen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Je zult niet teleurgestekld zijn. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |