IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Strips Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-06-2003 9:05 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Gisteren dus een 20 tal oude rode ridders gekocht: die dingen kosten eigenlijk even veel als 20 jaar terug. Was gewoon uit jeugdsentiment, wel leuk tussendoor.

Ook Requiem N°2 op de kop getikt


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 28-06-2003 11:14 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Kent hier iemand Enki Bilal! Z'n nieuwe boek, 32 december, is eindelijk uit (doet er zo'n 6 jaar over). De pasteltekeningen zijn wederom supervet! AANRADER!


mvg wk10


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 01-07-2003 19:37 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Kent er nu werkelijk niemand hier het werk van Enki Bilal?!
Een gat in je cultuur nonde!

... niemand?


mvg wk10


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 01-07-2003 22:21 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 9:05 schreef Gunman het volgende:
Ook Requiem N°2 op de kop getikt


Lies
Usericon van Lies
Posted 01-07-2003 22:27 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik heb Mr. Punch onlangs gekocht, maar nog altijd niet gelezen. Niet echt een strip in de strikte zin van het woord, maar kom.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-07-2003 22:32 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 19:37 schreef windkracht10 het volgende:
Kent er nu werkelijk niemand hier het werk van Enki Bilal?!
Een gat in je cultuur nonde!

... niemand?


Joah, ik, vind er niet zoveel aan... wel cool getekend.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-10-2005 1:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



black metal comics?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-10-2005 1:04]


signature


nijntje
Nijntje flut konijntje
Usericon van nijntje
Posted 16-11-2005 15:03 by nijntje Wijzig reactieProfiel van nijntjeQuote dit bericht

Voor de liefhebbers van Dirk-Jan: PEER DE PLINTKABOUTER


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-11-2005 15:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 1:04 schreef Hypnos het volgende:


black metal comics?
Tof getekend.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 16-11-2005 15:32 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

lijkt wel een beetje op storm vind ik ook mooi getekent.

maar ik pis in de broek van het lachen om
Guust Flater erg komisch.
Dirk jan is leuk. en die strips van Hein de Kort ook zeer grappig.

Braakneigingen (en jeuk) krijg ik van jan jans en de kinderen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-11-2005 16:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 15:32 schreef AndreV het volgende:
Braakneigingen (en jeuk) krijg ik van jan jans en de kinderen.
Ik snap ook echt niet wat daar leuk aan moet zijn. Stig,a leest het wel eens. Zal wel vrouwen humor zijn oid.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-11-2005 16:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 15:03 schreef nijntje het volgende:
Voor de liefhebbers van Dirk-Jan: PEER DE PLINTKABOUTER



Ik vind Dirk-Jan geweldig, maar Peer de Plintkabouter is echt onmeunige prut. Zie de overeenkomst niet zo.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-11-2005 16:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 november 2005 15:32 schreef AndreV het volgende:
maar ik pis in de broek van het lachen om
Guust Flater erg komisch.


Guust Flater überheerscht echt wel

Nou moe


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Daops
Usericon van Daops
Posted 16-11-2005 16:32 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Heb twee weken terug de nieuwe Asterix gekocht om de verzameling compleet te houden. Wat een bagger, werkelijk de allerslechtste uit de serie. Een belediging voor de naam Asterix


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-11-2005 17:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 9:05 schreef Gunman het volgende:
Gisteren dus een 20 tal oude rode ridders gekocht: die dingen kosten eigenlijk even veel als 20 jaar terug. Was gewoon uit jeugdsentiment, wel leuk tussendoor.

Ook Requiem N°2 op de kop getikt


Welke nrs zoek je nog heb er hier nog een zooi liggen namelijk. doe ze bijna voor noppes weg.


Fuck the world and fuck you


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 16-11-2005 18:16 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 30 oktober 2005 1:04 schreef Hypnos het volgende:


black metal comics?

Heeft dat ene mens nou een Celtic Frost shirtje aan?


heavy metal is the law


Bitterbal
Usericon van Bitterbal
Posted 16-11-2005 20:28 by Bitterbal Wijzig reactieProfiel van BitterbalQuote dit berichthttp://www.delachendepoffer.nl

Misschien niet echt strips te noemen, maar figuren als Reetman, Ridder Bauknecht, Jos het Ei, Frans de Dode Ridder en Knuffeltje Knuffel uit Humo zijn echt geniaal


De oude man en de zee...


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 16-11-2005 21:01 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Ik heb laatst Divine Rights gekocht, hele vette serie van Jim Lee, getekend EN geschreven.

Kent iemand hier trouwens Ascend? een nieuwe serie, die ik echt heel graag zou willen hebben. linkje is http://www.preparetoascend.com


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-11-2005 0:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 20:28 schreef Bitterbal het volgende:
Misschien niet echt strips te noemen, maar figuren als Reetman, Ridder Bauknecht, Jos het Ei, Frans de Dode Ridder en Knuffeltje Knuffel uit Humo zijn echt geniaal



idd


Faustian Spirit of the Earth


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-11-2005 11:14 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Hen nog heel veel suske en wiskes. Verder nog wat oude kuifjes en douwe daberts. Maar de grootste collectie bestaat uit comics en voornamelijn van Spawn, Crimson.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-11-2005 11:31 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Hier zijn het voornamelijk veel Suske en Wiske's, Kuifjes, wat Yoku Tsuno's , en best veel comics (Marvel/ Image - Darkchylde/ X-Mannen enzo).



Hatsjikidee!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-11-2005 11:32 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 11:31 schreef Unholy Mary het volgende:
Hier zijn het voornamelijk veel Suske en Wiske's, Kuifjes, wat Yoku Tsuno's , en best veel comics (Marvel/ Image - Darkchylde/ X-Mannen enzo).




Die heb ik ook nog veel x-men en crossovercomics van marvel vs DC comics.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-11-2005 11:37 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 11:32 schreef Smoochy het volgende:
Die heb ik ook nog veel x-men en crossovercomics van marvel vs DC comics.


Die oudere nummers van X-Mannen vind ik het leukste, lekker simpele verhaaltjes. Niks gecompliceerds met crossovers en alternatieve verhaalijnen en weet ik veel wat (nou ja, behalve misschien dan dat verhaal over Madelyne Prior enzo -> daar begon het allemaal mee )


Hatsjikidee!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-11-2005 11:41 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 19:37 schreef windkracht10 het volgende:
Kent er nu werkelijk niemand hier het werk van Enki Bilal?!
Een gat in je cultuur nonde!

... niemand?


Ik ken hem wel
Ik ben alleen niet zo begaan met het genre van zijn onderwerpen. Het tekenwerk is wel erg mooi.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-11-2005 11:43 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 11:41 schreef Argus het volgende:
Ik ken hem wel
Ik ben alleen niet zo begaan met het genre van zijn onderwerpen. Het tekenwerk is wel erg mooi.


+ 1

en die stripboeken van hem zijn echt vreselijk duur Dus ik heb ze nog niet gelezen...


Hatsjikidee!


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen