|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Data zijn eindelijk bekend gemaakt 2 tot en met 4 mei. Bands en spul worden binnenkort bekend gemaakt |
|
Donders, Wapen van Tilburg al vol Kamertje in Bastion dan maar gereserveerd |
|
nu al? signature |
|
Ja je moet er snel bij zijn. Ik heb de afgelopen 2 jaar ook in het Bastion hotel gezeten en dat is me prima bevallen. Het is net buiten het centrum, op zo'n 10 minuten lopen van 013. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 30-07-2013 19:20] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
pfffffff signature |
|
Loop je leeg? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
ik loop leegleef voor een logé [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-07-2013 19:24] signature |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
vanaf 2014 geen huisarrest meer, dus ik kijk nu al overywhere voor woonst en kost signature |
|
Aha on that bicycle! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Vorig jaar (1e keer) bij Postelse Hoeve gelogeerd. Ook erg fijn plekje, maar te ver buiten het centrum. Taxi kostte een duit 10 minuten lopen klinkt goed |
|
quote: Het is een lekker stukje om te lopen vind ik. Een taxiritje vanaf 013 kost ongeveer 10 Euro, mocht je 's avonds/'s nachts niet meer in staat zijn om terug te lopen. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 30-07-2013 19:55] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: yes, it shines signature |
|
It is not differently, i will keep it in the holes. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
bethanked, otherwise I will pull my plan well signature |
|
quote: Guess who.. |
|
Nou het Bastion hotel is weer gereserveerd voor 2 nachten, nu wachten op de voorverkoop van Neurotic Deathfest! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zoals altijd regel ik dat wel 1 a 2 dagen vantevoren waar ik slaap haha. (al ging het afgelopen niet helemaal vlekkeloos) |
|
quote: Boooeeee |
|
Kampeer nu eens gewoon op een camping, zoals normale festivalmensen. Ben Weinman heeft het me ooit gezegd en ik kan het niet meer met 'm eens zijn: "hotels are for wussies" |
|
Ja en kamperen is voor paupers! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Niet als je een tentje meeneemt |
|
ik ga denk ik ook wel weer. |
|
Het wordt weleens tijd voor wat namen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ach kut ja, ik moet m'n hotelkamer nog afzeggen. Gaat hem niet worden dit jaar ivm werk |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Volgende pagina |