|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Tomcat heeft even een "off-day" wat spelling betreft... lekker belangrijk. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
heb ik on days? |
|
Hmmmm, ik wil de dagindeling bekijken op de officiele site, maar die is alweer (of nog steeds) fucked up. |
|
Nu staat het weer goed. Cephalic Carnage nu op de zondag. |
|
Echt wel zin in. Zaterdag wordt dans0n. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Brutal Truth op de zaterdag nu ipv vrijdag. |
|
Van Facebook: Friends of Neurotic Deathfest, the last bands for this year have been confirmed: GRAVE, GUTALAX, GORETRADE, ANTROPOFAGUS, BLOODTRUTH, LUCIFERICON and WARPATH! For the complete line up check http://www.neuroticdeathfest.com/line-up Timetable will be up soon!! Ik heb er al veel zin in! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 07-04-2014 17:35] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik nu een heel weekend ga, of 2 dagen of maar 1 dag... |
|
De ierse, ja vet! Vorig jaar stonden die een keer in de Willemeen. En Extremefest ook meen ik. Als het die band is, ga ik in ieder geval weer kijken. |
|
laatste namen zijn oke, niets schokkends. |
|
Zaterdag aanwezig |
|
Zwaar de balen. Kan waarschijnlijk niet gaan meer ivm werkopdracht. Weet vrijdag definitief, maar mocht er iemand interesse hebben in een earlybird ticket en hotel in Tilburg van vrijdag tot maandag (normale prijs), laat maar weten. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-04-2014 9:29] |
|
Balen zeg! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Laat het vrijdag effe zeker weten, zal ik proberen de ticket aan een vriend te slijten. Kamer heb ik al Edit; Uiteraard als je hem aan iemand anders kunt verpatsen meteen doen! [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 23-04-2014 16:27] |
|
Tijdschema's! En nu maar hopen dat er niet weer van die kutpolen door de 2 minuten heenschreeuwen. |
|
Ziet er goed uit! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dat hoop ik ook ja! Ik baal alleen van Epicardiectomy en Hour of Penance overlap, dus mag niet klagen zo. |
|
Zo, daar ga ik moeilijk hardt niets aan missen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Die zalen zitten naast elkaar, dan loop je toch af en toe heen en weer? Het is maar een klein stukje lopen via dat gangetje. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Als het niet moeilijk druk is dan is dat wel te doen ja We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Komen jullie ook na Neurotic Deathfest een feestje bouwen in de Extase? Tis om de hoek 100 stappen lopen. 4 Mei van 22:00 tot 4:00. Feestje bouwe met DJ REMCO GOREBOAR die vast wel heel wat verzoekjes erdoor weet te dauwe. https://www.facebook.com/events/722090624510492/?notif_t=plan_user_joined |
|
Zaterdag dabei! Black seeds of bunny! |
|
Gezellig! 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |