![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Tomcat heeft even een "off-day" wat spelling betreft... lekker belangrijk. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
heb ik on days? ![]() |
|
Hmmmm, ik wil de dagindeling bekijken op de officiele site, maar die is alweer (of nog steeds) fucked up. ![]() |
|
Nu staat het weer goed. Cephalic Carnage nu op de zondag. ![]() |
|
Echt wel zin in. Zaterdag wordt dans0n. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Brutal Truth op de zaterdag nu ipv vrijdag. ![]() |
|
Van Facebook: Friends of Neurotic Deathfest, the last bands for this year have been confirmed: GRAVE, GUTALAX, GORETRADE, ANTROPOFAGUS, BLOODTRUTH, LUCIFERICON and WARPATH! For the complete line up check http://www.neuroticdeathfest.com/line-up Timetable will be up soon!! Ik heb er al veel zin in! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 07-04-2014 17:35] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik nu een heel weekend ga, of 2 dagen of maar 1 dag... ![]() |
|
De ierse, ja vet! Vorig jaar stonden die een keer in de Willemeen. ![]() En Extremefest ook meen ik. Als het die band is, ga ik in ieder geval weer kijken. ![]() |
|
laatste namen zijn oke, niets schokkends. ![]() |
|
Zaterdag aanwezig ![]() ![]() |
|
Zwaar de balen. Kan waarschijnlijk niet gaan meer ivm werkopdracht. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-04-2014 9:29] ![]() |
|
Balen zeg! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Laat het vrijdag effe zeker weten, zal ik proberen de ticket aan een vriend te slijten. Kamer heb ik al ![]() Edit; Uiteraard als je hem aan iemand anders kunt verpatsen meteen doen! [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 23-04-2014 16:27] ![]() |
|
Tijdschema's! ![]() ![]() ![]() En nu maar hopen dat er niet weer van die kutpolen door de 2 minuten heenschreeuwen. ![]() |
|
Ziet er goed uit! 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Dat hoop ik ook ja! Ik baal alleen van Epicardiectomy en Hour of Penance overlap, dus mag niet klagen zo. ![]() |
|
Zo, daar ga ik moeilijk hardt niets aan missen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Die zalen zitten naast elkaar, dan loop je toch af en toe heen en weer? Het is maar een klein stukje lopen via dat gangetje. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Als het niet moeilijk druk is dan is dat wel te doen ja ![]() We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
Komen jullie ook na Neurotic Deathfest een feestje bouwen in de Extase? ![]() Tis om de hoek 100 stappen lopen. 4 Mei van 22:00 tot 4:00. Feestje bouwe met DJ REMCO GOREBOAR die vast wel heel wat verzoekjes erdoor weet te dauwe. https://www.facebook.com/events/722090624510492/?notif_t=plan_user_joined ![]() ![]() |
|
Zaterdag dabei! Black seeds of bunny! ![]() |
|
Gezellig! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |