|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook maar early bird ticket aanschaffen en dan 1 mei even slaapplek regelen zoals elk jaar. |
|
quote: Een vriend van me gaat morgen kaarten bestellen, hopelijk is hij op tijd wakker. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 17-01-2014 19:29] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zo ik heb mijn 3 dagen kaart binnen. Het gaat vrij hard, na 20 minuten is al 40% van de kaarten verkocht. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zeau, blij dat ik op tijd terug was van het werk. Mooi op tijd de ticket besteld |
|
Mijn kaartje ook binnen |
|
Mijn kaartje is nog niet binnen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Alsof jij zou gaan. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Alle early bird kaarten zijn uitverkocht. Ik zit net nog ff te kijken, maar een hotelkamer in het Bastion Hotel kost nu gewoon € 600,- voor 2 nachten tijdens NDF, terwijl ik maar € 135,- heb betaald, toen ik een paar maanden geleden reserveerde. Bizar zeg!! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
O_o Ben ik nog blij met de 200 die ik lap voor 3 nachten |
|
Asociaal eigenlijk, dat een 3 sterren hotel zoveel geld durft te vragen. Het Mercure hotel, met 4 sterren en om de hoek bij 013, is zelfs 200 Euro goedkoper. Ik snap dat tijdens zulke evenementen als Roadburn en NDF het makkelijk cashen is, maar om nou bijna 5x zoveel te vragen is echt te gek. Ik ben wat dat betreft blij dat ik ver van tevoren heb gereserveerd. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik heb eigenlijk geen moeite gedaan om een early-bird te halen. Ik ga nu maar gewoon 2 dagen, wat eigenlijk vooraf m'n plan was. Gaaf word het toch wel |
|
quote: Door die fb status van jou, heb ik toch maar in mijn pauze snel een ticket gehaald |
|
Ik heb ook het kaartje gehaald omdat ik een status van iemand op facebook zag, hoezee! Anders was ik het helemaal vergeten en was ik gewoon werken. |
|
quote: Toch maar goed dat ik zulke ongein spam |
|
quote: Rummetje dan maar? |
|
Gaat er altijd in! Ik mag alleen geen Cuba Libre's meer maken van Gerald |
|
Gevaarlijk spul ja |
|
quote: Ga je weer cocktails drinken in Tilburg, zo ja waar zit die tent? Vorig jaar konden we hem namelijk niet vinden. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: https://www.facebook.com/HavanaTilburg Zit vlakbij, anders gaan jullie ook gezellig mee? Ik beloof geen Slayer-onvriendelijke opmerkingen te maken. En wat de rum betreft, die zit meestal gewoon in de tas. |
|
quote: Ja, Havana, sowieso. Kun je ook heerlijk eten voor een zeer schappelijk prijsje + een mooie sfeer. Mooie lange avonden gehad daar. |
|
quote: Uhu inderdaad.. lekkere nacho's met allerlei zooi erover en een geweldig drankje. Maar leuke hangplek inderdaad na al dat death metal gedoe en tevens een goede "ontbijt" stek met een lekkere cocktail. |
|
Vette line-up! Ik hoop dat het lukt om kaarten te scoren... |
|
quote: Like a pro! Boeiender |
|
quote: Ah zit ie daar, dat gaan we doen! We zouden het vorig jaar al doen, maar zoals gezegd konden we het niet vinden/wisten we niet hoe die tent heette. Wat betreft Slayer, van mij mag je, dat doe ik zelf ook altijd tegen Sander hoor, dus hij is het gewend en anders heeft ie pech gehad. 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |