|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh jammer, anders hadden we de hotelbar onveilig kunnen maken. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Je kan toch ook gewoon ontslag nemen? |
|
quote: Euhhh.. je werkt toch in een supermarkt? Lijkt mij niet onmogelijk om dan ruim van te voren vrij te krijgen of heb je een onmisbare functie? |
|
quote: Op 4 mei: Gorguts en Misery Index! http://www.rtn-touring.com/?lang=en [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 08-12-2013 13:55] |
|
quote: Ik vervang voor enkele maanden iemand die met zwangerschapsverlof gaat Maar voor het weekend moet wel wat te regelen zijn me dunkt, maar alles moet eerst nog even settlen. |
|
quote: Dat is alvast een goed begin! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Is vast wel te doen allemaal. Bijna ge-hallo-jumbo-d? |
|
quote: |
|
quote: Tot ik er lang en breed kotsmisselijk van ben |
|
Malignance komt ook weer |
|
ik verwacht half dat nocturnus AD ook komt. |
|
Nervecell mag ook wel komen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Malignancy? |
|
quote: Ik dacht even aan Dead Cell |
|
quote: dat bedoel ik ook haha, even te snel getypt |
|
Dat zou ook tof zijn, maar dan wel met Roger erbij. Toen ze als trio speelden op Houten Deathfest was er niet veel aan. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 10-12-2013 18:16] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nope, maar ook op Obscene Extreme (geen idee of ie erbij was) vond ik er niet veel aan. |
|
Ik verwacht dat Massacre en Terrorizer ook komen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-01-2014 5:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
18 september stond dit op facebook: Friends of NDF! In anticipation for the first announcement of bands for Neurotic Deathfest 2014 we can announce that this is coming in the next few weeks. Negotiations are with a large number of acts for the next edition are in full effect. Sindsdien niks meer niks nieuws gehoord |
|
Zou mij niks verbazen als NDF niet doorgaat dit jaar: geen aankondigingen, geen reclame, geen ticket acties, totale STILTE! Hopelijk heb ik het mis... Gorguts is ondertussen bevestigd voor Into The Grave, Nocturnus AD speelt op dat andere Fryske festival in Juni... hoogstwaarschijnlijk exclusieve shows. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
gorguts was toch pseudo-aangekondigd met misery index? namelijk: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151952365722935&set=a.80253442934.77992.5794057934&type=1 |
|
quote:Gorguts is alleen exclusief op ITG voor zomer/outdoor fests in NL. Zou dus gewoon kunnen dat ze op ndf staan. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Iig hoorde ik van 1 bandlid dat ze er spelen, maar moest het na diens bevestiging voor mezelf houden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |