|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, alweer een tijdje geleden enzo Black seeds of bunny! |
|
Met je oortjes? |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
Helaasch, de dondersteen redt het niet |
|
quote: Uiteraard Krijg klachten als ik ze niet op doe Black seeds of bunny! |
|
5 daagjes nog <3 |
|
Het schiet op, nog ff geduld en dan barst het geweld los! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
We spreken elkaar zondag daar wel weer over. Tikkeltje minder enthousiast. |
|
quote: Nee. Draai lekker waar ik zelf zin in heb. Puh! [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 28-04-2014 16:43] |
|
genoeg tijd om te eten gelukkig met die tijdschema. |
|
Ik denk dat ik maar een jaartje oversla, de bands die ik wil zien staan over alle 3 de dagen verspreid. |
|
quote: Nou eh.. ticket kopuhh? Heb nog 1 ticket voor drie dagen in de aanbieding |
|
Haha, helaas. Ik kan eigenlijk ook maar 1 dag. Volgend jaar maar weer |
|
He Mayo, ik zou je kaartje en hotelkamer gewoon declareren bij je werkgever. Zij verplichten jou toch om te werken? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Haha ja.. achja.. hotelkamer is al weg, en ticket momenteel mee in onderhandeling met meerdere mensen. |
|
Oh gelukkig, dan valt de schade nog mee. Nog 2 dagen en dan is het zover, kom maar op met al die brutaliteit! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
It giet oan! |
|
Jawel, kom maar met dat feest! |
|
Ik zit nog te twijfelen over deze: Cytotoxin of Abnormality? Cerebral Bore of Beneath? Malignancy of Antropofagus? Zeg 't maar... [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 30-04-2014 19:53] |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: eten en drinken |
|
Abnormality, Cerebral Bore en Antropophagus |
|
Abnormality, Beneath en Antropophagus! Morgen vertrekken, zin in. Hotelletje geboekt. Alweer mijn 7e editie op rij. Alleen van zuipen en vooraan losgaan zal weinig terechtkomen dit keer, zal een beetje voorzichtig moeten zijn met kleintje in buik. |
|
Morgen even de sleutel ophalen bij een vriend zodat ik zijn appartement als hotel kan gebruiken. Hij is zelf weg dit weekend. Dat is pas gastvrij! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |