|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet nu waar het is, de vraag is alleen of we gaan, want zonder jou is het wel minder leuk natuurlijk. Morgen is het eindelijk zover, ik ben er klaar voor! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
My body is ready! |
|
Cocktail bar? Niet gewoon Little Devil als afterparty? |
|
quote: de cocktails waren bedoeld voor de preparty. Zometeen nog ff langs de tandarts, tondeuse over mijn hoofd halen en tas inpakken. Om een uur of 13:00 m'n dochter naar opa en oma brengen en dan op naar Tilburg! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 02-05-2014 7:31] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik ben bijna klaar, rond 14:00 maar eens vertrekken naar Tilburg. Het is tijd voor een ouderwets weekend met brute death metal. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Alle foto's van de drie dagen staan online in een mooie gallery. Hope you like it! http://www.achromemoments.nl/photobook/concerts/location/63/neurotic-deathfest-2014/ |
|
Het was weer een mooi feest. Helaas de derde dag moeten missen, maar het was niet anders. Hoogtepunten waren voor mij Aborted (BRILJANT), Skinless, Suffocation (wel een beetje jammer dat die zanger maar bleef lullen en het woord 'friends' te vaak gebruikte) en ik kon zelfs van Despised Icon genieten. Ben benieuwd naar NDF2015 |
|
Was me weer een leuk weekendje Tilburg! Subliem: Gorguts, Despised Icon, Cytotoxin, Misery Index, Skinless Tegenvallers: Skullhog, Deceased Lekker gedanst tijdens Gutalax. De rest was gewoon helemaal op niveau. Prima organisatie ook. Alleen het eeuwige schurken in de middle stage blijft ... euhm... intiem . |
|
Alle drie de dagen waren top. |
|
Alleen gisteren geweest. Kwam binnen even voordat Pestilence begon. De band die me al direkt tegenviel, ik vond het een saai optreden. Muzikaal mag het dan nu wel allemaal nog op een hogere trede staan door hun 7 snarige gitaren. Maar het publiek kregen ze er niet op gang mee. Pentagram (Chi) was wel overtuigend, klasse riffs en overtuigende agressieve zang. Gorguts nooit echt heel goed gevolgd, heb ook alleen hun eerste 2 platen en de demo c.d. Cancer is natuurlijk nostalgie met hun eerste 2 platen: To the Gory End & Death Shall Rise. Waar dan ook enkele songs overtuigend van gespeeld werden. Dark Angel was natuurlijk de hoofdreden dat ik de zondag er was. Vooraf al bekend met de zang van Ron. Maar toch een super klasse optreden met de klasse riffs van Eric Meyer en Jim Durkin. En natuurlijk geweldig om Gene Hoglan nog eens aan het werk te zien met de Dark Angel songs. Klasse setlist en geluid en spel! |
|
Ik heb me alle dagen prima vermaakt! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Godver, wat was het weer een ontzettend gezellig feestje :D Goed kunnen vermaken, geen kater en weinig nekpijn, ideaal Nu al zin in volgend jaar. |
|
Alleen dag drie even langs geweest. Gorguts en Dark Angel. Nuff said. Touché, pussycat! |
|
Heb me alle 3 de dagen super vermaakt! Het blijft mijn favo festival. Hoogtepunten op vrijdag waren voor mij Aborted, Massacre, Kraanium en Terrorizer. Zaterdag Brutal Truth (hoewel het publiek er niet echt in mee ging), Epicardiectomy, Lock Up, Skinless, Dehumanized, Suffocation. Zondag Grave en Misery Index. |
|
Was leuk. Vrijdag: God Macabre was de beste band van dag. The Winterlong is ook een van mijn favoriete Zweedse death metal platen. Terrorizer was boven verwachting omdat ze heel world downfall speelden. Nieuwere nummers waren ook oke omdat de grootste minpunt van de laatste 2 platen niet aanwezig was(de zanger dus) Pungent Stench was ook weer leuk al had ik me beter vermaakt op de eindhoven metal meeting. Massacre was vooral leuk vanwege de historie etc maar blijft toch een 2de/3de rangs death metal band. Spasm was leuk voor 15 min maar toen wel gehad met de discogrind. Aborted mag dan een stijl death metal maken die mij niet heel erg ligt ze zijn er wel goed in en vooral een goede live band. Deceased was weer best leuk. Setlist was iets meer death metal georienteerd dan op KIT. Zaterdag: Funerus was gaaf, gewoon lekkere sludgy incantation stijl death metal. Brutal Truth was vermakelijk maar moet zeggen dat ze elke keer na de 1ste keer dat ik ze zag ze minder goed waren live. Beneath was leuk en met redelijk melodisch besef voor een brutal death metal band. Niet zwaar onder de indruk van de solos echter. Lock Up was voor mij de band van de dag. De band had er duidelijk zin en de geimproviseerde cover was ook erg leuk. Skinless was ook gewoon goed. Suffocation deed wat ze bekend om staan. Goede optreden en was duidelijk dat Frank Mullen niet zo veel live meer speelt met de band. Zondag: was eigenlijk van te voren al duidelijk dat dit de dag van het festival zou worden. Cephalic Carnage was vermakelijk maar ik vind ze niet zo leuk als ik zou kunnen vinden. Te veel technisch genoodle voor mij. Grave was goed, ik heb ze niet eerder zo goed gezien op een grote podium. Op kleine podia staan ze altijd als een huis... Skullhog is een best vreemde band. Een soort grind versie van Coffins ofzo. Uiteindelijk niet zo goed als het zou kunnen zijn. Misschien dat ze in de toekomst het idee van wat ze willen maken beter kunnen uitwerken... Misery Index was best goed maar hun geluid is misschien iets te klinisch geworden. Mag best wel wat rauwer. Lucifericon was een beetje de verassing van de festival. Was niet echt bekend met hun maar live gewoon erg leuk. Ze doen me sterk denken aan een andere band waar ik de naam van maar niet op kom. Echt alles van deze band doet me daaran denken inclusief de bijna identiek klinkende zang. Pentagram was een van de bands waar ik het meest naar uitkeek. Ze maakten het helemaal waar! Gorguts had ik het begin van gemist omdat ik persee alles van pentagram wou zien en Gorguts al eerder heb gezien. Heb uiteindelijk de 1ste 2 nummers ofzo gemist. Ze waren wederom erg gaaf en met een duidelijk beter geluid dan 2 jaar geleden. Cancer was leuk. Erg goede geluid waar ze de eerste half uur heel goed konden verbloemen dat ze een 2de rangs death metal band zijn/waren. Dark Angel had misschien het slechtste geluid van alle bands op het hoofdpodium deze editie. Ik snap niet echt waarom. Kon gewoon Durkin niet horen en was zeker tijdens het begin vooral de Gene Hoglan show. Ik moet zeggen dat de zanger het beter deed dan ik dacht. Hij klonk gewoon als op de plaat en voor iemand met toch veel stem klachten in het verleden en niet al te beste stem is dat toch een prestatie. Uiteindelijk niet helemaal afgekeken omdat ik de trein moest pakken. tl;dr Geslaagde editie maar met iets te veel bdm meuk, wel genoeg tijd gehad om lekker te eten. |
|
quote: Uiteraard! Nog wel geweest dan? quote: Pff het ritme is natuurlijk zo hee.. Cocktailbar --> 013 --> Little Devil |
|
quote: Nee we zijn niet geweest, we hebben ouderwets bij Polly Maggoo gezeten. De Hertog Jan Weizener smaakte weer als vanouds prima. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Luciferion? Wtf! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee LuciferiCon Wim! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Hm, ik googelde dus Neurotic Deathfest en luciferion. Kwam dit als eerste hit uit de bus. http://www.013.nl/programma/120/neurotic-deathfest-2014-sunday Moet je voor de gein dat blauwe youtube linkje, beetje in het midden en dan rechts, eens aanklikken. Ja, die met dat luciferion logo. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 06-05-2014 20:28] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat had ik niet eens gezien, dat is wel een kapitale fout van de organisatie. Helaas betrof het toch echt de Nederlandse band Lucifericon. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja, niet handig. Dat ik die fout maak, nou ja... Trouwens. Al een keer eerder, ik denk zelfs in dit topic, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat zal de leeftijd zijn Wim, het geeft niet hoor. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik weet het, ik weet het. Maar ik wil het ook graag. Luciferion live dus. Dus dan gaat het al gauw fout. En fout. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |