|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
fijn dat lock up geboekt is, nu kan ik ze met een gerust hart skippen en naar enschede gaan en proberen mensen te overtuigen om bij mijn bandje te komen tijdens de metal battle. Zaterdag is vrij matig afgezien van skinless en lock up. Erg blij met pentagram chile, voor mij DE naam van deze aankondings ronde. Brutal truth 2 keer gezien in de laatste 2 jaar. Dus geen hoge prioriteit ook al is het de laatste keer. Als er niets beter is dan wel gewoon gaan natuurlijk. Blijft een erg leuke band. [Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 27-01-2014 22:43] |
|
Ik denk dat het zaterdag gaat worden, 3 dagen is too much |
|
Pentagram Chile staat op de zondag |
|
quote: Gorguts post net op Facebook dat ze 4 mei zullen spelen, zondag. |
|
E-e-e-e-e-exactly. |
|
quote: Huh? Waar is die zanger van Hordes of zombies heen dan? |
|
Geen idee. Mss teveel negatieve kritiek op z'n zang? Ze zijn nu iig een trio. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nu staat Aborted voor de zondag op de (vernieuwde) NDF-site. Donderdag 6 nieuwe namen! |
|
Friends of Neurotic Deathfest, we're happy to announce six new bands for this years festival: DESPISED ICON CANCER GOD MACABRE KRAANIUM EPICARDIECTOMY CEREBRAL BORE |
|
Kraanium en Epicardiectomy En Cerebral Bore... Ach... De hype met het meisje van 18 is voorbij gelukkig en het is wel een gave band, maar ze stonden er in 2010, 2011 en 2012 ook al. Beetje veel van het goede. |
|
quote: Die band zit op dezelfde tour als Despised Icon, vandaar ;-) Overigens doet nu Shawn Whitaker (Insidious Decrepancy/Viral Load) nu de vocalen, als ik het goed heb. |
|
Wel leuk, Despised Icon die niet speelt tussen een hele sloot Impericon-bands. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Epicardiectomy! Bij Cerebral Bore is dat grietje er al een tijdje uit idd. |
|
quote: Ik dacht dat hij alleen maar even inviel voor haar omdat ze opeens afhaakte, maar hij is nu full-time zangert geworden voor Cerebral Bore? (In de Willemeen zette hij een hele goede show neer in ieder geval) |
|
God macabre!!! Cancer zou leuk zijn. De rest is typische NDF meuk. |
|
quote: Gelukkig wel. Wat een ellende was dat. Whitaker doet het inderdaad enorm tof. Vette nieuwe namen. Misschien doe ik wel een dagje. [Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 22-02-2014 2:00] We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Friends of Neurotic Deathfest we have three great new confirmations for this years festival! DARK ANGEL, FUNERUS and SKULLHOG! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Dark Angel met die flapdrol van een "Rinehart; the newborn christ-lover" op zang? No thanks! Zou ie deze keer wel de teksten hebben mogen aanpassen? -zet Darkness Descends nog maar eens op- Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Is dit dan met Gene Hoglan op drums? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wie anders? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geen idee, ik was gewoon benieuwd. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Skullhog, feest! |
|
dark angel eigenlijk meer een legende dan dat ze echt goed waren/zijn vind ik. Wel leuk en ben benieuwd ga er wel bijstaan ja. |
|
quote: Is Nederlands lastig? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |