![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah, Mad Men ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote:Modern Family is ook gaaf. Lekker lekkere jopen kijken. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Curb Your Enthusiasm blijft de beste comedy serie ooit! Larry David is een held! Nadat ik was afgehaakt met Dexter tijdens seizoen 3.. nu toch 3 en 4 gekeken op Netflix. Bezig met seizoen 5 nu maar sta op het punt om wederom af te haken. Wat een soap geneuzel en goedkope rotzooi is het geworden.. spijtig. Trek het slecht Homeland S3 begint ook niet zo heel boeiend helaas. Vond seizoen 1 geniaal.. 2 begon supersterk maar werd al gauw vervelend en teveel '24' gedoe. Nu gaat het over borderliners.. Hopelijk gauw een glimp van Brody. Ik mis Breaking Bad. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-10-2013 2:51] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Dexter ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
4 vond ik interessant vanwege die seriemoordenaar gespeeld door die gast van 3rd rock of the sun. Geniaal geacteerd. Daardoor ben ik blijven kijken. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Haha, sindsdien krijg ik al de rillingen als ik een foto van die kerel zie. Seizoen 5 komt trouwens misschien niet zo sterk op gang, maar na enkele afleveringen begint het ook wel zeer boeiend te worden vind ik. Zit ook een intrigerend personage in. Maar qua soapgehalte verbetert het er niet op vrees ik ;') Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: .. House of Cards, al denk ik dat de werkelijkheid nog veel smeriger is. Boeiender ![]() |
|
quote: Die ken ik niet, waar gaat dat over? ![]() ![]() |
|
quote:Americaanse politiek. Er goed geacteerd en er worden smerige spelletjes gespeeld. Ik kijk het via Netflix. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Naast dat vind ik die Carrie per seizoen irritanter worden. Ook die hele dochter verhaallijn kan me eigenlijk wel gestolen worden. Zit nog steeds een beetje in een after Breaking Bad dipje qua series. Wel weer begonnen met het nieuwe Sons of Anarchy seizoen en ook al vond ik aflevering 1 vrij suf het gaat nu weer goed, en redelijk overtuigend, los. ![]() |
|
quote: ah, klinkt leuk. zet ik op de lijst! ![]() ![]() |
|
quote: Aanrader, zeer goede serie met sterk acteerwerk van Kevin Spacey. Overigens is het een remake van een Engelse tv-serie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Damn, waarom verrast mij dat nou eigenlijk niet. ![]() Boeiender ![]() |
|
Ik ben nu op de VPRO (zondagavond) de Zweedse scify serie 'Äkta människor' aan het volgen. Begon op zich wel aardig maar nu vind ik het een beetje cheesy worden. Kijken meer forummers deze serie? I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way. ![]() |
|
Is dat Real Humans, van die robots? Nog niets van gezien. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: De BBC serie was begin jaren '90 en was gebaseerd op een boek van een voormalige hoge pief binnen de Thatcher regering. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Criminal Minds is weer begonnen. ![]() En Carnivale aan het kijken ook. Schijnt goed te zijn, ik weet het nog niet. ![]() |
|
quote: Carnivale is tof, alleen helaas afgebroken na 2 seizoenen... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Hmm, misschien weer eens herkijken.... Wel eeuwig jammer dat het afgebroken werd. Boeiender ![]() |
|
Het eerste hoofdstuk wordt gelukkig nog wel afgesloten. (S1 & 2. Was de bedoeling dat er 3 hoofdstukken kwamen 6 seizoenen) Fijne serie ja.. duurt even voordat het op gang komt. Seizoen 2 is echt briljant. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-10-2013 15:41] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Yep, met die hubots idd. I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way. ![]() |
|
Zojuist Breaking Baf afgekeken... Godverdomme wat een briljante serie. ![]() ![]() Edit: Really? Breaking Baf?! Hm. Fuck it, ik pas hem niet eens aan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 14-10-2013 23:16] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Ik vind dat geborderline/whatever echt supergoed gespeeld. Voor mij is het zeer overtuigend in ieder geval. Dat neemt niet weg dat ik het irritant vind om (zoveel) te zien... En ja, apart dat Brody er nu helemaal (nog) niet is. Tegelijkertijd vond ik juist de interactie Brody/Mathison heel hinderlijk worden, dus ik weet niet of ik hem wel terug wil... Ondanks alles wil ik de volgende afleveringen graag snel zien ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote:Vandaar dat het ook geflopt is, duurt echt te lang. Ik moet nog een aflevering van seizoen 1 en pas de laatste paar afleveringen gebeurt er iets. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |