![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het stond me voor dat de schrijvers die mededeling pas tijdens het maken van het derde seizoen te horen hebben gekregen. Zodat ze er nog snel een soort van einde aan gebreid hebben. Maar er was nog zoveel onbeantwoord dat het best kan, wat jij zegt. Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door _Thomas_ op 13-03-2014 23:19] ![]() |
|
Er zijn in totaal drie seizoenen ondertussen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 13-03-2014 23:18] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
kijk ik naar uit signature ![]() |
|
Seizoen twee van Hannibal loopt inmiddels lekker. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
De pilot van From Dusk Till Dawn was wel okay. Boeiender ![]() |
|
quote: Aha. ![]() ![]() |
|
quote: O_o OT: Begonnen met The Sopranos ![]() |
|
nog fans van The Shield? of Homicide, life on the streets? signature ![]() |
|
quote: Ja. Richard Belzer als John Munch, hoe fucking vet is dat? ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Sinds gister is Robot Chicken weer op. Meteen twee afleveringen; een tweede DC comics special en de aftrap van seizoen 7. Volgende week begint Orphan Black ook weer (zaterdagnacht) en de dag erna begint de nieuwe serie Salem (over heksen), misschien wel de moeite waard... de trailers zien er goed uit alvast; Aankomende zomer The Strain van Guillermo Del Toro: Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Benieuwd!! Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Deze VTM-serie is echt goed man. Spannend, goed gefilmd... Ik denk dat de dokter het gedaan heeft. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: omg ja, subliem was dat nog iemand tips trouwens? signature ![]() |
|
![]() Gisteren de piloot van Hannibal gezien. Fishburne en Mikkelsen zijn altijd fijn om bezig te zien, maar Hugh Dancy vond ik even geforceerd als deze serie over komen. Het kan allemaal nog groeien, maar de vergelijking met Twin Peaks, die ik al heb horen vallen, is wel even vele bruggen te ver. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Complete poep, knul. Twin Peaks is sowieso zo ongeveer de meest overrated serie ooit. Slechts arty-farty snobjes gaan daar op los. Slecht plot, nog slechtere comic reliefs. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Twin Peaks ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: ಠ_ಠ Ik vond seizoen 2 van Hannibal tegenvallen. Verder nog seizoen 1 van Lilyhammer gezien, die ga ik niet verder kijken. Straks Primeval proberen. ![]() |
|
Laatste aflevering van het tweede seizoen van Hannibal vond ik zelf geweldig; heel fijn gefilmd en prima naargeestige sfeer en plotwendingen, zeker voor een dergelijke serie. Daarbij blijft Mads Nicholson een prima acteur. Ondanks wat minpuntjes een prima serie mijns inziens ![]() Twin Peaks kon ik vroeger wel waarderen, maar de laatste keer dat ik het begon te kijken (begin 2013) haakte ik al snel af. Het idee is prima, bepaalde verhaal- en mysterie-elementen ook, maar andere punten (acteerprestaties, irritante pogingen tot humor, veel te grote focus op de zijsporen, tot aan het frustrerende aan toe) en het feit dat in feite iedereen wel een dubbelleven (of een raar verleden heeft) maakt het soms weer te voorspelbaar als zoiets ter sprake komt. Enerzijds is de aanvankelijke kern van het verhaal, het mysterieuze er omheen en de locaties prima, maar naar mate het vordert nemen de frustrerende punten hier wel steeds meer de overhand. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Karim Hussain is dan ook een geweldige cameraman. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Mooi ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
De eerste aflevering van Fargo smaakt naar meer... Ik was ietwat sceptisch over een serie van zo'n gave film, maar het uitgangspunt van de serie is toch heel anders dan van de film, gelukkig. Boeiender ![]() |
|
quote: Ik ben verder niet zo bekend met hem als cameraman; heb je wat tips welke ik kan bekijken (qua films?) ![]() Ben benieuwd verder ![]() quote: Rare fout ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Ik had zulke slechte dingen gehoord over het laatste seizoen van Dexter, maar ik vind het tot nu toe goed meevallen. Misschien omdat mijn verwachtingen laag waren? Of misschien omdat tegen het lamentabele laatste seizoen van True Blood alles goed afsteekt, dat kan ook. Willekeur en dictatuur! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |