|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb je Solsidan al gezien? Dat zijn ze vanaf woensdag weer beginnen uitzenden. Geniale komische serie. quote: Ook wel waar! [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 12-07-2014 12:35] Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Terwijl daar juist de spanning en mogelijkheid tot een waardig slot inzat. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
*SPOILER ALERT DEXTER* quote: Als hij nu toch naar Argentinië verhuisd was had ik dat daarom geen onwaardig einde gevonden (sommige mensen komen er nu eenmaal mee weg), maar het andere scenario was sowieso spannender geweest, dat wel. Nu denk ik bv. ook aan de laatste afleveringen van Breaking Bad Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Ik had indd ook liever een Argentinië-scenario gezien dan dit. Lag ook veel meer in het verlengde van de opbouw. Edit: Desalniettemin had er naar mijn mening ook dan nog wat kunnen/mogen gebeuren. Dat de puzzelstukken na zijn vertrek op hun plaats vielen ipv dat ze hem nu herdenken als die vriendelijke labjongen die in een storm is omgekomen. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 12-07-2014 12:54] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Willekeur en dictatuur! |
|
tour of duty schijnt ok te zijn signature |
|
quote: De Mogwai soundtrack stond niet voor niks in mijn jaarlijst. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Heb om de een of andere reden alleen aflevering 1 en 2 gezien, maar de rest is ook de moeite waard dus? |
|
Ja! |
|
quote: Zeker. Het wordt elke aflevering beter. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: quote: Nou, de rest ook maar kijken dan |
|
Toch maar weer verder aan het kijken met seizoen twee van Under the Dome. Wat een laagdrempelige, onlogische ellende. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
True detective onlangs gezien. erg goede serie! |
|
quote: Lees dan ook gewoon het boek! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Gedaan. Twee keer. Is ook de voornaamste reden dat ik de serie slecht trek, haha. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Het WK topic is ergens anders hoor... When your people matter, menstrual health matters |
|
Ja, net als het Christendom topic! Maar ff ontopic, ik ben nu bijna klaar met seizoen 2 van Breaking Bad. Ik vind het een aardige serie, maar kan me moeilijk voorstellen dat ze dit niveau nog 4 seizoenen vast kunnen houden. Dus zijn seizoen 3 t/m 6 ook de moeite waard om te kijken? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Vond ik wel ja. Eén van de weinige series die ik ondanks de hype toch ben gaan kijken en die me geenszins tegenviel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik kom er niet doorheen lijkt het, met het 2e seizoen bezig, maar het boeit mij totaal niet helaas. Boeiender |
|
ja, vette serie, wel veel van hetzelfde, soms een beetje langdradig, maar wel een aanrader Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ok bedankt, dan ga ik stug door met kijken. quote: Het is een slome serie en het duurde ff voor ik er helemaal in zat, dus ik kan me jouw reactie wel voorstellen. Maar er hangt een bepaalde sfeer die me wel bevalt, dat is mede de reden dat ik toch ben blijven kijken. quote: Langdradig is het zeker, maar desondanks wel goed inderdaad. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Begonnen aan low winter sun, eerste afleveringen zijn in ieder geval tof. Vanavond verder [Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 18-07-2014 21:51] We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Ik vond wel dat er halverwege wat rek op zat, maar daarna wordt het beter + alleen het laatste seizoen al is de moeite om toch door het meer langdradige deel heen te bijten Willekeur en dictatuur! |
|
Breaking Bad heeft juist de trend gezet in series die vooruit bedacht zijn tot het einde. Dan heb je het voordeel dat je de spanning makkelijk kunt opvoeren zonder ongeloofwaardig te worden. En ja, BB wordt echt alleen maar beter naar het einde toe met een fantastisch slot! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |