IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisieseries deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-12-2016 11:59 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ze staan hier al wel allemaal op de HD. Binnenkort maar eens proberen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-12-2016 12:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 6 december 2016 11:57 schreef Mark Z het volgende:
Inderdaad een bold statement. Vond de eerste twee afleveringen erg sterk, maar het niveau zakte in aflevering 3 en 4 erg in, vond ik. De rest nog niet gezien.

Eerst alles kijken voor je gaat mekkeren over een bold statement of niet
quote:
Op 6 december 2016 11:54 schreef Dirge for november het volgende:
Bold statement. Maar je maakt me wel nieuwsgierig.

Zeker! Net als alle andere one-liners die hier altijd over alles gedropt worden

Dit is serieus een van de beste eerste seizoenen die ik de afgelopen tien jaar heb meegemaakt. En van de series die nu lopen (en die ik volg en gegeven mijn bias ) verwacht ik hier absoluut het meeste van voor 'het volgende seizoen'. Ik hoef het natuurlijk eigenlijk niet uit te leggen, maar uiteraard valt zoiets niet echt te voorspellen

edit: toch een stuk saaier, van die minder bolde statements.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 06-12-2016 12:44]


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-12-2016 12:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Saaie statements.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-12-2016 12:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Vind ik een best bold statement van je, BenKnuckles. Best bold.


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-12-2016 13:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Dank je.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-12-2016 13:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque



I wish I was a butterfly


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 06-12-2016 22:54 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Godverdomme. Die Negan is toch wel weer bruut in de aflevering van deze week. De muziek in deze aflevering leverde wel weer behoorlijk wat oor kots op. Toch debiel hoe zwak veel afleveringen van TWD zijn en dat ze dan toch weer een paar knallers hebben. Toch nog maar een tijdje blijven volgen dan...


TUFKAM


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 07-12-2016 12:36 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Ik ken heel Negan nog niet, maar het is inderdaad precies zo dat ik elke keer af wil haken. En dan komt er weer een aardige aflevering. Soms zelfs een knaller. Zeldzaam wisselvallig, die serie. Over het geheel eigenlijk niet goed genoeg wat mij betreft.

Ik wilde gisteren een filmpje kijken op Netflix. Je weet hoe dat gaat. Anderhalf uur verder en nog steeds geen keuze. Dus maar een random serie aangezet: The Expanse. SF. Ik ben nu inmiddels over de helft van het enige seizoen. Erg gaaf. In het begin had ik wat twijfels, maar het is goed binge-watch materiaal. Een blend tussen eh... Blade Runner, Deus Ex (game) en Homeland. Wordt per aflevering toffer. En: Mormons in space



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-12-2016 13:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik vond The Expanse soms wat lastig te volgen. Ben wel benieuwd naar S2 maar dat gaat er op of er onder zijn voor mij.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 07-12-2016 16:28 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

S1 inmiddels uit. Ik ben benieuwd! Er zit met gemak genoeg in voor mij om S2 te willen zien, maar ik snap wel wat je bedoelt. Soms 'gebeurt' er gewoon iets. Zoals transmissies die doorkomen terwijl dat niet zou moeten kunnen bijvoorbeeld. Toevalligheden e.d. Maar belangrijk: het is goed vermaak. Positief verrast door iets waar ik met nul voorkennis op klikte.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 07-12-2016 17:39 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 7 december 2016 12:36 schreef Dirge for november het volgende:
Ik ken heel Negan nog niet, maar het is inderdaad precies zo dat ik elke keer af wil haken. En dan komt er weer een aardige aflevering. Soms zelfs een knaller. Zeldzaam wisselvallig, die serie. Over het geheel eigenlijk niet goed genoeg wat mij betreft.


Ja, dat dus. en dan toch blijven kijken..


TUFKAM


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 07-12-2016 22:30 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Ik heb er echt geen zin meer in. En dan haalt iemand me weer over en kijk ik één aflevering. Maar dat is eigenlijk geen optie. Dus dan is het hek weer van de dam. Deze keer wacht ik wel tot er weer een seizoen of anderhalf te bekijken is. Of laat ik het wel gewoon. Teveel ander moois.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-12-2016 23:15 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 7 december 2016 16:28 schreef Dirge for november het volgende:
S1 inmiddels uit. Ik ben benieuwd! Er zit met gemak genoeg in voor mij om S2 te willen zien, maar ik snap wel wat je bedoelt. Soms 'gebeurt' er gewoon iets. Zoals transmissies die doorkomen terwijl dat niet zou moeten kunnen bijvoorbeeld. Toevalligheden e.d. Maar belangrijk: het is goed vermaak. Positief verrast door iets waar ik met nul voorkennis op klikte.


Ik vond de verhaallijn met die detective vooral erg taai. De andere componenten (de crew van de Canterbury en het interplanetaire politieke spel) waren interessanter.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 08-12-2016 9:14 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Helemaal mee eens. Hoewel er wat mij betreft wel een stijgende lijn in zat. Vandaar dat ik toch wel iets moois verwacht van S2. Only one way to find out.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 10-12-2016 19:11 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Wil toch ook wel weer wat nieuwe series gaan volgen.
Maar geen idee nog welke


TUFKAM


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-12-2016 19:22 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Get The Fuck Out Of My House is een dikke aanrader.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 10-12-2016 19:25 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Dat is meer een oud vuil ding...


TUFKAM


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-12-2016 14:45 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Heeft er iemand al eens 'Ash VS Evil Dead' gezien (inderdaad, na de films nu dus de serie, gelukkig ook met Bruceke Campbell)?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-12-2016 15:03 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 6 december 2016 12:38 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Eerst alles kijken voor je gaat mekkeren over een bold statement of niet

Zeker! Net als alle andere one-liners die hier altijd over alles gedropt worden

Dit is serieus een van de beste eerste seizoenen die ik de afgelopen tien jaar heb meegemaakt. En van de series die nu lopen (en die ik volg en gegeven mijn bias ) verwacht ik hier absoluut het meeste van voor 'het volgende seizoen'. Ik hoef het natuurlijk eigenlijk niet uit te leggen, maar uiteraard valt zoiets niet echt te voorspellen

edit: toch een stuk saaier, van die minder bolde statements.


Het is toch wel een sterke serie ja Nog een aflevering te gaan!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 14-12-2016 15:16 by williamblake Profiel van williamblake

quote:
Op 14 december 2016 14:45 schreef PandroidJack het volgende:
Heeft er iemand al eens 'Ash VS Evil Dead' gezien (inderdaad, na de films nu dus de serie, gelukkig ook met Bruceke Campbell)?


Staat (zoals zovele dingen) op mijn 'to watch'-lijst. Zowel mijn broer als een kameraad zeggen dat als je de films goed vond (en dan vooral II en III) je normaliter automatisch ook de serie wel leuk gaat vinden.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-12-2016 7:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 december 2016 15:03 schreef Mark Z het volgende:
Het is toch wel een sterke serie ja Nog een aflevering te gaan!

Veel plezier, is een mooie seizoensafsluiting!


I wish I was a butterfly


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 30-01-2017 7:41 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Als pas gescheiden vent, nu vollen bak 'Game of Thrones' aan het bingewatchen. Ik was een neofiet in deze serie, maar wilde per se weten waar all the fuss about was. Erg vermakelijk, beetje soapachtig wel met al die familiale intriges (ik beschouw mijn schoonfamilie wel een beetje als Lannisters ). Maar de vele brute en wrede sterfscènes zorgen toch wel voor die extra je ne sais qua. Na een tijdje wordt je dat wel gewoon, denk je dan, tot je iemand's hoofd uit elkaar ziet gedrukt worden. David Cronenberg all over.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 30-01-2017 7:42]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 30-01-2017 9:14 by williamblake Profiel van williamblake

Eindelijk Vinyl gezien. Toch wel jammer dat men dit na 1 seizoen al gecanceld heeft.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-02-2017 8:43 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Aan 'Stranger Things' begonnen. Heerlijke eighties-sfeer, en erg genietbare soundtrack. Hopelijk blijft de kwaliteit even hoog.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-02-2017 16:01 by bastianus Profiel van bastianus

Sinds Lubach succes had met zijn Trump-filmpje (wat ik persoonlijk een slecht item vond) is zijn formule ineens sleets en zijn de grappen voorspelbaar. Dieptepunt vond ik afgelopen zondag, met het gezwam over de Belastingdienst waarin werd gerefereerd aan een reportage van Zembla (sinds wanneer is een hetzerig nieuwsprogramma een betrouwbare bron en waarom doet de redactie van Lubach zelf niet aan onderzoek?) en de flauwe grap met Tex de Wit over dat Trump een lul is. Het lijkt erop dat niet alleen de format gerecycled is maar ook de inhoud.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen