![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Homeland seizoen 3 afgerond.Viel na de eerste twee ijzersterke seizoenen nogal tegen.Totaal niet benieuwd naar seizoen nummer 4.... [Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 29-12-2013 22:23] We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
Aan Lilyhammer begonnen, bevalt goed tot nu toe ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Hier bezig aan derde seizoen van American Horror Story, anders dan verwacht maar zeker goed! Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Net begonnen aan Breaking Bad, tot zover ik het gezien heb een hele vette serie! En Sherlock is weer begonnen ![]() ![]() |
|
quote: Eerste aflevering van Sherlock viel erg tegen, maar de tweede was van een zeldzaam geniaal humoristisch niveau. Hoop wel dat ze in de volgende (en laatste van het 'seizoen' alweer) terugkeren naar de basis, namelijk mysteries oplossen op zijn deductisch. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Seizoen 1 ondertussen afgekeken, seizoen 2 begint in April; kan niet wachten <3 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Orphan Black is een verrassend toffe serie ja. Eén van de betere nieuwkomers van 2013. Doet me qua sfeer denken aan Alias. Ook zo'n knap in elkaar gezette serie met een hele sterke vrouwelijke hoofdrol. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Gisteren trouwens S01E01 van Masters of Sex gezien. Nog niet geheel overtuigd maar het is zeker een originele invalshoek qua plot en de serie is mooi gefilmd, beetje rustig filmachtig ipv het standaard prop zoveel mogelijk content in 50 min gedoe. Acteerwerk is ook bovengemiddeld. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
TCA: HBO Sets ‘Game of Thrones’ Season 4 Premiere Date ![]() HBO has announced that its popular drama “Game of Thrones” will return Sunday, April 6, skirting the competition its critical and audience darling faced from “The Walking Dead” last year. (The new season of AMC’s equally revered drama bows February 9 and is scheduled to wrap March 30). Based on George R.R. Martin’s book series “A Song of Ice and Fire,” HBO’s bloody, medieval-style drama has thrice been nominated for the drama series Emmy, while its season-three finale brought in a total of 6.3 million viewers for that night — up nearly 30% from the previous season’s finale. HBO will also air the series premiere of Mike Judge’s comedy “Silicon Valley” and the new seasons of the Julia Louis-Dreyfus comedy “Veep” and news magazine show “Vice” on April 6. Bron Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Zéér vol met hype voor het nieuwe seizoen! The Red Viper is te gek gecast ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Ben ik dan de enige die gisteren naar de eerste aflevering van de nieuwe (mini?)serie op HBO genaamd 'True Detective' heeft gekeken? ![]() Meteen erg boeiend, barst van de sfeer. Briljant acteerwerk van Woody Harrelson en Matthew McConaughey. Erg benieuwd naar de volgende aflevering. Niet voor iedereen weg gelegd in ieder geval. Verwacht geen actie maar eerder boeiend detective drama/mysterie. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
House of Cards, erg fijn tot nu toe. Hoewel ik wel wat kennis van Amerikaanse politiek mis natuurlijk. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Revolution, is dat wat? ![]() |
|
quote: Nog niet gekeken, wel van plan! McConaughey zet tegenwoordig ook weer teveel goeds op z'n naam, de held. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Nee! Ik kwam niet verder dan vijf/zes afleveringen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Rick and Morty Nieuwe cartoon serie van Dan Harmon (Community). Ik heb nog alleen maar onderstaande aflevering gezien.. en die was alvast erg leuk. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Cool! Die kan het gat dat Futurama achterliet wel opvullen. Krijgt het geniale Robot Chicken eigenlijk weer een doorstart? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-01-2014 9:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Robot Chicken komt later dit jaar terug. Er was eind vorig jaar alvast een kerstspecial te zien iig. Wanneer ze uitgezonden gaan worden is nog altijd niet duidelijk. Wikipedia zegt dit: Season 7 of Robot Chicken will debut in 2014. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Zojuist de laatste aflevering gezien van American Horror Story - Coven. Seizoen 2 was uitstekend maar seizoen 3 is over het algemeen slaap verwekkend. Er zitten best ok dingen in. Makeup effecten - gore, de zombie episode. Kathy Bates als madame Delphine LaLaurie. De grote verhaallijn met de heksenkring (soort kleine Harry Poter school) is totaal niet interresant. De laatste aflevering was vreselijk saai. Jammer. bub ![]() |
|
Mee eens. Het is ergens bij de vierde/vijfde aflevering gruwelijk mis gegaan. Ultieme dieptepunt was de gezongen intro van de laatste aflevering... de eerste keer dat ik de fast forward knop heb ingedrukt tijdens deze serie. Wat deed Stevie Nix überhaupt in deze serie? Ik vond seizoen twee nog net wat minder: teveel wilde verhaallijnen waarvan er niet één een bevredigend eind kreeg... en aliens? Seriously? Volgend seizoen moet beter! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Zo had ik er zelf niet over gedacht, maar na het bekijken van de rest van de afleveringen kan ik daar een volmondig "ja" op antwoorden. Morty is een jonge, nerveuze versie van Fry en Rick is de professor en Bender in één. Veel knipoogjes naar horror en sci-fi films en series ook. Een absolute aanrader! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Ik heb er een gezien, die vond ik wel erg mooi gemaakt, maar het verhaal boeide me nog net iets te weinig ![]() ![]() |
|
Iedereen al siked voor seizoen twee van Les Revenants? Sowieso de coolste serie sinds Twin Peaks. You have time. You are doing fine. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |